Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با میلاد باسعادت حضرت فاطمه الزهرا(س) و روز زن، بانوان جهادگر ، هنرمند و کارآفرین منطقه 19 تقدیر می شوند.

به گزارش برنا؛ علی توکلی، شهردار منطقه در تشریح ویژه برنامه های مناسبتی روز زن با عنوان «جان زندگی» گفت: از جمله این برنامه ها تقدیر از همسران و مادران شهدا با عنوان «بانوان جهادگر»، بانوان فعال اجتماعی، هنرمندان و زنان کارآفرین به عنوان الگوهای نمونه و موفق منطقه است ضمن اینکه طی برنامه ای از بانوان خیر محلات نیز قدردانی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در ادامه از برگزاری جشنواره مادر  خبر داد که با هدف به تصویر کشیدن حضور پر رنگ و تأثیرگذار زنان در خانواده، دستیابی به هویت از دست رفته مادری و شناخت بانوان نخبه و فعال محلات در حوزه های اجتماعی و فرهنگی و هنری ورزشی و در قالب تهیه عکس و فیلم در 10 محور برگزار می شود.

به گفته توکلی علاقه مندان به شرکت در جشنواره می توانند تا روز چهارشنبه 15 بهمن آثار خود را به صورت  عکس و فیلم تهیه و در سایتMother-festival.com   بارگزاری کنند که در نهایت آثار برگزیده تقدیر و به سومین جشنواره ملی مادر ارسال می شود.

شهردار منطقه در تشریح سایر برنامه های مناسبتی میلاد حضرت زهرا (س) و روز زن بیان کرد: برگزاری جشن های میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) در سراهای محلات،  اجرای  کارگاه های آموزشی مجازی با محوریت روانشناسی، تحکیم بنیان خانواده، نقش و رسالت زن در خانه و خانواده، سیرت و زندگانی حضرت زهرا(س) وکلید های تربیتی فرزندان، برگزاری کارگاه و نشست های معرفتی پیرامون معرفی شخصیت و سبک زندگی حضرت فاطمه زهرا(س)، ارائه دستاوردهای زنان و مادران در بوستان بانوان همراه با تخفیف های ویژه از دیگر برنامه های اجرایی به همین مناسبت است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: منطقه 19 روز زن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۸۶۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر پلیس از بانوان آبادانی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، پلیس آبادان اعلام کرد در طرح نور ویژه عفاف و حجاب در شهرستان آبادان که همزمان با سراسر کشور از بیست و پنجم فروردین اجرایی شد، بانوان آبادانی در نقش همیاران آرامش با تکریم به قانون، فرهنگ و اصالت خود را به نمایش گذاشتند.

پلیس آبادان ضمن تشکر صمیمانه از همراهی شهروندان آبادانی به ویژه بانوان گرامی در حمایت از طرح نور، امنیت و آرامش همه شهروندان عزیز را خط قرمز خود می داند.

دیگر خبرها

  • برگزاری ۲۵۰ برنامه به مناسبت هفته میراث فرهنگی در گیلان
  • انتقاد بازیگر قدیمی به جیغ و دست و هورا در شب آخر عروسک‌خونه
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • ویژه‌برنامه‌های دهه کرامت در استان فارس اعلام شد
  • برگزاری بیش از ۷۰۰ برنامه کشوری در دهه کرامت
  • ۱۰۰۰ برنامه در فارس طی دهه کرامت اجرا می‌شود
  • ماجرای نسبت فامیلی علیرضا قربانی با داور «محفل» از زبان احمد ابوالقاسمی + فیلم
  • اردوی هفت گردی به مناسبت هفته فرهنگی در منطقه ۷ شهرداری اصفهان
  • تقدیر پلیس از بانوان آبادانی
  • حضرت فاطمه زهرا (س) و مادران شهدا الگوی دختران جامعه است