Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-27@13:05:40 GMT

وان پلاس گوشی نسل پنجم ارزان تولید کرد

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۸۷۶۹۰

وان پلاس گوشی نسل پنجم ارزان تولید کرد

به گزارش همشهری آنلاین، مهر به نقل از اسلش گیر، وان پلاس قبلاً گوشی‌های نورد ان ۱۰، نورد ان ۱۰۰ و نورد را تولید کرده بود و حالا گوشی وان پلاس Nord N۱ ۵G را روانه بازار کرده است.

گوشی وان پلاس نورد مجهز به تراشه اسنپ دراگون ۷۶۵ جی بود و یک گوشی متوسط سطح بالا محسوب می‌شود. وان پلاس نورد ان ۱۰۰ یک گوشی نسبتاً ضعیف محسوب می‌شود و تنها گوشی از این مجموعه است که با شبکه‌های نسل پنجم تلفن همراه سازگار نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رونمایی از گوشی نسل پنجم جدید و تاشوی موتورولا

در نهایت، گوشی نورد ان ۱۰ نسل پنجم در میانه گوشی‌های یادشده ایستاده است. این گوشی مجهز به تراشه اسنپ دراگون سری ۶۰۰ با قابلیت‌های نسل پنجم تلفن همراه است. گوشی نورد ان ۱ نسل پنجم احتمالاً دارای پردازنده اسنپ دراگون ۶۹۰ خواهد بود و در اواخر سال جاری میلادی در دسترس علاقمندان قرار می‌گیرد.

وان پلاس قبلاً گوشی‌های پیشرفته وان پلاس ۹ و ۹ پلاس پرو و نیز گوشی وان پلاس ۹ ای را عرضه کرده بود. قرار است اطلاعات بیشتر در مورد مشخصات فنی این گوشی طی هفته‌های آتی تشریح شود. احتمالاً قیمت این گوشی بین ۲۵۰ تا ۵۰۰ دلار در نوسان خواهد بود.

کد خبر 582704 برچسب‌ها تکنولوژی (فناوری) ارتباطات

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: تکنولوژی فناوری ارتباطات وان پلاس نسل پنجم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۸۷۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت عجیب و نجومی سنگ قبر دوباره سوژه کاربران شد + عکس

قیمت سنگ در ارزان‌ترین حالت از ۴ میلیون تومان شروع می‌شود و در برخی مواقع به ۸۰ میلیون تومان هم می‌رسد. ارزان‌ترین سنگ قبر گرانیت مشکی است و گرانترین سنگ قبر هم مرمر آبی است که شروع قیمت آن از ۶۵ میلیون تومان است.

منبع: خبر آنلاین

tags # اخبار اجتماعی سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • کدام مونتاژ گوشی‌های سامسونگ بهتر است؟ (چین، ویتنام یا هند)
  • قیمت عجیب و نجومی سنگ قبر دوباره سوژه کاربران شد + عکس
  • قیمت سنگ قبر هم نجومی شد
  • پهپاد ارزان قیمت راهی بازار مصرف می شود
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳/ ارزان‌ترین گوشی هوشمند بازار
  • به‌روزرسانی این گوشی‌ها دیگر در دسترس نخواهد بود!
  • قیمت خودرو‌های ایران خودرو امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • کشف گاز متان در سیاره سرخ
  • قیمت محصولات ایرانخودرو پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳/ ارزان‌ترین محصول ایرانخودرو؛ ۶۵۰ میلیون
  • هشدار/ این دو موبایل دیگر بروزرسانی دریافت نخواهند کرد