Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- در سومین روز از دهه فجر با حضور مسئولان استانی و شهرستانی ۸ پروژه عمرانی، فرهنگی، زیست محیطی، گردشگری و درمانی در شهرستان ری به بهره‌برداری رسید. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از   ری ، ظهر امروز همزمان با سومین روز از ایام الله دهه مبارک فجر 8 پروژه عمرانی، فرهنگی، زیست محیطی، گردشگری و درمانی با حضور آیت‌الله ری‌شهری، استاندار تهران، فرماندار ری و امام جمعه شهرری و سایر مسئولان شهرستانی افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرکز جامع سرطان‌شناسی کوثر در زمینی به مساحت 1350 متر مربع به منظور ارائه خدمات تشخیصی و درمانی بیماران سرطانی با مشارکت خیرین و حرم مطهر حضرت عبدالعظیم(ع) در ضلع جنوبی آستان کلنگ‌زنی شد.

هتل سه ستاره "کرامت" به عنوان نخستین هتل شهرری در زمینی به مساحت 1020 مربع در 8 طبقه و دارای 44 اتاق و سوئیت و با اعتبار 80 میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

دهه فجر امسال 410 کلاس درس در آذربایجان ‌غربی افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد آغاز تزریق "واکسن ایرانی کرونا" از فروردین/ افتتاح خط تولید "کوو ایران" با ظرفیت تولید 2 تا 3 میلیون دوز در ماه 84میلیارد ریال پروژه ورزشی با فرمان رئیس‌جمهور در استان ایلام افتتاح شد

پروژه خرید، نصب و راه اندازی ایستگاه پایش برخط آلاینده‌های هوای محیطی و هواشناسی باقرشهر با هزینه‌ای بالغ بر 432 هزار یورو معادل 150 میلیارد ریال با حضور استاندار تهران، فرماندار ری و سایر مسئولان در محل شهرداری باقرشهر افتتاح شد. 

کتابخانه و دارالقرآن عطر فاطمی با زیربنای 1350 مترمربع در دو طبقه با اعتبار 136 میلیارد ریال و مسجد امیرالمومنین(ع) در خیابان آیت الله کاشانی در مساحت 1500 مترمربع با مشارکت شهرداری و خیرین با اعتبار 160 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

بوستان شهدای نفت بهران در بلوار علامه عسگری در زمینی به مساحت 13 هزار مترمربع  و هزینه یک هزار و 590 میلیارد ریال و سالن ازدواج آسان عطر کوثر در زمینی به مساحت 3هزار مترمربع و اعتبار 310 میلیارد ریال جهت برگزاری مراسمات همچنین برای استفاده در مواقع اضطراری و وقوع حوادث به‌عنوان سوله بحران در بلوار شهید چله دوان ساخته شده است.

همچنین سایت اسکان اضطراری در 10 هکتار زمین و هزینه یک هزار و 270 میلیارد ریال با استقرار 250 چادر اضطراری در بلوار شهید چله دوان راه‌اندازی شد.

انتهای پیام/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: زمینی به مساحت بهره برداری میلیارد ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۸۷۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از ۱۲ طرح و اهدای جهیزیه در زندان‌های هرمزگان

ایسنا/هرمزگان همزمان با سفر رئیس و مسئولان قوه قضائیه به هرمزگان، ۱۲ طرح عمرانی و خدماتی زیرمجموعه اداره کل زندان‌های هرمزگان به بهره برداری رسید.

رئیس سازمان زندان‌های کشور در مراسم بهره برداری از این طرح‌ها گفت: طرح‌های امروز در بخش های، صنعتی، عمرانی، ورزشی، کشاورزی و خدماتی زندان‌های استان هرمزگان با هزینه ۳۲۱ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

غلامعلی محمدی افزود: کارگاه بسته بندی مواد غذایی بنیاد تعاون زندانیان در بندرعباس به صورت حضوری و دیگر طرح‌ها در ارتباط زنده تصویری به بهره برداری رسید.

وی گفت: درمانگاه و کلینیک دندانپزشکی بندرعباس برای استفاده خانواده مددجویان، زمین‌های چمن مصنوعی زندان‌های میناب و کانون اصلاح و تربیت بندرعباس، نمازخانه زندان بندرعباس، نانوایی اردوگاه رودان و زندان بندرعباس واحد ملاقات بندرلنگه، اداره مراقبت الکترونیک بندرعباس از مهمترین طرح‌هایی بود که امروز به بهره برداری رسید.

محمدی افزود: امروز همچنین ۱۲ سری جهیزیه به فرزندان خانواده‌های مددجویان اداره کل زندان‌های هرمزگان اهداء شد.

وی گفت: ارزش هر سری جهیزیه که با کمک نیکوکاران تهیه شده بود، ۵۵ میلیون تومان بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد
  • بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز
  • ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار به شهرداری‌های کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شد
  • افتتاح و آغاز به کار ۲۷۰ هزار میلیارد ریال طرح در ملایر
  • بهره‌برداری از ۱۲ طرح و اهدای جهیزیه در زندان‌های هرمزگان
  • بهره‌برداری از سامانه گرمسیری ۹۰ هزار تن به محصولات زارعی استان اضافه می‌کند
  • افتتاح مدرسه خیرساز در خنداب
  • بهره برداری از باند دوم پل هادی آباد کارون
  • ۱۲ طرح عمرانی و صنعتی زندان‌های هرمزگان به بهره‌برداری رسید
  • ۸۱ پروژه بهداشت و درمان گیلان آماده بهره برداری