Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-08@22:42:16 GMT

تصاویر/مامان رضیه و معجزه توکل!

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۸۶۹۱۱

تصاویر/مامان رضیه و معجزه توکل!

«مامان رضیه» صدایش می‌کنند اما نامش «راضیه» است و راضی به رضای خدا؛ در کنار وظایف مادری‌اش کار می‌کند و خودش می‌گوید هر آنچه امروز دارد از معجزه توکل است و بس!

به گزارش سرویس چندرسانه ای شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ «مامان رضیه» صدایش می‌کنند اما نامش «راضیه» است و راضی به رضای خدا؛ در کنار وظایف مادری‌اش کار می‌کند و خودش می‌گوید هر آنچه امروز دارد از معجزه توکل است و بس! خانواده محمدنیا که سالیان سال رستوران‌داری کرده‌اند، در سال‌های گذشته فرازوفرودهای بسیاری را پشت سر گذاشته‌اند و محل زندگی‌شان را نیز به‌اجبار زمانه و سختی‌های اقتصادی بارها تغییر داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خانواده سخت‌کوش و پر مهر محمدنیا اما امید خود را از دست نداده و با پشتکار و اتحاد خود به آرامش رسیده‌اند و راز این موفقیت را توکل همیشگی‌شان به خداوند می‌دانند. راضیه خانم رحمانی، مادر خانواده که در بجنورد به (مامان رضیه) معروف است تمام روزهای سخت گذشته را با توکل به خدا سپری کرده است و پس از سال‌ها مشقت در کار و زندگی‌اش به ثبات رسیده است. غذاهای خانگی‌شان در بجنورد معروف است و همچنان با امید به خدا مسیر موفقیت را طی می‌کنند.

عکاس: مریم داورنیا

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۸۶۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آوارگی صدها خانواده براثر سیلاب در غور

رسانه های داخلی به نقل از متضرران سیلاب در غور گزارش داده اند که تمام دارایی آنها زیر سیلاب شده و نیاز جدی به کمک و مواد اولیه دارند. 

به‌گفته‌ منابع محلی، بیشتر از هزار خانواده براثر سیلاب بی‌جا شده‌اند.

گفتنی است سیلاب در ولایات افغانستان آسیب های زیاد مالی و جانی برجای گذاشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • رئال هرگز نمی‌میرد ؛ بایرن تسلیم پروفسور کامبک / کارلتو و معجزه ۲دقیقه‌ای/ خوسلو قهرمان تازه مادرید
  • رئال هرگز نمی‌میرد ؛ بایرن تسلیم پروفسور کامبک / کارلتو و معجزه ۳دقیقه‌ای تعویض‌ها
  • رئال هرگز نمی‌میرد ؛ بایرن تسلیم پروفسور کامبک / کارلتو و تعویض‌های معجزه‌آسا
  • توسعه متوازن با رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط مثبت ممکن است
  • آریگو ساکی: رم برای غلبه بر لورکوزن و صعود به فینال لیگ اروپا به یک معجزه نیاز دارد
  • خواص معجزه آسای کشمش
  • معجزه آب سیب‌زمینی برای سلامت کلیه و کبد
  • معجزه آب سیب زمینی ؛ فواید و خواص آب سیب زمینی را بشناسید
  • آوارگی صدها خانواده براثر سیلاب در غور
  • خواص گیاه معجزه گر شنگ و روش مصرف آن