Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، دیدار تیم‌های پرسپولیس و ذوب آهن از هفته ششم لیگ برتر برگزار شد که از سوی سعید آقایی، بازیکن تیم پرسپولیس تخلفاتی مبنی بر فحاشی به بازیکن تیم مقابل رخ داد. وی به پرداخت ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

همچنین تیم پرسپولیس به دلیل داشتن ۵ بازیکن اخطاری و اخراجی باید ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ذوب آهن نیز به دلیل داشتن ۵ بازیکن اخطاری و اخراجی باید ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

همچنین سید عبداله حسینی، بازیکن تیم ذوب آهن به دلیل فحاشی به بازیکن تیم مقابل به پرداخت ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

آرای فوق قطعی است.

کد خبر 5137394

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران ووشو فدراسیون ووشو مهدی طارمی لیگ برتر ووشو باشگاه پرسپولیس لیگ برتر بسکتبال تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان لیگ قهرمانان فوتبال آسیا شهاب زاهدی تیم فوتبال نساجی مازندران محمود فکری ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی بازیکن تیم ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۸۶۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه نقدی یک میلیاردی برای واحد تولیدی متخلف

پژوهش اظهار داشت: بر اساس رای صادره توسط دادگاه کیفری در فروردین امسال، یک واحد تولیدی فرآورده خوراک آماده دام، طیور و آبزیان به دلیل تولید کالای بدون علامت استاندارد به پرداخت یک میلیارد و صد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

مدیرکل استاندارد چهارمحال و بختیاری افزود: به استناد ماده ۴۰ قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد، تولید کالا و ارائه خدمات مشمول مقررات استاندارد اجباری، بدون دریافت پروانه کاربرد علامت استاندارد ایران و یا تاییدیه آن جرم محسوب می‌شود و مرتکبان به مجازات‌های تعیین شده با حکم دادگاه محکوم می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • دیدار آلومینیوم - پرسپولیس به وقت‌های اضافه کشیده شد + فیلم
  • جریمه نقدی یک میلیاردی برای واحد تولیدی متخلف
  • یک میلیارد و یکصد میلیون ریال جریمه نقدی برای واحد تولیدی متخلف
  • جریمه یک واحد صنفی در چهارمحال و بختیاری
  • چرا آمدن مهدی قایدی به پرسپولیس ممکن نیست؟
  •  شمس‌آذر قزوین به جریمه نقدی محکوم شد
  • محرومیت و جریمه نقدی کمیته انضباطی برای رحمان احمدی
  • اعلام رای دیدار تیم‌های فوتبال مس رفسنجان و پیکان تهران
  • محرومیت و جریمه نقدی مربی مس رفسنجان
  • مربی مس ۳۰ میلیون تومان جریمه شد