Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@10:50:02 GMT

معرفی نامزدهای عکس و پوستر جشنواره تئاتر فجر

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۸۶۵۲۵

معرفی نامزدهای عکس و پوستر جشنواره تئاتر فجر

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی جشنواره، نامزدهای بخش مسابقه و نمایشگاه عکس و پوستر تئاتر سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر معرفی شدند.

اسامی این نامزدها در بخش عکس بدون اولویت و به ترتیب حروف الفبا عبارتند از:

نیلوفر استا برای نمایش «اودیسه ۲۰۲۰»

مریم جعفری نمین برای نمایش «سوختن»

فاطمه حسن پور زعغرانی برای نمایش «جانکاه»

شهریار دبیری برای نمایش «فرانکنشتاین»

سلاله رویدشتی برای نمایش «آن دیگری»

مریم قهرمانی زاده برای نمایش «مری پاپینز»

نامزدهای پوستر تئاتر جشنواره نیز به شرح زیر و به ترتیب حروف الفبا معرفی می‌شوند:

محمد(سینا) افشار برای نمایش «اسم»

سروش حیدری برای نمایش «شاه شکار»

مهدی رایگانی برای نمایش «دراکولا»

علی صفری برای نمایش «برلین ۱۰:۱۰»

سید مهدی موسوی برای نمایش «میم»

نمایشگاه عکس و پوستر جشنواره به مدیریت مهدی آشنا در راه آهن تهران، تبریز و کاشان به صورت حضوری و در گالری‌های مجازی خانه هنرمندان، بام، اینستاگرام جشنواره و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. میزبان علاقه مندان است.

سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر به دبیری حسین مسافر آستانه تا ۲۰ بهمن در حال برگزاری است.

کد خبر 5137386 آروین موذن زاده

منبع: مهر

کلیدواژه: سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر مهدی آشنا پوستر عکس سی و نهمین جشنواره فیلم فجر سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر تئاتر ایران جشنواره بین المللی نمایش عروسکی تهران مبارک موسیقی ایرانی حسین مسافر آستانه درگذشت چهره ها چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی سال نوای موسیقی ایران دهه فجر فیلم کوتاه فیلم سینمایی کارگردان تئاتر برای نمایش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۸۶۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاندیداهای شورای ائتلاف در حوزه انتخابیه قائم‌شهر معرفی شد

سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی مازندران گفت: با اجماع شورا دو نفر در لیست شورای ائتلاف انقلاب اسلامی جای گرفتند. - اخبار استانها -

بهرام احمدی سخنگوی شورای ائتلاف انقلاب اسلامی مازندران در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: کار بزرگ مردم  اصل مشارکت، و دقت در نوع انتخاب خواهد بود که امیدواریم شاهد حضور بالای مردم حوزه انتخابیه قائمشهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، سیمرغ و جویبار در صحنه انتخابات مجلس شورای اسلامی باشیم.

وی افزود: اطلاعیه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در خصوص معرفی نامزدهای مورد حمایت در مرحله دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه قائم‌شهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، جویبار و  سیمرغ  منتشر شده و شورای ائتلاف در راستای عمل به فرامین رهبری معظم انقلاب در باب افزایش مشارکت و همینطور افزایش آگاهی عمومی جهت انتخاب اصلح، همچون مرحله اول انتخابات، با برگزاری جلسات متعدد و تخصصی، بررسی سوابق و مواضع  و برنامه های نامزدهای محترم راه یافته به مرحله دوم ضمن احترام به همه ی نامزدها و حامیان و تشکل‌های قانونی فعال در عرصه انتخابات، دو کاندیدا مورد حمایت خود را معرفی کرده است.

احمدی بیان کرد: نظر به مراتب شایستگی تخصصی و علمی،  آشنایی با قوه مقننه و وظایف و تکالیف نمایندگی مجلس شورای اسلامی، همسویی و همراهی در مسیر پیشرفت ایران عزیز اسلامی آقای کمال علیپور خنکداری و آقای مصطفی معلمی به عنوان نامزدهای مورد حمایت شورای ائتلاف انقلاب اسلامی به مردم شریف حوزه انتخابیه معرفی شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تاثیر عمیق غیبت سه ستاره روی نمایش مس
  • دبیر اجرایی و دبیر هنری جشنواره ملی تئاتر ایثار معرفی شدند
  • نوزدهمین جشنواره ملی هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری در رشت آغازشد
  • کاندیداهای شورای ائتلاف در حوزه انتخابیه قائم‌شهر معرفی شد
  • «روال عادی» به هفته پایانی اجرا در تئاتر شهر رسید 
  • «روال عادی» به هفته پایانی اجرا در تئاتر شهر رسید
  • راهیابی نمایش خسوف از کاشان به جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • قطار جشنواره هنر‌های نمایش کانون همدان در ایستگاه پایانی
  • قطار جشنواره هنرهای نمایش کانون همدان در ایستگاه آخر
  • برگزیدگان جشنواره نمایش کانون معرفی شدند