Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/تهران امام جمعه موقت ورامین با انتقاد از مشکلات دو کارخانه بزرگ ورامین گفت: آیت الله رئیسی برای حل مشکلات کارخانه قند و کارخانه شیر وارنا هیئت ویژه منصوب کند.

پیش از ظهر سه شنبه ۱۴ بهمن ماه در جریان بازدید صابر پرنیان مدیرعامل شهرک های صنعتی استان تهران از دو شهرک صنعتی خیرآباد و سالاریه ورامین، حجت الاسلام سید محسن محمودی امام جمعه موقت ورامین در جمع خبرنگاران بیان کرد: به مدت چهل هفته به دیدار تولید کنندگان رفته ام و دست تولید کنندگان را با این شرایطی که همه مشکلات اقتصادی دارند، می بوسم که به فکر جنگ با دشمن قدّار و مستکبر هستند و نمی گذارند چرخ اقتصاد و اشتغال لنگ بزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تقدیر از برخی از مسئولین در حمایت از تولید گفت: از فرمانده سپاه و فرمانده بسیج کارگران و کارخانجات ورامین تقدیر می کنم که با تمام توان از رونق تولید در شهرستان حمایت کردند.

حجه الاسلام محمودی بار دیگر مسئله جاده نامناسب شهرک صنعتی سالاریه را مطرح کرد و با انتقاد از مسئولان اظهار کرد: گوش شنوایی برای ترمیم و اصلاح جاده شهرک صنعتی سالاریه نیست و من واقعا از تولیدکنندگان و کارگران خجالت می کشم؛ آقایان مسئول از اتاق های خود بیرون بیایید و به داد تولید و کارگر برسید، این وضعیت زیبنده حمایت از تولید در ورامین نیست.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان تهران در خصوص وضعیت شهرک صنعتی خیرآباد هم بیان کرد: آب شرب در شهرک صنعتی خیرآباد نداریم و 700 واحد صنعتی آن بعضا گاز ندارند چه کسی پاسخگو است؟ این حمایت از تولید است؟ از اصحاب رسانه که حلقه وصل مردم و مسئولین هستند درخواست دارم ویژه به این مسائل بپردازند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران مطرح کرد: امیدوارم استاندار تهران را در شهرک صنعتی خیرآباد ببینم. برخی ها برای انتشار اخبار خوب، مانند تولیدات و محصولات ورامین نیستند و کارشکنی می کنند. فقط دنبال انعکاس اخبار نامناسب و نامتعارف از ورامین هستند و زحمات تولید کنندگان و کارگران ورامینی را نشر دهید تا جاهای دیگر ورامین را به عنوان شهر قتل و غارت معرفی نکنند.

امام جمعه موقت ورامین در پایان با اشاره به وضعیت دو کارخانه قدیمی و بزرگ ورامین گفت: از آیت الله رئیسی ریاست محترم قوه قضائیه درخواست دارم، هیئت ویژه ای جهت حل مشکلات و راه اندازی مجدد دو کارخانه بزرگ قند و وارنا ورامین تعیین کنند تا ان شاءالله این دو واحد بزرگ احیا و شروع به کار مجدد نمایند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کارخانه قند ورامین شهرک صنعتی خیرآباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۸۸۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودکفایی در تولید برخی از ملزومات خودرو‌های سنگین در جنوبشرق کشور

 به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان این کارخانه ۵ سال پیش بر اساس نیاز صنعتی معدنی و کشاورزی استان کرمان راه اندازی شد که با راه اندازی این کارخانه دیگر نیازی نیست رانندگان به استان های دیگر مراجعه کنند واین تریلر کفی محصول بزرگترین کارخانه سازنده کاربری‌های جاده‌ای در جنوب شرق کشور است.

در 5خط تولید این کارخانه 520نفر مشغول بکارند و با اجرای خط توسعه به بیش از 1000نفر می رسد و تنوع محصولات از 13به 20می رسد .

 ۸۵ درصد قطعات مورد نیاز هم در این واحد فعال صنعتی بومی‌سازی و تولید شده است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • خودکفایی در تولید برخی از ملزومات خودرو‌های سنگین در جنوبشرق کشور
  • صادرات اقلام فروشگاهی به کوبا/ نوسازی ۱۶۰ کارخانه نیشکر در کوبا
  • بازدید دکتر رئیسی از کارخانه ایران خودرو دیزل در اسلامشهر
  • رئیسی از کارخانه ایران خودرو دیزل بازدید کرد
  • بازدید آیت‌الله رئیسی از کارخانه ایران خودرو دیزل
  • بازدید رئیسی از کارخانه ایران خودرو دیزل
  • اعضای هیئت انتخاب رویداد استارت‌آپی فیلمنامه نویسی منصوب شدند
  • مشکلات و موانع تولیدکنندگان شهرک های صنعتی استان تهران بررسی شد
  • بنگاه‌های اقتصادی موظف به بکارگیری نیروهای بومی رزن هستند
  • ممنوعیت خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان‌کار