Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، ۱۵ مهر امسال مرتضی نادی در آزمون ورودی دوره مربیگری سطح ۲ صخره‌نوردی که زیر نظر فدراسیون کوه‌نوردی و در دیواره پل خواب برگزار می‌شد، از ارتفاع ۲۵ متری سقوط کرد و جان خود را از دست داد.

پس از رخ دادن این حادثه، فدراسیون کوه‌نوردی یک کمیسیون با حضور هفت عضو تشکیل داد. این کمیسیون دیروز نتیجه بررسی‌های خود را اعلام کرد که بر اساس آن رضا زارعی رییس فدراسیون ۸.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۳ درصد، حسین مقدم دبیر فدراسیون ۲.۱۴ درصد، محمد جدائیان رییس کمیته آموزش ۸.۴۴ درصد، میرعلی آقاسیدی دبیر کمیته آموزش ۷.۲۷ درصد و حسن جواهرپور رییس بخش سنگنوردی ۵.۹ درصد مقصر شناخته شدند. بیشترین تاثیر و مسوولیت متوجه افرادی است که به طور مستقیم در محل حادثه حضور و مسوولیت داشتند که براین اساس حسن جواهرپور به میزان سرپرست و آزمون‌گیرنده ۸۰.۸۴ درصد (از ۱۰۰ درصد) مربوط به خود و محمد جداییان به عنوان ناظر ۲۰.۱۵ درصد از (۱۰۰ درصد مربوط به خود) مقصر دانسته شده‌اند.

فدراسیون کوه‌نوردی اعلام کرده است که نتایج کارشناسی این کمیسیون در اختیار کمیته انضباطی وزارت ورزش و جوانان قرار داده می‌شود تا درباره مقصرین تصمیم‌گیری شود.

بیانیه و گزارش کمیسیون پیشگیری و بررسی حوادث کوه‌نوردی را از اینجا و اینجا مطالعه کنید.

برچسب‌ها کوهنوردی صخره نوردی فدراسیون کوه نوردی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کوهنوردی صخره نوردی فدراسیون کوه نوردی کوهنوردی صخره نوردی فدراسیون کوه نوردی اخبار کنکور فدراسیون کوه نوردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۸۷۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان ویسی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، عبدالله ویسی، سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان به دلیل نقض ماده ۷۱ مقررات انضباطی پس از بازی روز گذشته با تیم آلومینیوم اراک، به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دعوت شد.

دیگر خبرها

  • تهدید رجب‌زاده: مطمئن باشید به CAS شکایت می‌کنیم
  • لایحه حفاظت از داده‌های شخصی تصویب شد
  • تصویب لایحه «حفاظت از داده‌های شخصی» در کمیسیون حقوقی دولت
  • ۱۸ کرسی منطقه‌ای والیبال به ایران رسید/ دیدار تقوی با دبیرکل کمیته ملی المپیک عمان
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری فدراسیون والیبال ایران و عمان
  • معرفی فورس گورکا پنج‌در، همتای ارزان‌قیمت مرسدس G کلاس از هند! (+عکس)
  • ۷۹ درصد افراد جامعه ما کم تحرک هستند
  • چرا در استقلال کودتا به پا شد؟ / دست رد به سینه پرسپولیس!
  • پرسپولیسی‌ها و سپاهانی‌ها در کمیته انضباطی
  • فراخوان ویسی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال