Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی مصطفوی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه هم اکنون ۸۰ شعبه و دفتر فرعی احزاب و تشکل سیاسی در آذربایجان‌غربی مجوز فعالیت دارد، افزود: ۵۸ مورد از این تعداد در دولت روحانی مجوز فعالیت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه خانه احزاب نیز وعده‌ای بود که توسط رییس جمهوری داده شد و عملی شد، اظهار داشت: وعده بازگشایی مجموعه سیاسی خانه احزاب به عنوان نماد نظام تحزب در جمهوری اسلامی ایران از سوی دکتر روحانی، در همان روزهای آغاز به کار دولت تدبیر و امید در آذربایجان غربی عملیاتی شد تا زمینه ای برای ارتقای سیاسی استان باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان‌غربی، گفتمان سازی ملی و همگرایی سیاسی با هدف رفع مشکلات کشور را ضروری دانست و بیان کرد:  تشکیل خانه احزاب به عنوان بسترساز تحقق آن در مناطق مختلف با تکیه بر اندیشه های مترقی می‌تواند بسیار مفید باشد.

وی افزود: در همین راستا در چهارم بهمن ماه ۱۳۹۷، خانه احزاب آذربایجان‌غربی با اختصاص یک دفتر کار در خانه جوان ارومیه آغاز به کار کرد؛ خانه‌ای که تمامی جریان‌های احزاب جریان سیاسی را در خود جای داده است.

مصطفوی همچنین با اعلام اینکه هم اکنون ۵۷۷ سازمان مردم نهاد در آذربایجان‌غربی مجوز فعالیت دارد، گفت: از این تعداد ۱۲۰ سازمان مردم نهاد در حوزه ورزش و جوانان، ۱۰۲ سازمان در حوزه بهزیستی، ۳۶ مورد در حوزه محیط زیست، ۱۲ مورد در حوزه میراث فرهنگی، ۲۱ مورد در حوزه سلامت، ۲۱ مورد در حوزه بهداشت، پنجم مورد در حوزه بیماران خاص، یک مورد در حوزه اعصاب و روان، ۱۲۰ سازمان مردم نهاد در حوزه امور خیریه و ۶۹ مورد در حوزه فرهنگی فعال است.

وی همچنین به آغاز فعالیت ۹ دفتر تسهیل گری در آذربایجان‌غربی با اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال اشاره کرد و افزود: تمامی این ۹ دفتر در دوره دولت روحانی راه اندازی شده است.

قانون نحوه فعالیت احزاب و گروه‌های سیاسی مصوب چهارم بهمن ماه ۱۳۹۴ مجلس شورای اسلامی در تاریخ هشتم آبان سال ۱۳۹۵ از سوی مجمع تشخیص مصلحت نظام تأیید و در ۲۲ همین ماه جهت اجرا ابلاغ شد.

این قانون از تاریخ لازم الاجرا شدن، جایگزین قانون «فعالیت احزاب، جمعیت‌ها و انجمن‌های سیاسی و صنفی و انجمن‌های اسلامی یا اقلیت های دینی شناخته ‌شده»، مصوبه هفتم شهریور ۱۳۶۰ مجلس شورای اسلامی شد.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی جمهوری اسلامی ایران آذربایجان غربی دولت تدبیر و امید ارومیه استانداری آذربایجان غربی خانه احزاب ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی جمهوری اسلامی ایران آذربایجان غربی مجلس شورای اسلامی جمهوری اسلامی ایران آذربایجان غربی دولت تدبیر و امید ارومیه استانداری آذربایجان غربی خانه احزاب ایران اخبار کنکور آذربایجان غربی مورد در حوزه خانه احزاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۸۸۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرد و غبار آسمان شهرهای جنوب آذربایجان‌غربی را فرا گرفت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،جوی آرام و پایدار تا اواسط هفته جاری در جنوب آذربایجان غربی حاکم خواهد شد که در برخیب مناطق با افزایش ابر و وزش باد ملایم همراه است.

این وضعیت پایداری هوا تا اواسط هفته جاری در منطقه تداوم دارد و در این مدت دمای هوا به طور میانگین سه تا چهار درجه سانتی‌گراد افزایش پیدا می کند.

از فردا به تدریج از غلظت گرد و خاک در آسمان منطقه کاسته و کیفیت هوا نیز بهتر خواهد شد.

دیگر خبرها

  • دولت سیزدهم از سرمایه‌گذاران حمایت می‌کند
  • مخالفت مجلسی‌ها با کلیات طرح افزایش تعداد نمایندگان به ۳۳۰ نفر
  • مخالفت مجلس با کلیات طرح افزایش تعداد نمایندگان
  • برنامه‌های وزارت صمت در حوزه صنایع خلاق موجب جهش تولید می شود
  • زمان بندی انتخابات عضویت در کمیسیون فراقوه‌ای احزاب اعلام شد
  • تشکیل هیئت ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • گرد و غبار آسمان شهرهای جنوب آذربایجان‌غربی را فرا گرفت
  • رقابت ۱۰ گروه در جشنواره هنر‌های نمایشی کودک و نوجوان آذربایجان غربی
  • حضور استاندار اذربایجان غربی در سامانه سامد
  • اجرای ۸۰ طرح مرمتی و عمرانی در آذربایجان‌غربی