Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، غلامرضا نوروزی، رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی پس از عیادت از علی انصاریان اظهار داشت: اقدامات درمانی برای این پیشکسوت ارزنده فوتبال کشور به دقت در حال انجام و پیگیری است.

نوروزی افزود: کادر درمانی بیمارستان فرهیختگان و دیگر پزشکان معزز به محض بستری شدن انصاریان در این بیمارستان، به صورت مستمر و دقیق اقدامات درمانی لازم را برای او انجام داده‌اند و در حال حاضر نیز این اقدامات ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی خاطرنشان کرد: وزیر ورزش و جوانان نیز به صورت تلفنی با دکتر هاشمیان پزشک معالج انصاریان صحبت و نسبت به فراهم کردن تمام امکانات درمانی برای معالجه این پیشکسوت فوتبال اعلام آمادگی کرد.

وی افزود: شرایط انصاریان در حال حاضر پایدار نیست و امیدواریم با پیگیری‌های همکارانمان در بیمارستان فرهیختگان و دعای خیر مردم، او سلامت خود را به دست آورد.

برچسب‌ها فوتبال ویروس کرونا غلامرضا نوروزی علی انصاریان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال ویروس کرونا غلامرضا نوروزی فوتبال ویروس کرونا غلامرضا نوروزی علی انصاریان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۸۷۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال

سرپرست سازمان خصوصی‌سازی با ارسال نامه‌ای به رئیس فدراسیون فوتبال از فروش رسمی سهام باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس خبر داد.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، ابراهیم بازیان سرپرست سازمان خصوصی‌سازی در نامه‌ای به مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال، اعلام فروش سهام کنترلی متعلق به دولت در شرکت‌های فرهنگی - ورزشی استقلال ایران و پرسپولیس را اعلام کرد.

در نامه بازیان آمده است:

به استحضار می‌رساند در اجرای مصوبه هیئت محترم واگذاری بلوک سهام کنترلی شرکت‌های فرهنگی - ورزشی استقلال ایران و پرسپولیس متعلق به دولت (وزارت ورزش و جوانان) در تاریخ 1403/2/3 توسط این سازمان به فروش رسید.

دیگر خبرها

  • تاج: تیم‌های باشگاهی کرمان تیم فوتبال ساحلی ایجاد کنند
  • درمان رایگان هدیه به کودکان
  • پیام تبریک روسای فدراسیون های فوتبال عراق و تاجیکستان به رئیس فدراسیون فوتبال ایران
  • ویدیو/ درمان رایگان زیر ۷ ساله‌ها روی پیشخوان بیمارستان‌ها
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال
  • بیمارستان فوق تخصصی کودکان شرق کشور؛ مرکز کشت حلق بیماران CF
  • بهره‌برداری از بیمارستان رزن نیازمند اهتمام دانشگاه علوم پزشکی
  • افتتاح دستگاه MRI بیمارستان رازی رشت، به زودی
  • بیمارستان نیایش خرم‌آباد ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان