Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-04@21:20:19 GMT

مراسم یوم الله 22بهمن برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۸۷۸۵۸

مراسم یوم الله 22بهمن برگزار می شود

خبرگزاری آریا - جلسه هماهنگی برگزاری مراسم چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در منطقه9 با حضور مدیران شهری و دولتی برگزار شد.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه9، جلسه هماهنگی برگزاری مراسم چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به میزبانی منطقه9 با حضور روسای ادارات و نهادهای مرتبط با مراسم 22بهمن برای هماهنگی بیشتر برگزار شد که در این نشست هم اندیشی، مدعوین دیدگاه های خود را به منظور تبادل نظر و همفکری بیان کردند تا با همیاری و هم افزایی حداکثری، شرایط مناسب برای برگزاری مراسمی ویژه در ایام کرونا در چهل و دومین سالگرد شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی مهیا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


برگزاری مراسمی ویژه در چهل و دومین سالگرد فجر انقلاب با هم افزایی و هماهنگی حداکثری
سید مصطفی موسوی، شهردار منطقه9 ضمن آمادگی کامل منطقه برای برگزاری مراسم یوم الله 22بهمن، خواستار هم افزایی و هماهنگی حداکثری برای برگزاری مراسمی ویژه در چهل و دومین سالگرد فجر انقلاب شد.
او در ادامه افزود: تمام سازمان ها و نهادهای با توجه به شکل خاص مراسم امسال به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی می بایست آمادگی کامل را داشته باشند تا به صورت لحظه ای مشکلات را حل و فصل کنند.
راهپیمایی22بهمن در تهران به صورت خودرویی و موتوری انجام می شود
حجت الاسلام والمسلمین سیدمحسن محمودی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران، با اشاره به شرایط خاص ناشی از شیوع ویروس کرونا تاکید کرد: راهپیمایی در تهران پا برجاست و به صورت خودرویی و موتوری انجام می شود، اما حضور مردم به صورت پیاده و تجمع به منظور حفظ سلامت آنها همانند سنوات پیشین امکان پذیر نیست.
او افزود: کارگروه های دهه فجر در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران به صورت مستمر در تلاش هستند و راهکارهای لازم را برای برگزاری مراسمی در نهایت سلامت و با رعایت نکات بهداشتی مد نظر دارند.
آمادگی کامل معاونت خدمات شهری منطقه9 برای برگزاری مراسمی باشکوه
مصطفی دینی، معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه9 با تبریک میلاد حضرت زهرا(س) و گرامیداشت روز زن اضافه کرد: مجموعه معاونت خدمات شهری منطقه تمام تلاش خود را می کند تا با خدمت رسانی شایسته به شهروندان در منطقه ایی که به عنوان میزبان راهپیمایی شناخته می شود، شرایط برگزاری باشکوهتر مراسم یو الله 22بهمن فراهم شود.
برگزاری رژه موتوری و ماشینی توسط سپاه محمد رسوالله تهران بزرگ
محسن صباغ، مشاور عالی مراسم و تبلیغات استان تهران ضمن تشریح اینکه برگزاری رژه موتوری و ماشینی به سپاه محمدرسوالله تهران بزرگ سپرده شده است، افزود:مجموعه ادارات و نهادهای دخیل در برگزاری مراسم یوم الله 22بهمن می بایست با هماهنگی و انسجام بیشتر زمینه را برای پرشورتر شدن مراسم امسال مهیا کنند.
او همچنین گفت: کمیته های اجرایی و تخصصی تشکیل شده است تا در کارگروه های مختلف به تصمیم گیری بپردازند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: برای برگزاری مراسمی برای برگزاری مراسم چهل و دومین سالگرد الله 22بهمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۸۷۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق در ۱۵ امامزاده گلستان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام ابوالفضل کوهساریان صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با فرا رسیدن سالروز شهادت امام جعفرصادق (ع) مراسم عزاداری همراه با سخنرانی، دسته روی و اجرای برنامه‌های فرهنگی در ۱۵ امامزاده شاخص استان گلستان برگزار خواهد شد.

وی افزود: این مراسم در امامزاده عبدالله (ع) کلاله، امامزاده سید حسن (ع) روستای کیارام شهرستان گالیکش، امامزاده اسحاق (ع) روستای قلمی مینودشت، امامزاده جعفر (ع) مینودشت، امامزادگان آق امام (ع) آزادشهر، امامزاده ابوالقاسم (ع) روستای کاشیدار آزادشهر، امامزاده قاسم (ع) دلند، امامزاده هارون (ع) روستای الازمن شهرستان علی آباد کتول، امامزاده عبدالله (ع) گرگان، امامزاده عبدالله (ع) روستای زیارت گرگان، امامزاده یحیی بن (زید) گنبد کاووس، امامزادگان نه تن (ع) گرگان، امامزاده نور (ع) گرگان، امامزاده سلیمان (ع) گرگان، امامزاده ابراهیم (ع) روستای النگ شهرستان کردکوی برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه گلستان گفت: این ویژه برنامه‌ها به منظور تبیین سیره نظری و عملی ائمه اطهار (ع) و پیشوایان معصوم به ویژه امام جعفر صادق (ع) برگزار می‌شود.

کوهساریان یادآور شد: این مراسم با حضور سخنرانان برجسته و مداحان به همراه اجرای برنامه‌های فرهنگی انجام خواهد شد.

وی با اشاره به نقش امام جعفر صادق (ع) در زنده نگه داشتن مکتب تشیع، هدف از این مراسم را تعظیم، احیا و ترویج شعائر دینی اعلام کرد.

کد خبر 6094944

دیگر خبرها

  • کرمانشاه آماده برگزاری مراسم سالروز عملیات بازی‌دراز
  • برگزاری مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق (ع) در چهاربرج + فیلم و تصاویر
  • برگزاری مراسم سوگواری شهادت امام جعفر صادق (ع) در یزد
  • برگزاری مراسم دسته روی شهادت امام جعفر صادق(ع) در گلستان
  • مراسم کومسای هورامان لغو شد
  • مراسم چهل و پنجمین سالگرد شهادت آیت الله مرتضی مطهری برگزار شد + عکس
  • مراسم کومسای هورامان تخت به دلیل بارندگی لغو شد
  • برگزاری مراسم روز دختر با حضور دختران دانشجو در حرم بانوی کرامت
  • برگزاری مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق در ۱۵ امامزاده گلستان
  • برگزاری مراسم شهادت امام صادق(ع) در هیئت میثاق با شهداء دانشگاه امام صادق(ع)