Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فراکسیون زنان مجلس با تاکید بر حمایت این فراکسیون از زنان، عنوان کرد وزیر ورزش اولین وزیری بود که به مجلس دعوت شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فاطمه قاسم‌پور، رئیس فراکسیون زنان مجلس در حاشیه بازدید از اردو‌های تیم ملی در جمع خبرنگاران گفت: فراکسیون زنان مجلس به مناسبت روز زن و اینکه اردوی تیم‌های ملی برای حضور در المپیک در حال برگزاری است، فرصت را مغتنم شمرد که بازدیدی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به بانوان خدا قوت می‌گویم و اگر می‌توانیم از جایگاه مجلس کمکی را پیگیری کنیم، حتما این کار را انجام دهیم.

وی در ادامه افزود: ما سه بازدید داشتیم و ورزشکاران فعال و پرتوان قایقرانی، تیراندازی و تیروکمان را دیدیم. در فراکسیون زنان بحث ورزش بانوان هم در بعد قهرمانی و هم همگانی بسیار اهمیت دارد چون با ورزش همگانی اوقات فراغت بانوان پر می‌شود و در سلامتی آنها نیزموثر است. در بخش قهرمانی نیز زنان ورزشکار ایرانی می‌توانند نماد خوبی از یک زن مسلمان فعال و همچنین  سفیر جمهوری اسلامی باشند.

نماینده مردم تهران در مجلس در خصوص درخواست زهرا نعمتی برای تخصیص بودجه برای ورزش زنان گفت: اولین وزیری که دعوت کردیم، وزیر ورزش و بحث ورزش بانوان، بحث جدی ما بود. حتما تمام موارد را  در تعامل با وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک پیگیری می‌کنیم و اگر احیانا این ظرفیت وجود داشته باشد در لایحه بودجه دولت و در مجلس این ظرفیت را ایجاد می‌کنیم.

طاهره طاهریان، نایب رئیس بانوان کمیته المپیک  نیز در حاشیه این بازدید گفت: با هماهنگی تقی‌زاده، معاون پارلمانی وزارت ورزش با مجلس و با توجه به علاقه‌مندی نمایندگان مجلس برای دیدار با ملی‌پوشان و المپیکی‌ها این برنامه هماهنگ شد و من به نماینده از کمیته ملی المپیک در این جمع حضور دارم.

وی در ادامه افزود: نمایندگان مجلس ابتدا بازدیدی از دریاچه آزادی داشتند و با سرمربی، قایقرانان و رئیس فدراسیون صحبت کردند. دیدار بعدی با تیراندازان بود. کسب سهمیه بانوان تیرانداز قابل توجه بود و با سرمربی و ملی پوشان صحبت کردند.‌رئیس فدراسیون نیز درخواست حمایت خود را از این رشته عنوان کرد. در پایان نیز شعبانی بهار  و فدراسیون تیراندازی با کمان میزبان نمایندگان بودند.

وی در ادامه افزود: نمایندگان از فعالیت ورزشکاران حمایت کردند و مطرح شد که آمادگی دارند برای فعالیت ورزش به خصوص زنان که نیاز به حمایت بیشتر داند، گام بردارند. امیدواریم بانوان با حمایت آنها شرایط خوبی برای پیشرفت و حضور در المپیک داشته باشند.

انتهای پیام/

           

 

منبع: دانا

کلیدواژه: فراکسیون زنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۸۸۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست اضطراری معاون وزیر با تاج درباره زنان تماشاگر

نشست فوری مهدی تاج و ارکان انضباطی فدراسیون فوتبال درپی اتفاقات بازی پرسپولیس-سپاهان برگزار خواهد شد. 

به گزارش تابناک ورزشی؛ پس از دستور کتبی کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان به رییس فدراسیون فوتبال، جهت بررسی اتفاقات رخ داده در برخی از ورزشگاه‌های کشور، شروین اسبقیان، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: پیرو دستور وزیر ورزش درباره برخی اتفاقات رخ داده در رقابت‌های لیگ برتر، با قید فوریت در جلسه‌ای با حضور رئیس فدراسیون فوتبال و ارکان انضباطی و اخلاقی فدراسیون، اتفاقات مورد بررسی و آسیب‌شناسی قرار خواهد گرفت.

 

دیگر خبرها

  • تاج: دولت به دنبال "ورزش قوی برای ایران قوی" است/ حضور بانوان در ورزشگاه‌ها ضابطه‌مند می‌شود
  • تاج: اگر کسی نمی‌تواند کرامت بانوان را حفظ کند حضورش در ورزشگاه‌ها منع می‌شود/ وزیر ورزش از مسائل فرهنگی باشگاه‌ها نگران است
  • تاج:اگر کسی نمی‌تواند کرامت بانوان را حفظ کند حضورش در ورزشگاه‌ها منع می‌شود/وزیر ورزش از مسائل فرهنگی باشگاه‌ها نگران است
  • تاج:اگر کسی نمی‌تواند کرامت بانوان را حفط کند حضورش در ورزشگاه‌ها منع می‌شود/وزیر ورزش از مسائل فرهنگی باشگاه‌ها نگران است
  • ورود زنان باید ضابطه‌مند باشد/ ورود بانوان به ورزشگاه منع نمی‌شود
  • سپهرزاد: کسب سهمیه ارزنده و انتظار مدال از دوومیدانی کاران در المپیک نامتناسب است
  • وزیر اسرائیلی: به حمله ایران پاسخ دادیم
  • نشست اضطراری معاون وزیر با تاج درباره زنان تماشاگر
  • اعلام آمادگی ارمنستان برای برگزاری دومین نشست جهانی زنان تاثیر گذار
  • اعلام آمادگی ارمنستان برای برگزاری دومین نشست جهانی زنان تاثیرگذار