Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-28@09:32:35 GMT

کوروش سلیمانی به بچه مهندس ۴ پیوست

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۸۶۵۷۴

کوروش سلیمانی به بچه مهندس ۴ پیوست

با ادامه تصویربرداری «بچه مهندس ۴» به کارگردانی احمد کاوری در تهران، یک بازیگر جدید به این پروژه اضافه شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از مشاور رسانه‌ای پروژه، سعید سعدی تهیه‌کننده سریال «بچه مهندس ۴» ضمن اعلام خبری درباره روند تولید پروژه گفت: تاکنون حدود ۵۵ درصد از تصویربرداری به پایان رسیده و گروه در تلاش هستند که سریال هر چه زودتر برای پخش از کنداکتور سیما آماده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین افزود: گروه در حال حاضر در لوکیشن فرودگاه سپهر مشغول تصویربرداری هستند و کوروش سلیمانی به جمع بازیگران سریال اضافه شده است.

ثریا قاسمی، فرهاد قائمیان، محمدرضا رهبری، مهشید جوادی، عبدالرضا اکبری، سهند جاهدی، عباس جمشیدی‌فر، سیاوش چراغی‌پور، شیوا خسرومهر، عزت‌الله مهرآوران، شهین تسلیمی، محمدرضا هدایتی، امید روحانی بازیگرانی هستند که تا امروز مقابل دوربین سریال جدید احمد کاوری رفته‌اند. قرار است در روزهای پیش رو بازیگران دیگری به این پروژه اضافه شوند.

دیگر عوامل «بچه مهندس ۴» عبارتند از: نویسنده: حسن وارسته، مشاور و ناظر کیفی: سیدعلی حمیدی، مدیر تصویربرداری: علیرضا رجایی‌مقدم، سرپرست گروه کارگردانی و برنامه‌ریزی: سعید نقدزاده، طراح صحنه و لباس: امیر ملک‌پور، طراح گریم: سیدجلال موسوی، مدیر صدابرداری: محمد شیوندی، تدوین: مهدی سعدی، آهنگساز: مسعود سخاوت‌دوست، مدیر تولید: جواد سلیمانی، مدیر برنامه‌ریزی: محمدجواد سعدی، گروه کارگردانی: فرانه نصری، حسن سالار، ایرج کریمی، منشی صحنه: ماه‌گل کرامتی، جلوه‌های ویژه رایانه‌ای: فرید ناظرفصیحی، عکاس: امین مرادی‌راد، مشاور هوا و فضا: علیرضا حاجی‌زاده، گروه تدارکات: مراد خانه‌زاد، عبدالرضا بهرامی، کامبیز محمدی و مشاور رسانه‌ای: امین اعتمادی‌مجد.

کد خبر 472555

منبع: ایمنا

کلیدواژه: بچه مهندس کورش سلیمانی بچه مهندس 4 سریال بچه مهندس 4 تلویزیون سریال تلویزیونی سریال شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق بچه مهندس ۴

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۸۶۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تابستان ۱۴۰۴ حفاری خط ۲ متروی شیراز به اتمام می‌رسد

رئیس سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری شیراز با بیان اینکه تابستان ۱۴۰۴ حفاری خط ۲ متروی شیراز به اتمام می‌رسد، گقت: هر واگن مترو یک میلیون و ۱۰۰ هزار یورو پای شهرداری آب می‌خورد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، امیر یقطین شامگاه گذشته در حاشیه بازدید از روند اجرای نوبت شب پروژه خط دو مترو شیراز اظهار داشت: تا تابستان 1404 بخش حفاری مکانیزه فاز دو خط 2 مترو شیراز همراه با تست گرم تا کلبه سعدی به اتمام می‌رسد.

وی افزود: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء تمام همت خود را به کار گرفته و حفاری را به قدرت پیش می‌برد تا ایستگاه کلبه سعدی به پیشرفت خوبی برسد.

رئیس سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری شیراز با بیان اینکه یکسال پس از این مرحله با ورود واگن‌ها فاز دو خط 2 مترو شیراز به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: در طرح جامع حمل و نقل ترافیک شیراز، فاز دو خط 2 مترو این کلانشهر تا کلبه سعدی طراحی و تعریف شده است و برای تکمیل این فاز از خط 2 نیازمند حدود 13 هزار میلیارد تومان اعتبار به جز هزینه واگن‌ها هستیم.

یقطین با بیان اینکه هر واگن یک میلیون و 100 هزار یورو اعتبار می‌خواهد شد، عنوان کرد: در تلاشیم که امسال با کمک دولت و سازمان شهرداری و دهیاری‌های کشور یک تا دو رام قطار به مجموع قطار‌های شیراز اضافه کنیم.

محمدحسن اسدی، شهردار شیراز هم اظهار داشت: با اهتمام و جدیت در حال ادامه خط 2 مترو شیراز به کلبه سعدی هستیم.

وی افزود: با یک وفاق، همدلی و وحدت در استان فارس و کلانشهر شیراز شیفت شب 50 ابر پروژه عمرانی برقرار است. 

حجت‌الاسلام سیدکاظم موسوی، رئیس کل دادگستری فارس هم یکی از نقاط برجسته شورای ششم و شهرداری کلانشهر شیراز را ارتباط مردمی قوی، توجه به نقاط محروم و نظارت قوی دانست. 

سید مصطفی بحرینی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز فارس هم گفت: پروژه‌های عمرانی و عملیاتی در شیراز روان است و این مهم حاکی از سرزندگی و اقدمات مثبت است.

وی یادآور شد: بخش حقوقی شهرداری شیراز به صورت مستمر با حوزه قضایی در ارتباط است و مشکلاتی که در مسیر قانونی ایجاد می‌شود، همواره پیگیری می‌کند.

بحرینی خاطرنشان کرد: یکی از آن موارد ایستگاه مترو آزادی بود که مشکلات حقوقی عدیده‌ای داشت که در کوتاه‌ترین زمان ممکن رفع شد.

سید ابراهیم حسینی، رئیس شورای اسلامی شهر شیراز نیز در ادامه این بازدید بیان کرد: اگر در مجموعه شهر شیراز موفقیتی حاصل شده، ناشی از لطف خداوند و همراهی و همدلی مدیریت شهری بوده است.

انتهای پیام/424/.

دیگر خبرها

  • تابستان ۱۴۰۴ حفاری خط ۲ متروی شیراز به اتمام می‌رسد
  • کدام کارگردان‌ها مشغول ساخت سریال هستند؟
  • برای کار التماس نمی‌‌کنم
  • گزارشی از سریال‌های در حال ساخت نمایش خانگی/ کدام کارگردانان این روزها مشغول کارند؟
  • کدام کارگردان‌ها مشغول ساخت سریال‌ هستند؟
  • کدام کارگردانان این روزها مشغول کارند؟
  • «غریبه» سریالی درباره نخبه داروسازی به زودی روی آنتن می‌رود
  • ثبت ۱۵ هزار تماس با مرکز صدای مشاور بهزیستی
  • استقبال گسترده از فعالیت‌های فرهنگی امامزاده قاسم (ع) تهران/فعالیت‌ها با پیوست رسانه‌ای انجام می‌شود
  • تدابیر شهرداری شیراز در احداث بند‌های کنترل سیلاب مسیل سعدی/ اقدام به موقع گروه‌های جهادی