Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@03:25:21 GMT

ستاره اخراجی پی اس جی تیم پیدا کرد (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۸۷۴۴۰

خسه رودریگز بازیکن سابق رئال و پی اس جی به لاس پالماس پیوست.

به گزارش "ورزش سه"، حواشی غیرورزشی و بیرون زمین فوتبال خسه در سال های اخیر مانع درخشش او شده اند. خسه محصول آکادمی فوتبال رئال است و زمانی قرار بود ستاره بزرگی برای این باشگاه باشد. پدیده فصل 14-2013 رئال مادرید اما با یک مصدومیت رباط صلیبی دیگر نتوانست به اوج برگردد و سال 2016 راهی پی اس جی شد اما قرارداد او ماه گذشته فسخ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

خسه در سال های اخیر به ندرت برای پی اس جی بازی کرده بود و اغلب به تیم های دیگر قرض داده می شد. او فصل گذشته 17 بازی برای اسپورتینگ لیسبون انجام داد و یک گل زد و امسال هم 24 دقیقه برای پی اس جی به میدان رفت و اگر این تیم قهرمان لیگ فرانسه شود، به او هم مدال اهدا خواهد شد.

او دو ماه پیش با پی اس جی فسخ کرد(به نوعی اخراج شد) و بازیکن آزاد بود اما به نظر می رسید بدون تیم خواهد ماند تا اینکه در ساعات پایانی نقل و انتقالات زمستانی، باشگاه لاس پالماس خبر از عقد قرارداد با او داد.

خسه تا پایان فصل برای لاس پالماس تیم شهر زادگاهش توپ خواهد زد و این دومین مقطع حضور او در این باشگاه است. ژانویه 2017 او قرضی با لاس پالماس قرارداد بست و در 16 بازی توانست سه گل بزند. خسه از چهارشنبه به تمرینات تیمش که در دسته دوم اسپانیا حضور دارد، اضافه خواهد شد.

 

 

 

لاس‌پالماس خسه رودریگوئز پاری سن ژرمن رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لاس پالماس پاری سن ژرمن رئال مادرید لاس پالماس پی اس جی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۸۷۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوخی مولر با ستاره رئال: جاسوسی می‌کنی! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا از رئال مادرید میزبانی کرد و به تساوی 2-2 رسید.

بایرن بعد از گل وینیسیوس در نیمه اول موفق شد توسط لروی سانه و هری کین در نیمه دوم به گل برسد. تیم آلمانی امید زیادی برای برد در این بازی داشت که ضربه پنالتی وینیسیوس معادلات را بهم ریخت و کار به تساوی کشید.

پس از این بازی بازیکنان هر دو تیم با خبرنگاران گفتگو کردند تا نظرات خود در مورد بازی را اعلام کرده و به سوالات پاسخ دهند.

هنگامی که توماس مولر، مهاجم بایرن مونیخ، با میکروفون شبکه سی‌بی‌اس اسپورت صحبت می‌کرد متوجه حضور اورلین شوآمنی، هافبک رئال مادرید، شد.

شوآمنی برای شوخی با مولر مقابل دوربین قرار گرفت و سپس رد شد. مولر در میان گفتگوی خود برای شوخی با بازیکن رئال گفت:"اون اینجاست و به همه چیز گوش می‌دهد، شوآمنی می‌خواهد تاکتیک‌های ما برای بازی برگشت را بداند!"

دیگر خبرها

  • عصبانیت ستاره رئال از آنچلوتی: به من اعتماد ندارد!
  • ستاره رئال لنگ‌لنگان تمرین را ترک کرد
  • رئال مادرید قرارداد پسر مارسلو را تمدید کرد
  • بایرن ستاره مورد علاقه رئال را از دست نمی‌دهد!
  • راموس مبهوت درخشش ستاره رئال شد (عکس)
  • دشمنی به نام سردار آزمون | موضع رسمی در خصوص جلوگیری از بازی کردن ستاره ایرانی
  • ستاره‌های بایرن از بازی برگشت در برنابئو می‌ترسند!
  • رکوردشکنی جذاب ستاره رئال: بالاتر از پوشکاش!
  • شوخی مولر با ستاره رئال: جاسوسی می‌کنی! (عکس)
  • بادشتوبر: هری کین باید ثابت کند مرد بازی‌های بزرگ است