Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمعی از داوران و کمک داوران فوتبال امروز با سرپرست و دبیرکل فدراسیون فوتبال دیدار کردند.

به گزارش "ورزش سه"، جمعی از داوران و کمک داوران لیگ برتر فوتبال امروز با حضور در محل فدراسیون با حید بهاروند سرپرست، مهدی محمدنبی دبیرکل و علیرضا سهرابی رئیس دپارتمان داوری فدراسیون دیدار و گفت‌و‌گو کردند.


حیدر بهاروند، سرپرست فدراسیون فوتبال در این دیدار ضمن تقدیر از تلاش های بی منت جامعه داوری بر حمایت قاطع فدراسیون از آنان تاکید کرد و  گفت: داوران از دیرباز مورد احترام آحاد مردم و علاقمندان فوتبال بوده اند و این موضوع از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوشبختانه امروز هم داوران شایسته فراوانی در خانواده داوری داریم و قطعا فدراسیون فوتبال در مسیر توسعه مباحث مرتبط در کنار این عزیزان است.


وی افزود: یاد داوران پیشکسوت فوتبال ایران به خیر، یاد نامدارها، نصیری‌ها و صالحی‌ها که از میان ما رفتند و عرض ادبی هم خدمت سرورانی که امروز در میان ما هستند داریم. شما امروز پیراهن مقدسی را برتن دارید و قطعا شایستگی پوشیدن آن را هم داشته اید.

 

-

 

 


در ادامه مهدی محمدنبی، دبیرکل فدراسیون فوتبال هم در جلسه با داوران عنوان کرد: جامعه فوتبال قدردان زحمات همه جانبه شما عزیزان است که به رغم محدودیت‌ها مسئولیت خطیر قضاوت را برعهده دارید. شکی نیست که نگاه شما عزیزان به داوری و قضاوت مسابقات قلبی است و با عشق و علاقه خود داوری می‌کنید و معنویت را در اولویت کاری قرار داده‌اید.
نبی خاطرنشان کرد: فدراسیون فوتبال با همه توان تلاش می کند که با حمایت همه جانبه همواره حامی و همگام داوران باشد. اگر زمانی نکته ای و درد دلی داشتید، فدراسیون فوتبال با همه وجود شنونده خواهد بود و در صدد رفع مشکلات خواهیم بود.


در ادامه، سیدمهدی سیدعلی، محمدرضا منصوری، موعود بنیاد‌ی‌فر، بیژن حیدری، اشکان خورشیدی، علیرضا ایلدروم، علی صفایی و سعید قاسمی که در این نشست حضور داشتند به بیان دیدگاه‌های خود درباره موضوعات مختلف پیرامون داوری پرداختند و از برگزاری این نشست تقدیر کردند.
گفتنی است؛ گفته می‌شد داوران لیگ برتر قصد دارند با حضور در فدراسیون فوتبال از امیر قلعه‌نویی بابت صحبت‌هایش شکایت کنند اما آنها گلایه هایشان از سرمربی باتجربه گل‌گهر را با سرپرست و دبیرکل فدراسیون مطرح کردند و خبری از شکایت نبود.

حیدر بهاروند(سرپرست سازمان لیگ) مهدی محمدنبی کمیته داوران گل گهرسیرجان امیر قلعه نویی(سرمربی) سازمان لیگ برتر

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مهدی محمدنبی کمیته داوران گل گهرسیرجان امیر قلعه نویی سرمربی سازمان لیگ برتر فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۸۷۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پورکیانی سرپرست دبیری فدراسیون بدنسازی و پرورش‌اندام شد

محمد پورکیانی به‌عنوان سرپرست دبیری فدراسیون بدنسازی و پرورش‌اندام منصوب شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش‌اندام، طی حکمی از سوی عبدالمهدی نصیرزاده رئیس فدراسیون، محمد پورکیانی به‌عنوان سرپرست دبیری فدراسیون بدنسازی و پرورش‌اندام منصوب شد.

پورکیانی سابقه سرپرستی و دبیری فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی را در کارنامه دارد.

ایران مسابقات مچ‌اندازی قهرمانی آسیا را تحریم کرد

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جام جهانی از داوری ایران گرفته شد
  • ۱۸ کرسی منطقه‌ای والیبال به ایران رسید/ دیدار تقوی با دبیرکل کمیته ملی المپیک عمان
  • کرمان زیرساخت‌های برگزاری مسابقات بین‌المللی فوتبال را دارد
  • پنالتی نبود، مهرداد محمدی باید اخراج می‌شد
  • حضور داور چهارمحالی در دوره دانش افزایی داوران لیگ برتر کشور
  • قضاوت تیم داوری ایران در فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا
  • حضور داور چهارمحال و بختیاری در دوره دانش افزایی داوران لیگ برتر کشور
  • پورکیانی سرپرست دبیری فدراسیون بدنسازی و پرورش‌اندام شد
  • قضاوت فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا به بنیادی‌فر رسید
  • داوری: دلیل قطع همکاری با دمیر محرمانه است/زمان معرفی سرمربی جدید