Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-01@09:08:29 GMT

تخفیف ویژه لوازم خانگی بوش برای روز مادر

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۸۸۲۸۳

تخفیف ویژه لوازم خانگی بوش برای روز مادر

جشنواره خرید لوازم خانگی بوش

برند بوش، یکی از برندهای مطرح و برجسته آلمانی و همچنین جزو بهترین برندهای تولید کننده لوازم خانگی است که آوازه نام و شهرت آن در سراسر دنیا پیچیده است. این مجموعه انواع لوازم خانه و آشپزخانه از جمله یخچال، لباسشویی، ظرفشویی، جاروبرقی، غذاساز، مایکروویو، چایساز، قهوه ساز و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. را تولید و در فروشگاه‌های معتبر خود به مشتریان عرضه می‌کند. برند بوش، محصولات خود را به اقصی نقاط دنیا نیز ارسال کرده و در کشورهای مختلف نیز نمایندگی‌های فعال و معتبر می‌پذیرد.

فروشگاه اینترنتی خانه بوش، یکی از نمایندگی‌های برند بوش در کشور ایران است که محصولات گوناگون این مجموعه را با گارانتی و ضمانت معتبر در اختیار مشتریان و مصرف کنندگان قرار می‌دهد.

لوازم آشپزخانه بوش

طیف محصولات خانگی برند بوش بسیار متنوع بوده و انواع لوازم خانه و آشپزخانه را شامل می‌شود. در این میان برخی از لوازم آشپزخانه، نسبت به دیگر موارد پرمصرف و کارآمدتر هستند. در ادامه، برخی از این محصولات را معرفی می‌کنیم.

چای ساز بوش

امروزه انواع چای سازهای برقی در اشکال، ابعاد و مدل‌های گوناگون در هر خانه ای وجود دارند و همگان اهمیت وجود و استفاده از آنها را درک کرده‌اند. در عصر تکنولوژی و دنیای پرسرعت امروزی، تهیه سریع و آسان انواع چای و دمنوش به یکی از نیازهای مهم افراد جامعه و اعضای خانواده، تبدیل شده است. چایسازهای متنوع برند بوش با استفاده از بهترین تکنولوژی و کیفیت بسیار بالا ساخته شده‌اند تا نیاز به تهیه انواع نوشیدنی را برای شما برطرف کرده و تجربه تهیه سریع یک چای باکیفیت و اصیل را برایتان فراهم می‌آورند.

قهوه ساز بوش

قهوه، یکی از نوشیدنی‌های پرطرفدار در سراسر دنیاست. بسیاری از افراد عاشق نوشیدنی‌های مبتنی بر قهوه هستند و انواع آنها را در طول روز تهیه و مصرف می‌کنند. اگر شما نیز جزو این دسته افراد هستید، داشتن یک دستگاه باکیفیت و کارامد کمک بسیاری به شما خواهد کرد. برند بوش، انواع دستگاه‌های قهوه ساز را تولید کرده و شما می‌توانید متناسب با نیاز و نوع نوشیدنی‌های دلخواهتان هر یک از آنها را انتخاب و خریداری کنید.

شاید با خود فکر کنید که نحوه کار با این دستگاه‌ها بسیار پیچیده است و شما نمی‌توانید در منزل از آنها استفاده کنید. این در حالی است که تنوع مدل‌های دستگاه‌های قهوه ساز شما را قادر می‌سازد تا دستگاهی را انتخاب کنید که با نیازهای شما مطابقت داشته و کار با آن نیز برایتان آسان باشد. به طور کلی، دستگاه‌های قهوه ساز به شما کمک می‌کنند تا انواع نوشیدنی‌های قهوه را در کوتاه‌ترین زمان و بدون دخالت دست تهیه کنید.

غذاساز بوش

یکی از اصلی‌ترین مشکلات امروزی در مقوله آشپزی، کمبود وقت و عدم امکان تهیه بسیاری از غذاهاست. چرا که بسیاری از افراد و به ویژه بانوان شاغل، مدت زمان کافی برای آماده سازی و طبخ برخی موادغذایی در اختیار ندارد. بنابراین بایستی از موادغذایی آماده یا نیمه آماده در هنگام آشپزی استفاده کنند.

به طور کلی، دستگاه‌های بسیاری برای سرعت بخشیدن به آماده سازی و تهیه غذاها تولید و روانه بازار شده‌اند. غذاسازها، دستگاه‌هایی هستند که چندین عمل مختلف را برای شما انجام داده و به دستیار شما در آشپزخانه تبدیل می‌شوند. برخی از قابلیت‌های گوناگون غذاسازها، شامل خردکن، آسیاب، رنده و ... است که شما می‌توانید با استفاده از ابزارها و تیغه‌های مختلف دستگاه از آنها استفاده کنید.

استفاده از غذاسازها، به مدیریت زمان و استفاده بهینه از وقت و انرژی شما کمک می‌کند. همچنین تمامی موادغذایی شما را به صورت یک شکل و یکدست خرد یا رنده کرده و همین امر نیز به خودی خود، زیبایی و داشتن بافت بهتر و یکنواخت در غذاهای شما را موجب می‌شود.

جشنواره خرید محصولات بوش

از آنجا که وجود انواع لوازم برقی آشپزخانه، به تهیه سریع انواع غذا و نوشیدنی‌ها کمک می‌کند، می‌توان آنها را به عنوان هدیه‌ای نفیس و ارزنده برای عزیزان و مادران مهربان ایران زمین خریداری کرد. فروشگاه اینترنتی خانه بوش در نظر دارد تا به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س)، انواع چای ساز، قهوه ساز و غذاسازهای برند بوش را با قیمتی استثنایی و تخفیفات باور نکردنی، خدمت شما مشتریان محترم عرضه کند.

برای استفاده از این فرصت بی نظیر و استثنایی، کافی است تا از طریق وب‌سایت و فروشگاه اینترنتی مجموعه خانه بوش، محصول دلخواه خود را انتخاب و خریداری کنید. پس از تکمیل فرایند خرید و ثبت سفارش نیز محصول مورد نظر شما برایتان ارسال و در اسرع وقت، درب منزل به شما تحویل داده می‌شود.

پس زمان را از دست ندهید و همین حالا انواع لوازم آشپزخانه مورد نیاز خود را خریداری کنید تا از تخفیف و جشنواره روز مادر نیز بهره مند شوید.

۲۱۲۱

کد خبر 1482524

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: انواع لوازم برند بوش قهوه ساز خانه بوش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۸۸۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ لوازم یدکی ماکسیما اصل را از کجا تهیه کنیم؟

تین نیوز

خودرو نیسان ماکسیما یکی از خودروهایی است که با محبوبیت بسیار بالایی در ایران برخوردار است و همچنان محبوبیت و جایگاه خود را حفظ کرده است. کیفیت بالا، طراحی عالی و مشخصات فنی برجسته این خودرو باعث شده تا از زمان ورود به کشور، مورد توجه بسیاری از مردم قرار گیرد و به یکی از پرفروش ترین خودروهای وارداتی یا مونتاژ داخلی تبدیل شود.

با اینکه خودرو ماکسیما از استهلاک پایینی برخوردار است اما مانند هر خودرو دیگری نیاز به تعمیر و سرویس دارد. پیدا کردن لوازم ماکسیما و قطعات یدکی ماکسیما در بازار به چالش جدی تبدیل شده است.

فروشگاه نیسان کالا که تخصص در واردات قطعات یدکی نیسان از کمپانی اصلی دارد در زمینه فروش قطعات و لوازم یدکی ماکسیما از اصلی ترین فعالان بازار خودرو می باشد.

قیمت لوازم ماکسیما

لوازم یدکی اصلی نیسان ماکسیما و با کیفیت برای خودروی ماکسیما شما را در هر نقطه از ایران تحویل میدهیم. قیمت لوازم ماکسیما به عواملی مانند شرکت سازنده و کیفیت قطعه یدکی ماکسیما بستگی دارد. در هنگام خرید باید به اطمینان از اصلی بودن قطعه یدکی توجه کافی داشته باشید. فروشگاه لوازم یدکی نیسان کالا به عنوان یکی از واردکننده ها و فروشگاه های لوازم یدکی نیسان، اصلیت و کیفیت لوازم یدکی نیسان ماکسیما را تأیید می کند.

لیست قیمت لوازم یدکی ماکسیما در رده متوسط قرار دارد و به راحتی در دسترس می باشد. شما می توانید بدون هیچ نگرانی، از طریق فروشگاه های اینترنتی نیسان کالا، لوازم یدکی ماکسیما چراغ برق را تهیه کنید. البته، با توجه به استهلاک بسیار پایین این خودرو، کمتر احتیاج به خرید قطعات آن وجود دارد. همین مسئله، نشان از دوام فنی بالا و کیفیت بالای قطعات است، که باعث شده تا ماکسیما، با گذشت چندین سال از عمر خود، همچنان بازار خوبی داشته باشد.

 

مشخصات شرکت نیسان کالا – وارد کننده و فروش قطعات ماکسیما
فروشگاه لوازم یدکی نیسان کالا
تخصص واردات و فروش لوازم و قطعات یدکی نیسان
محدوده فعالیت  سراسر ایران - فوری در تهران
زمان فعالیت ساعات اداری
آدرس اینترنتی https:// nissankala.com/

 

لوازم یدکی ماکسیما چراغ برق

برای خرید لوازم یدکی ماکسیما و قطعات اصلی ماکسیما از فروشگاه نیسان کالا در چراغ برق، کلمات "لوازم یدکی ماکسیما" و "لوازم نیسان ماکسیما" را در موتور جستجوی گوگل وارد کرده و جستجو ما را پیدا کنید.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • توزیع بیش از ۴۰۰ دستگاه لوازم خانگی در بجنورد
  • علت تفاوت قیمت زیاد در انواع مختلف قهوه چیست؟
  • خرید بیش از ۹۵میلیارد ریال وسایل کمک توانبخشی برای معلولان قزوینی
  • ۵۰ میلیارد ریال لوازم خانگی در شمال تهران توقیف شد
  • راهنمای جامع برای تهیه قطعات ماشین لباسشویی
  • تعمیر مایکروفر در محل و سلام به دنیای پخت و پز آسان
  • کشف محموله لوازم خانگی قاچاق در مراغه
  • ◄ لوازم یدکی ماکسیما اصل را از کجا تهیه کنیم؟
  • خرید بیش از ۹۵ میلیارد ریال وسایل کمک توانبخشی برای معلولان قزوینی
  • کشف بیش از ۷۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان