Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهندس خدائی مدیر کل راه آهن شمالغرب با اعلام این مطلب از افزایش 316درصدی تن کیلومتر بارگیری و81 درصدی تناژبارگیری شده این اداره کل در ده ماهه سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ تن کیلومتر بارگیری و تناژ بارگیری شده راه آهن شمالغرب همانند ماههای گذشته همچنان بر مدار صعودی قرار دارد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهندس خدائی مدیر کل راه آهن شمالغرب با اعلام این مطلب از افزایش 316درصدی تن کیلومتر بارگیری و81 درصدی تناژبارگیری شده این اداره کل در ده ماهه سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل خبر دادند.
این مقام مسئول تن کیلومتر بارگیری شده راه آهن شمالغرب در مدت زمان یاد شده را 695 میلیون و تناژبارگیری شده را 532هزار تن ذکر نمودند. تن کیلومتر بارگیری شده این اداره کل در10 ماهه سال گذشته 167 میلیون و تناژبارگیری شده نیز 294 هزارتن بود.
نامبرده در پایان تن کیلومتر و تناژ بارگیری شده راه آهن شمالغرب را شامل اقلام : کنسانتره  سنگ آهن ، کود ، خاک روی ، خاک مس و ... برشمرد.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اداره کل راه آهن شمالغرب افزایش316 درصدی تن کیلومتر بارگیری تن کیلومتر بارگیری راه آهن شمالغرب بارگیری شده درصدی تن اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۸۶۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصلاح ۷ نقطه پرتصادف در سیستان و بلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان از بهسازی و روکش آسفالت بالغ بر یک هزار و ۳۸۰کیلومتر از محورهای مواصلاتی تحت پوشش این اداره کل ،طی سال ۱۴۰۲ خبر داد.

ایوب کرد در گفت وگو با ایسنا، گفت: در سال گذشته ،یک هزار و ۳۸۰ کیلومتر از محورهای حوزه استحفاظی این اداره کل روکش آسفالت شده است که از این میزان روکش آسفالت انجام شده، ۶۷۲.۵ کیلومتر با استفاده از توان ماشین آلات راهداری توسط این اداره کل به صورت امانی انجام شده که موجب صرفه جویی ۶ هزار و ۷۲۲ میلیارد ریالی شده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان تصریح کرد: از مجموع ۶۷۲.۵ کیلومتر روکش آسفالت که به صورت امانی انجام شده،میزان ۳۱۲ کیلومتر به محورهای شریانی،۲۴۱ کیلومتر محورهای فرعی و ۱۱۹.۵ کیلومتر به محورهای روستایی استان اختصاص داشته است. ‌

کرد یادآور شد: همچنین در سال ۱۴۰۲ با توجه به اینکه نقاط پرحادثه در محورهای مواصلاتی از اهمیت بالایی برخوردار است و این مهم علاوه بر افزایش ضریب ایمن ۷ نقطه پرتصادف رفع شده است.

وی گفت: استان سیستان و بلوچستان دارای بیش از ۱۱ هزارو ۵۰۰ کیلومتر راه است که به دلیل موقعیت ترانزیتی وجود بندر چابهار و پایانه های مرزی روکش آسفالت محورها می‌تواند نقش مهمی را در بهبود و سرعت مبادلات اقتصادی منطقه و ایمنی کاربران جاده ای ایفا کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • عملیات روکش آسفالت محور بیرجند نهبندان به طول ۳۶ کیلومتر
  • رشد ۱۵۰ درصدی تخلیه و بارگیری کالا در بندر نوشهر
  • روکش آسفالت ۳۶ کیلومتر از محور بیرجند – نهبندان
  • روکش آسفالت 36 کیلومتر از محور بیرجند – نهبندان
  • مصاف سوارکاران مازندران در سواحل بابلسر
  • از کاهش زمان صدور بارنامه تا تخلیه و بارگیری به موقع برای افزایش سرعت بازرگانی
  • جهش ۲۵۳ درصدی تناژ ترانزیت ورودی به پایانه مرزی پرویزخان کرمانشاه
  • اصلاح ۷ نقطه پرتصادف در سیستان و بلوچستان
  • افزایش ۱۵۰ درصدی تخلیه و بارگیری کالا در بندر نوشهر
  • ◄ کاهش زمان صدور بارنامه و تخلیه و بارگیری به‌موقع در راه‌ آهن شرق