Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@20:56:37 GMT

چاپ ۴۰ عنوان کتاب از مباحث مطرح شده در رادیو معارف

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۸۷۴۰۰

چاپ ۴۰ عنوان کتاب از مباحث مطرح شده در رادیو معارف

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مسعود کاویانی ظهر امروز در دیدار با آیت‌الله سید محمد سعیدی تولیت آستان حضرت معصومه(س) و نماینده ولی‌فقیه در استان قم که در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد، با تبریک دهه مبارک فجر و میلاد بانوی دوعالم حضرت فاطمه زهرا(س) اظهار کرد: رادیو معارف یکی از دستاورد های این انقلاب و تنها رادیویی است که در شهر دیگری غیر از تهران مشغول به فعالیت است و علت این موضوع جایگاه ویژه قم و وجود کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه(س) و مراجع عظام وعلمای بزرگ در قم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: رادیو معارف تنها رادیوی تخصصی است که در حوزه دین و معارف اهل‌بیت(ع) کار می‌کند و در حقیقت زبان گویای دین، حوزه و انقلاب است و از ویژگی‌های آن حضور در قم و بهره مندی از فیوضات علما، مراجع، مراکز و موسسات بزرگ فرهنگی است و این همکاری به سبب این است تا از دستاوردهای پژوهشی مراکز استفاده کنیم و همچنین دین و مسائل دینی مرتبط با اهل بیت(ع) را مستند و دقیق به اطلاع مردم برسانیم که رادیو معارف به واسطه این دستاوردها، مرجعیت رسانه‌ای پیدا کرده است.

مدیر رادیو معارف در خصوص فعالیت این مجموعه گفت: این رادیو در حوزه مباحث خانواده، اخلاق، تاریخ، فضای مجازی و پاسخ به شبهات دین، گفتمان و پرسمان انقلاب اسلامی، علمی و غیره در حال فعالیت است و مخاطبین این رادیو از قشرهای مختلف علما، مراجع، مسئولین کشوری و لشکری و مردم عادی جامعه هستند و این نشان از نفوذ این رسانه در قلوب مومنین است.

وی عنوان کرد: رادیو معارف فنی‌ترین و بزرگ‌ترین آرشیو مباحث دینی را در اختیار دارد و یکی از فعالیت‌های مهم این مجموعه تبدیل مباحث مطرح شده به کتاب است که تا به امروز ۴۰ عنوان به چاپ رسیده و در بعضی از عناوین تا ۶۰ بار تجدید چاپ شده است.

همچنین، این مسئول در پایان سخنان خود از همکاری مطلوب و صمیمانه حرم مطهر بانوی کرامت در تولید و نشر معارف اهل‌بیت(ع) تشکر کرد.

انتهای پیام/78023

منبع: فارس

کلیدواژه: کتاب رادیو دین قم رادیو معارف اهل بیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۸۷۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت گسترده از صنایع‌دستی برای تحقق شعار سال الزامی است

مریم جلالی معاون صنایع‌دستی و هنر‌های سنتی کشور در دیدار با احمد وحیدی وزیر کشور با بیان اینکه امروز شعار مقام معظم رهبری موضوع صنایع‌دستی را بیش از همه دربردارد، گفت: صنایع‌دستی اقتصادی کاملا وابسته به مردم است و می‌تواند شعار سال و فرامین رهبری را به طور خاص پوشش دهد.

او با تاکید بر اینکه حمایت از این حوزه خصوصا در زمینه صادرات مهم است، گفت: اگر در مباحث متعدد از حمایت‌های مالی و معنوی بتوانیم حمایت دولت و سایر دستگاه‌ها را داشته باشیم، می‌توانیم به تحقق شعار سال کمک کنیم.

معاون صنایع‌دستی کشور با بیان اینکه بازارچه‌های صنایع‌دستی و تکمیل زنجیره ارزش جزو مباحث مهم است، گفت: تکمیل زنجیره ارزش را حمایت کنید تا بتوانیم با ارتقای جایگاه صنایع‌دستی جهش تولید را با مشارکت مردم رقم بزنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری میراث و گردشگری

دیگر خبرها

  • گفتمان انقلاب و ولایت در سراسر جهان تاثیرات گسترده داشته است
  • خشونت در دانشگاه‌های آمریکا برای حفظ آبرو است
  • روایتی اجمالی از زندگینامه، تحصیلات و خدمات حضرت آیت‌الله رئوفی
  • مسعود اسکویی مجری پیشکسوت درگذشت
  • مجری باسابقه ورزشی درگذشت | وداع با صدای ماندگار
  • مجری و گزارشگر قدیمی درگذشت | وداع با صدای ماندگار
  • مجری و گوینده قدیمی درگذشت + عکس
  • روح تمدنی انقلاب اسلامی در مباحث علمی جاری شود
  • توزیع ۴۰۰۰ جلد کتاب برای پویش «قهرمان شهید شهر من» در استان تهران
  • حمایت گسترده از صنایع‌دستی برای تحقق شعار سال الزامی است