Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-04@21:33:05 GMT

فردا؛ عرضه اولیه 200 میلیون سهم

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۸۶۶۳۶

فردا؛ عرضه اولیه 200 میلیون سهم

به گزارش خبرآنلاین، حداکثر سهام قابل خریداری توسط هر شخص حقیقی و حقوقی ۶۰ سهم و در در بازه قیمتی ۱۹۵۰ تا ۲۰۵۰ تومان بوده و حداکثر نقدینگی مورد نیاز برای خرید این سهم ۱۲۳ هزار تومان است.

بر این اساس، مدیرعامل شرکت زغال‌سنگ پروده طبس در نشست خبری یک دیدار، یک عرضه که به مناسبت عرضه اولیه سهام این شرکت در بازار اول انجام شد، گفت: شرکت زغال‌سنگ پروده طبس در سال ۸۶ با سرمایه شش میلیون تومان به ثبت رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمایه این شرکت طی دو مرحله افزایش سرمایه در سال‌های ۹۸ و ۹۹ به ترتیب به رقم ۵۰ میلیارد تومان و سپس ۲۰۰ میلیارد تومان رسیده است.

به گفته وی، زغال‌سنگ پروده طبس دارای به‌روزترین تجهیزات و تکنولوژی‌های دنیا در زمینه استخراج و تولید زغال‌سنگ است و این شرکت طی شش سال متوالی از سال‌های ۹۲ تا ۹۸ رکورددار تولید زغال در کشور بوده است.

223224

کد خبر 1482433

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: بورس تهران سازمان بورس و اوراق بهادار بورس زغال سنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۸۶۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رها سازی آب سد سفیدرود از فردا در گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ وحید خرمی با اشاره به اینکه تا کنون ۷۰۰ میلیون متر مکعب آب پشت سد ذخیره شده است، افزود: آب سد سفیدرود از فردا ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ از طریق کانال‌های راست و چپ سنگر برای آبیاری شالیزار‌های گیلان رهاسازی می‌شود.
وی با بیان اینکه تأمین آب کشاورزی یکی از دغدغه‌های کشاورزان در فصل زراعی است، گفت: شرکت آب منطقه‌ای گیلان هر سال با توجه به میزان ذخیره آب سد سفیدرود، برنامه زمان بندی شده‌ای را برای رهاسازی آب کشاورزی اعلام می‌کند که شالیکاران باید بر اساس این برنامه و تقویم زراعی پیشنهادی از سوی جهاد کشاورزی مراحل مختلف کاشت، داشت و برداشت محصول خود را اجرا کنند.
مدیرعامل شرکت منطقه‌ای گیلان با بیان اینکه این استان ۲۳۸ هزار هکتار شالیزار دارد، گفت: ۱۷۲ هزار هکتار معادل ۷۲ درصد از شالیزار‌های استان آبخور سد سفیدرود هستند و بقیه زمین‌های کشاورزی هم با استفاده از منابع آب محلی مانند چاه‌ها، رودخانه‌ها و آب بندان‌ها آبیاری می‌کنند.

دیگر خبرها

  • جان باختن یک کارگر در معدن زغال‌سنگ هشونی کوهبنان
  • رها سازی آب سد سفیدرود از فردا در گیلان
  • عرضه خودرو های وارداتی از فردا یکشنبه
  • شک و تردید درباره عرضه اولین خودروهای وارداتی | قرار بود فردا یکشنبه عرضه آغاز شود
  • تکلیف نامعلوم عرضه خودروهای وارداتی از فردا!
  • اولین موتور سیکلت CNG جهان رونمایی می‌شود
  • طرز پخت دنده گاو درون پوست روی زغال به روش آشپز آذربایجانی (فیلم)
  • جزئیات «عرضه اولیه» سهام شرکت حسین و فرزندانش!
  • مشکل طولانی شدن فرایند اداری ترخیص مواد اولیه شرکت‌های داروسازی به زودی رفع می‌شود
  • مشکل طولانی شدن ترخیص مواد اولیه دارو برطرف می‌شود