Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر نیرو گفت: وزارت نیرو در تامین دو کالای راهبردی و مهم آب و برق توانسته از همه توشه و توان خود استفاده کند و رضایت نسبی مردم از این حیث فراهم است.

به‌‌گزارش ایلنا از وزارت نیرو، "رضا اردکانیان" امروز سه‌شنبه در آئین گرامی‌داشت چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی افزود: ایام بزرگداشت طلیعه چهل و سومین فجر انقلاب اسلامی را جشن گرفته‌ایم و با یاد و خاطره امام بزرگ، این روزها کشور ما همچنین سرزمین‌های متاثر از این انقلاب بزرگ با یاد و خاطره امام که روز ولادت حضرت زهرا(س) زادروز آن قائد بزرگ نیز است، گرامی داشته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برای وزارت نیرو توفیقی است بویژه در این ایام که کشور ما مثل همه جای دنیا تحت تاثیر ویروس کرونا و بیماری ناشی از آن است، با توفیق الهی و تلاش شبانه‌روزی همه کسانی که قدردان فرصت خدمت در این صنعت هستند، از تمام توان خود در تامین دو کالای مهم و راهبردی آب و برق استفاده کند.

اردکانیان گفت: به شکرانه این نعمت و توفیقی که نصیب همه ما برای خدمتگزاری به این مردم شده، یاد و خاطره همه شهدا بویژه شهدای صنعت آب و برق را و شهید حسن عباسپور را گرامی می‌داریم و امیدواریم هم در فرصت و مهلت باقی مانده دولت دوازدهم در انجام وظایف و تعهداتی که داریم در خدمت رسانی بتوانیم به نحو احسن انجام وظیفه کنیم و نیز با تاکید رهبر معظم انقلاب و تصمیمات جدی دولت دوازدهم در ریل گذاری مناسب برای فعالیت دولت سیزدهم نقش و وظیفه خودمان را ایفا کنیم.

وی گفت: وزارت نیرو در اوایل دی ماه برنامه ۱۸۰ روز فعالیت کاری که تا پایان دوره دولت دوازدهم طول خواهد کشید را تنظیم کرده و هم در تکمیل پروژه‌ها و طرح‌های ساخت و سازی و به نتیجه رساندن طرح‌های ساز و کاری از جمله اصلاح ساختارها، دستورالعمل‌ها و لوایح و سرفصل ریل‌گذاری برای دولت آینده را تدوین کرده است، چرا که حق مسلم و طبیعی مردم عدم وقفه در خدمت رسانی است.

اردکانیان ادامه داد: امیدواریم از این حیث نیز، مجموعه حاضر، مدیران ارشد صنعت آب و برق بتوانند کار شایسته‌ای را به نتیجه برسانند.

وزیر نیرو افزود: گزارش این برنامه به مسئولان ارشد کشوری منعکس شده و با تاکید و توجه قابل ملاحظه‌ای مواجه است.

وی گفت: پایش منظمی از پیشبرد این برنامه ۱۸۰ روزه که پویش #هرهفته_الف_ب_ایران نیز جزئی از آن است به عمل خواهد آمد و در فرصت‌های مناسب گزارش ارزیابی لازم از پیشرفت کار را عرضه خواهیم کرد.

حضور بانوان شایسته در عرصه مدیریت‌های میانی و ارشد وزارت نیرو قابل ملاحظه است

وی همچنین گفت: در بخش فعالیت امور بانوان، بویژه در دولت دوازدهم، وزارت نیرو به وظایف خود به نحو مناسبی عمل کرده و حضور بانوان شایسته ما در عرصه مدیریت‌های میانی و ارشد وزارت نیرو قابل ملاحظه است.

اردکانیان افزود: امیداریم بخشنامه حضور بانوان شایسته در مدیریت شرکت‌ها و هیات‌مدیره‌ها به جد توسط شرکت‌های مادر تخصصی دنبال شود و در پایان سال طبق وعده بتوانیم گزارش مناسبی از این حیث عرضه کنیم.

وزیر نیرو ادامه داد: دهه فجر انقلاب اسلامی مناسبتی است که به‌ویژه به خاطرات ارزشمند آن ایام در 42 سال پیش بازگردیم و با بهره‌گیری از آن مجموعه آثار و فضای بهمن 57 برای ادامه راه و قدردانی‌های عملی از فرصت خدمت به مردم انرژی و انگیزه بگیریم.

لینک کوتاه: asriran.com/003DzS

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: دولت دوازدهم وزارت نیرو وزیر نیرو آب و برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۸۷۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون وزیر کشور: در حال رایزنی هستیم تا امکان ورود زائران ایران به عراق با خودرو شخصی فراهم شود

رئیس ستاد مرکزی اربعین حسینی (ع) تصریح کرد: با طرف عراقی در حال رایزنی هستیم تا هم امکان ورود زائران ایران به عراق با خودرو شخصی فراهم شود و هم اتوبوس‌های عراقی بتوانند برای جابجایی زائران وارد ایران شوند.
 
به گزارش ایرنا؛ «سید مجید میراحمدی» معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور در نشست مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری که ظهر امروز با حضور احمد وحیدی وزیر کشور برگزار شد گفت: مدیریت دولت در برگزاری مراسم اربعین سال گذشته رضایتمندی غیرقابل باوری ایجاد کرد و ما این را ناشی از تفضل حضرت ولی عصر (عج) می‌دانیم.
 
وی افزود: سال گذشته بر مساله گذرنامه و دریافت آن، حمل و نقل، مدیریت گرما و مدیریت زمان اقداماتی انجام دادیم که بحمدالله اقدامات نتیجه‌بخش بود اما معتقدیم ضعف‌هایی نیز وجود دارد و باید در جهت اصلاح آن گام برداریم.
 
معاون وزیر کشور ادامه داد: امسال در خصوص ۴۱ موضوع اربعین برنامه‌ریزی شده است و چهارشنبه همین هفته عازم عراق هستم تا بتوانیم با همکاری طرف عراقی به مشکلات رسیدگی کنیم.
 
رئیس ستاد مرکزی اربعین حسینی (ع) گفت: قرار بود ۲ هزار اتوبوس خریداری شود که هنوز انجام نشده است. امسال به دنبال این هستیم که خودروهای سواری زائران برای اولین بار وارد عراق شود و از طرف دیگر اتوبوس‌های عراقی بتوانند برای کمک به نقل و انتقالات زائران وارد کشور شوند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • خرید تضمینی دانه‌های روغنی به بیش از ۶۰ هزارتن رسید
  • معاون وزیر کشور: در حال رایزنی هستیم تا امکان ورود زائران ایران به عراق با خودرو شخصی فراهم شود
  • رضایت رئیس جمهور از گزارش مسئولان درباره کاهش تورم | رسوایی برای مدعیان آزادی بیان | گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزرا باشد
  • طلایی‌نیک:«وعده صادق» بسیاری از معادلات را تغییر داد
  • ضرورت افزایش تولید برق و کاهش محدودیت‌های برق صنایع
  • استفاده از ابزار‌های نوین در کنترل نظام بانکی کشور
  • واکنش سخنگوی وزارت خارجه به تحریم های سه کشور علیه ایران: دولت و مردم ایران از آمریکا و اروپا طلبکار هستند
  • ۱۵۰ همت از اموال مازاد بانک‌ها واگذار شد
  • آقای زلفی‌گل! شما از ابتدا هم اشتباهی بودید!
  • متلاشی شدن ۴۵۴ باند تبهکاری در ترکیه در ۱۰ ماه گذشته