Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-05@21:53:30 GMT

۳۰۴ واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی گیلان واگذار شد

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۸۶۵۸۸

۳۰۴ واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی گیلان واگذار شد

گروه استان‌ها- آئین افتتاح و واگذاری ۳۰۴ واحد مسکونی مددجویان تحت پوشش بهزیستی استان گیلاندر ادامه برنامه‌های دهه فجر برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  رشت ، آئین افتتاح 304 واحد مسکونی مددجویان تحت پوشش بهزیستی گیلان همزمان با دیگر پروژه‌های دهه مبارک فجر صبح امروز با حضور استاندار گیلان در روستای گشت رودخان شهرستان فومن برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار گیلان در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران ضمن تبریک میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا(س) با اشاره به ولی‌نعمتان انقلاب اظهار داشت:  محرومان و نیازمندان ولی‌نعمتان انقلاب اسلامی هستند.

ارسلان‌ زارع با بیان اینکه تلاش برای محرومیت‌زدایی همچنان باید ادامه داشته باشد خاطرنشان کرد: با رفع محرومیت‌ها هنوز فاصله داریم و در تلاش هستیم که در این مسیر موجبات شادمانی خانواده‌های نیازمند را فراهم و در جهت تقویت نشاط اجتماعی تلاش کنیم و فعالیت‌های ارزشمند توسط نهادهای حمایتی ادامه داشته باشد.

افزایش سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در گیلان؛ 140 پروژه جدید راه‌اندازی می‌شود70 نوع محصول کشاورزی در استان گیلان تولید می‌شودزمینه حضور سرمایه‌گذاران برای تولید خاویار در استان گیلان فراهم شود

نماینده عالی دولت در استان گیلان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی(ره) و نقش اثرگذار ایشان در پیروزی انقلاب اسلامی تصریح کرد: جمهوری اسلامی در طول 4 دهه حیات خود تنگناها و دشواری‌هایی را پشت سر گذاشته اما دستاوردهای نظام با رهنمودهای داهیانه رهبر معظم انقلاب استمرار دارد.

به گزارش تسنیم، 304 واحد مسکونی مددجویان تحت پوشش بهزیستی گیلان امروز در روستای گشت رودخان شهرستان فومن به بهره‌برداری شد و برای احداث این واحدهای مسکونی حدود 235 میلیارد ریال هزینه شده است.

با افتتاح این واحدهای مسکونی، تعداد واحدهای واگذارشده به مددجویان بهزیستی به 649 واحد رسید و این تعداد شامل 183 فرد دارای دو عضو معلول و 466 نفر نیز دیگر افراد تحت پوشش این دستگاه حمایتی می‌شود.

قابل ذکر است که 796 واحد مسکونی دیگر برای مددجویان بهزیستی استان گیلان درحال احداث است.

انتهای پیام/612/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: واحد مسکونی استان گیلان تحت پوشش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۸۶۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت واحد‌های مسکونی درمنطقه عشایری دهدلی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده سپاه قمر بنی هاشم (ع) در استان از اجرای طرح‌های آبخیز تا جالیز با همکاری قرارگاه امام حسن مجتبی (علیه السلام)، لایروبی دو رشته قنات، بهره برداری از طرح تأمین آب شرب سالم و پایدار با کمک قرارگاه امام حسن مجتبی (علیه السلام) در منطقه عشایری دهدلی خبر د اد.
سردار اکبری افزود: همچنین نصب پنل‌های خورشیدی خانگی پنج کیلوواتی برای ۱۰۰ تا ۱۲۰ خانواده در روستای دهدلی را از دیگر برنامه‎‌های بسیج سازندگی است.

دیگر خبرها

  • خانواده ۵ معلولی در دشتستان صاحب خانه می‌شوند
  • آتش سوزی ۲ واحد تجاری و مسکونی در گیلان
  • حریق یک واحد تجاری و یک واحد مسکونی در ۲ شهرستان گیلان
  • ساخت ۱۸۰۰ واحد مسکونی برای محرومان استان مرکزی
  • آغاز مقاوم‌سازی ۷۵۰۰ واحد مسکن روستایی در استان اردبیل
  • آغاز ساخت واحد‌های مسکونی درمنطقه عشایری دهدلی
  • آغاز مقاوم‌سازی ۷۵۰۰ واحد مسکن روستایی
  • کمک‌های مردمی به مددجویان بهزیستی افزایش یافت
  • خسارت سنگین آتش‌سوزی به ۱۰۰ واحد تجاری و مسکونی در شفت
  • خسارت سنگین آتش‌سوزی به ۱۰۰ واحد تجاری و مسکونی ‌در شفت