Web Analytics Made Easy - Statcounter

نرم‌افزار ارزیابی هوشمند اشراف راهبردی فرماندهی نزاجا (سپهبد‌های اخلاص) با حضور فرمانده نیروی زمینی ارتش رونمایی شد.  به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، نرم‌افزار ارزیابی هوشمند اشراف راهبردی فرماندهی نزاجا (سپهبد‌های اخلاص) با حضور امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش رونمایی شد.

در این مراسم امیر گلکاریان رئیس دبیرخانه اشراف نیروی زمینی ارتش در مراسم رونمایی از نرم‌افزار هوشمند اشراف راهبردی فرماندهی نزاجا که با نام سپهبد‌های اخلاص نامگذاری و با حضور فرمانده نیروی زمینی ارتش رونمایی و عملیاتی شد، گفت: موضوع ارزیابی از جمله مهمترین مولفه اشراف فرماندهی معظم کل قوا در سطح نیرو‌های مسلح است، به این معنی که پس از ارزیابی نهایی یگان‌ها، مدیریت فرماندهان مورد سنجش قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به راهبرد نیروی زمینی ارتش در خصوص هوشمندسازی مدیریت در این نیرو، افزود: ستاد هوشمند به معنی ستادی آینده‌نگر است که برای دستیابی به سه اصل راهبردی ولایت‌محوری، عدالت‌محوری و شایسته‌سالاری در نیروی زمینی بسیار حائز اهمیّت است.

رئیس دبیرخانه اشراف نیروی زمینی ارتش تاکید کرد: موضوع اشراف که از تفکر خلاق و راهبردی فرماندهی معظم کل قوا است، یکی از محور‌های آن انتخاب نفرات و کارکنان برتر و شایسته در حوزه‌های مختلف است، نیروی زمینی ارتش به منظور تحقق عدالت‌محوری در انتخاب و شناسایی کارکنان نمونه، نرم‌افزار هوشمندی را با نام شهدا و سپهبد‌های اخلاص رونمایی و عملیاتی کرد.

امیر گلکاریان اظهار داشت: این نرم‌افزار هوشمند و راهبردی با ایده‌پردازی دبیرخانه اشراف فرماندهی نزاجا و به منظور رفع آسیب‌ها در بازدید‌های میدانی، توسط متخصصین رسته رایانه نیروی زمینی ارتش طراحی، تولید و عملیاتی شد.

وی خاطر نشان کرد: استفاده از این نرم‌افزار قادر است هرگونه خطای انسانی را به حداقل برساند، زیرا ارزیابی را در لایحه‌های مختلفی مورد بررسی قرار می‌دهد و اگر خطایی رخ دهد مجوز عبور به مرحله بعدی را نخواهد داد.

رئیس دبیرخانه اشراف نیروی زمینی ارتش در پایان ضمن اشاره به برگزاری کارگاه‌های آموزشی کاربران با این نرم افزار، گفت: ان‌شاالله به زودی استفاده از این نرم‌افزار را به یگان‌های تابعه تسرّی خواهیم داد تا به یک عملکرد و ارزیابی منسجم و مطلوب دست پیدا کنیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: امیر حیدری نیروی زمینی ارتش ارتش جمهوری اسلامی ایران راهبردی فرماندهی نیروی زمینی ارتش سپهبد های اخلاص فرماندهی نزاجا نرم افزار هوشمند اشراف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۸۶۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان

سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب استان سیستان و بلوچستان توزیع شد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سرتیپ پاسدار سید حسن مرتضوی فرمانده قرارگاه منطقه‌ای قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه با اعلام این خبر گفت: قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه از ابتدای حادثه سیل اخیر در منطقه سیستان و بلوچستان اقدامات و خدمات موثری را به مردم این منطقه ارایه نموده و در ادامه این خدمات جریانی جهادی امروز محموله‌ای بزرگ شامل آرد، موادغذایی از قبیل برنج، روغن، انواع کنسروجات، ماکارانی، آب معدنی، رب و همچنین البسه ورزشی برای کودکان و نیز لوازم التحریر مدرسه بین مردم مناطق سیل زده در حال توزیع می‌باشد.


فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در ادامه با بیان اینکه تاکنون کمک‌های نیروی زمینی سپاه مبالغی بالغ بر ۵ میلیارد تومان بوده که در مناطق سیل زده جنوب استان توزیع شده است.


فرمانده قرارگاه منطقه‌ای قدس نیروی زمینی سپاه اضافه کرد: نیرو‌های امدادی این قرارگاه به صورت مداوم و شبانه روزی در مناطق سیل زده حضور دارند و به انجام ماموریت‌های امداد و نجات می‌پردازند.


سرتیپ پاسدار مرتضوی تأکید کرد این کمک‌ها تا زمانی که نیاز مردم منطقه باشد، در کنار سایر خدمات جهادی و امدادرسانی سپاه ادامه خواهد یافت.
وی ادامه داد: قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه از آغاز سیل در استان سیستان و بلوچستان همواره در کنار مردم این خطه بوده و به کمک‌های خود ادامه می‌دهد.

دیگر خبرها

  • پایگاه شکاری چابهار یکی از یگان‌های عملیاتی و استراتژیک نیروی هوایی ارتش است
  • تدریس برترین دانش‌های نظامی در نیروی زمینی ارتش
  • شهید شفیع زاده، مبتکر توپخانه نیروی زمینی سپاه
  • غرق‌شدن مرد میانسال در آب‌بندان سیمرغ
  • هشتمین دوره توانمندسازی و هم افزایی مدیران گام دوم انقلاب اسلامی
  • حمله به رفح برای اسرائیل فاجعه‌بار خواهد بود
  • خطرات استفاده از تلفن هوشمند با دمای بالا
  • اعتراض باشگاه نیروی زمینی به همزمان نبودن ساعت بازی‌ها
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان