Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهینه نازقلیچی خواهر فرماندار شهید بندر ترکمن در واقعه منا گفت: هر سال روز مادر اولین نفری که پیش مادر می آمد مرجان بود، او با گل و شیرینی و کادو به استقبال مادرم می رفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهینه نازقلیچی خواهر فرماندار شهید بندر ترکمن در واقعه منا در گفت و گو با گلستان ما به مناسبت روز زن اظهار داشت: حضرت زهرا آن بانوی بزرگوار ملکه ایثار، عشق، فداکاری، مهر و محبت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نازقلیچی افزود: حضرت زهرا با تمام وجود به پرستش رب العالمین مشغول شده و در طول عمر کوتاه خویش به اندازه عمر تاریخ درخشیده است.

این بانوی فرهنگی اهل سنت درباره روز مادر گفت: بزرگداشت این روز در واقع پاسداشت زحماتی است که مادران طی عمر بابرکتشان برای فرزندان خود می کشند و در این روز باید از آنها قدردانی شود.

نازقلیچی افزود: هر سال روز مادر اولین نفری که پیش مادر می آمد مرجان بود، او با گل و شیرینی و کادو به استقبال مادرم می رفت، بعد از شهادت مرجان طاقت رفتن به خانه مادرم در روز مادر را ندارم، یاد مرجان و جای خالی اش ناراحتم می کند.

وی ادامه داد: مرجان علاقه خاصی به حضرت زهرا داشت، همیشه می گفت دوست دارم شهید بشوم، جالبه بدانید تاریخ تولد مرجان به تاریخ قمری مصادف با تولد حضرت زهرا می باشد و روزی هم که به عنوان نخستین فرماندار زن شمال کشور و سومین فرماندار زن کشور معارفه میشد روز مادر و تولد حضرت زهرا بود.

مهینه نازقلیچی تاکید کرد: مرجان عشق و ارادت خاصی به حضرت زهرا داشت و در زمان حیات خود در سالروز ولادت حضرت زهرا مراسم باشکوهی برای بانوان می گرفت و از مادران شهدا تجلیل می کرد و مقالات متعددی هم می نوشت و شعار مرجان این بود که حضرت زهرا الگوی همه ماست.

وی ادامه داد: من به خاطر عشق و ارادتی که به فاطمه زهرا دارم در کنگره بانوی آفتاب شرکت کردم و مقاله ای ارائه کردم و در آن مقاله تلفیقی از زندگی این دو بزرگوار را بیان کردم، چون ولادتشان با هم بود و چون مثل فاطمه نیز بی مزار شد که این مقاله به عنوان مقاله برتر انتخاب شد و وقتی مقاله را می خواندم همه گریه می کردند.

این بانوی اهل سنت با اعلام اینکه راه فاطمی راه امروز انسانیت است، تصریح کرد: زندگی او خود یک راه است و راه اسلام، مسلمانی و راه فطرت با درس آموختن از فاطمه(س) است.

وی بیان داشت: مسیر ایشان تنها در گذشته با مطالعه در سیره و روش دخت نبی مکرم اسلام(ص) می توانیم خودمان را آنگونه که شایسته است بسازیم نبوده؛ بلکه راهش راه صحیح فطرت است و در همه زمان ها و مکان ها قابل اجرایی شدن است.

نازقلیچی با اشاره به اینکه با مطالعه در سیره و روش دخت نبی مکرم اسلام(ص) می توانیم خودمان را آنگونه که شایسته است بسازیم، افزود: مکتب زهرای مرضیه جهت دهنده زندگی بشر است، زندگی و مکتب بانوی آفتاب اعتلاءبخش، رمز بقا و جاودانگی جامعه انسانی است.

خواهر فرماندار اسبق بندر ترکمن خاطرنشان ساخت : سیره و مکتب فاطمی باید چراغ راه زندگی فردی و اجتماعی بانوان و همچنین همه افراد جامعه قرار گیرد.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: حضرت زهرا روز مادر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۸۶۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۶ هزار و ۹۵۰ متر شبکه‌گذاری در بوئین زهرا

ایوب ملایی‌پور رئیس اداره گاز شهرستان بوئین‌زهرا گفت: سال گذشته ۶ هزار و ۹۵۰ متر شبکه‌گذاری خط ۶۳ در سطح شهرستان انجام شده است.

ملایی‌پور افزود: همچنین ۲۰۹ متر شبکه ۹۰ انجام شده است.

وی ادامه داد: در سال گذشته ۱۳۹۹ واحد مسکونی در شهرستان گازدار شده  است.

ملایی‌پور، تعداد واحد‌های صنعتی گازدار شده این شهرستان را ۴۰ مورد اعلام کرد و گفت: همچنین در سال گذشته ۱۷ ایستگاه صنعتی گاز راه‌اندازی شده که در نوع خود دستاورد بزرگی است.

وی افزود: سال قبل ۵۴۰ مورد انشعابات پلی‌اتیلن و ۵۴ مورد انشعابات فلزی در سطح شهرستان نصب شده است.

رئیس اداره گاز شهرستان بوئین‌زهرا تأکید کرد: بوئین‌زهرا با ۴ بخش مرکزی، دشتابی، رامند و شال و ۹ دهستان و۱۳۰ روستا یکی از بزرگترین شهرستان‌های استان قزوین است که جمعیت قابل توجهی را در خود جای داده و هرگونه خدمت‌رسانی به این شهرستان مصادف با ارتقای رفاه جمعیت زیادی از استان است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • اسامی ۵۳ نوجوان راه‌یافته به باشگاه قاف اعلام شد
  • روز مادر سال ۱۴۰۳ چه روزی است؟
  • انجام ۶ هزار و ۹۵۰ متر شبکه‌گذاری در بوئین زهرا
  • آیت‌الله رمضانی: دشمنان می‌خواهند شریعت اسلام را تعطیل کنند
  • «در پا به ماه» نسخه نپیچیدیم بچه‌دار شوید/ تولد ۲۰ نوزاد را دیدیم
  • کشف موجوداتی که 540 میلیون‌ سال قبل اقیانوس‌های زمین را نورانی می‌کردند (+عکس)
  • خراسان جنوبی به لحاظ افزایش ولادت چهارمین استان کشور است
  • شوراها، از مهمترین مظاهر مردمی سازی حکمرانی در نظام مردم سالاری دینی
  • مامان بگو برای دین و کشور رفتم؛ دست راست اسلحه و دست دیگرم کتاب
  • ماجرای نسبت فامیلی علیرضا قربانی با داور «محفل» از زبان احمد ابوالقاسمی + فیلم