Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان شمالی مدیر ارشد شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل منطقه شمال شرق ممانعت های مردمی را یکی از عوامل بازدارنده در توسعه سایت های خدمات ایرانسل در خراسان شمالی عنوان کرد.

علی بهرامی زاده در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اینکه شرکت خدمات ایرانسل در راستای بهبود و تقویت شبکه ارتباط خود در این استان با مشکلاتی مواجه است، گفت: یکی از این عوامل ممانعت های مردمی به خصوص در مناطق روستایی این است بطوریکه مردم به سختی اجازه می دهند به علت عواملی همچون تشعشعات الکترونیکی دستگاه ها را در محل زندگی آن ها نصب شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: حتی گاهی اوقات به علت اینکه تعدادی از همسایگان معترض می شوند سایت های روشن را خاموش می کنم که این امر سبب می شود تا پوشش ها قطع شود.

بهرامی زاده با بیان اینکه یکی دیگر از مشکلات پیش رو تامین راه و برق برای انتقال زیرساخت ها است، ادامه داد: برای ایجاد زیرساخت های ارتباطی نیازمند برق فاز سه هستیم.

وی تصریح کرد: از سوی دیگر به علت اینکه خراسان شمالی از لحاظ وضعیت جغرافیایی در منطقه کوهستانی قرار دارد امکان انتقال برق و راه به سختی انجام می شود.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: سرقت تجهیزات از دیگر چالش های پیش رو است بطوریکه تجهیزاتی که با خون دل تهیه می شود به راحتی به سرقت می رود.

وی در ادامه بیان کرد: شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل از ابتدای فعالیت در خراسان شمالی ۳۹۷ میلیارد تومان سرمایه گذاری انجام داده که ۱۸۰ میلیارد تومان از این مقدار در روستاها است.

به گفته بهرامی زاده از دی ماه ۹۸ تا دی ماه سال جاری حدود ۱۳۲ میلبارد تومان در استان سرمایه گذاری انجام داده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی ايرانسل خراسان شمالي خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۸۶۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | طوفان شن وحشتناک با سرعت ۱۱۰ کیلومتر بر ساعتی در خراسان شمالی!

طوفان باعث حوادثی همچون سقوط درختان بر روی کابل‌های برق، خودروها و معابر و همچنین ریزش سقف دو واحد مسکونی شد. در پی ریزش سقف این منازل امدادگران یک زوج به همراه فرزند ۲ ساله‌شان را از زیر آوار نجات دادند.

264 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1904279

دیگر خبرها

  • زیرساخت‌های کافی برای سفر اربعین از خراسان شمالی تهیه شود
  • هشدار هواشناسی سطح نارنجی در خراسان شمالی صادر شد
  • ماجرای غزه اربعین سال ۱۴۰۳ را متفاوت و منحصر به‌فرد کرده است
  • رفع هشت نقطه پرحادثه در شبکه راه‌های خراسان شمالی
  • ببینید | طوفان شن وحشتناک با سرعت ۱۱۰ کیلومتر بر ساعتی در خراسان شمالی!
  • بهترین سایت‌های خارجی برای خرید با پرفکت مانی کدامند؟
  • تجمع مردمی حمایت از اجرای طرح نور در مرکز خراسان شمالی
  • فراخوان ایرانسل برای حمایت از طرح‌های پژوهشی دانشگاهی
  • پرداخت ۱۷۰۰ همت تسهیلات به واحدهای تولیدی کشور
  • بهره‌مندی ۵۸۰ خانوار روستایی خراسان جنوبی از اینترنت پرسرعت