Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام و المسلمین مجید منتظرزاده که عصر امروز در نشست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سخن می گفت با اشاره به اهمیت برنامه ریزی جزء به جزء درباره راهپیمایی موتوری و خودرویی بیست و دوم بهمن ماه امسال اظهار کرد: این نوع از راهپیمایی در شرایط شیوع کرونا و برای مبارزه با این بیماری، تجربه ای جدید است که باید با لحاظ همه شرایط و مسائل مانند ترافیک های احتمالی، به بهترین نحو به انجام برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده تیپ 83 امام جعفر صادق (ع) همچنین گفت: قطعا مردم با حضور پُرشور خود در قالب راهپیمایی موتوری و خودرویی در مراسم یوم الله بیست و دوم بهمن ماه، پاسخ این افراد را خواهند داد.

وی در عین حال از راه اندازی کاروانی شامل حدود 100 تا 200 نفر از موتورسواران قمی برای تجدید بیعت با آرمان های امام راحل عظیم الشأن خبر داد و گفت: این کاروان در روز بیست و دوم بهمن ماه از قم به سمت تهران حرکت خواهند کرد.

فرمانده تیپ 83 امام جعفر صادق (ع) همچنین از دست اندرکاران مراسم یوم الله بیست و دوم بهمن ماه در استان قم خواست همه پیش بینی های لازم را برای برگزاری برنامه ای باشکوه و پُرشور انجام دهند.

همچنین یکی از مصوّبات این نشست، تشکیل کارگروهی ویژه برای ساماندهی تبلیغات مراسم یوم الله بیست و دوم بهمن ماه در قم به سرپرستی تیپ 83 امام جعفر صادق (ع) و با حضور نمایندگانی از برخی نهادها از جمله اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان تبلیغات اسلامی، سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) و شهرداری بود.

انتهای پیام/78027

 

منبع: فارس

کلیدواژه: استان قم تیپ83 امام جعفر صادق ع دهه فجر انقلاب اسلامی کاروان موتوری ساماندهی تبلیغات بیست و دوم بهمن ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۸۸۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پذیرایی خادم الشهدای هرمزگان از زائران در چایخانه حرم مطهر رضوی + تصاویر

عشق و ارادت به امام هشتم شیعیان امام رضا (ع) حد و مرز نمی‌شناسد و عاشقان آن حضرت برای ادای احترام از هیچ اقدامی فروگذاری نمی‌کنند؛ در همین در راستا خادم الشهدای استان هرمزگان در چایخانه حرم مطهر رضوی میزبان زائران شدند و از آنها پذیرایی به عمل آوردند.

شهروندخبرنگار ما تصاویری ارسال کرده است که دیدن آن خالی از لطف نیست.

منبع: شهروندخبرنگار - خراسان رضوی

بیشتر بخوانید:

راه اندازی چایخانه امام رضا (ع) در کاشان به مناسبت ایام زیارتی مخصوص + فیلم

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • اعلام مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت در هفته جاری‌
  • همسر آیت‌الله «سید مصطفی خمینی» در قم تشییع شد
  • پذیرایی خادم الشهدای هرمزگان از زائران در چایخانه حرم مطهر رضوی + تصاویر
  • هر صبح و شام در آستانه مقدسه رضوی قرآن تلاوت نمایند / نگاهی به شواهد تاریخی درباره پیشینه قرائت قرآن در حرم مطهر امام رضا(ع)
  • کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در حرم مطهر راه‌اندازی شد/مهیای نذر جمعه اول
  • مراسم ویژه خدام حسینی در حرم مطهر امام حسین(ع) عصر جمعه
  • ادامه مراسم جمعه‌های خشم در مازندران
  • فیلم| ظهر بارانی در حرم مطهر امام رضا (ع)
  • ادامه مراسم جمعه های خشم در مازندران
  • اورتون - لیورپول؛ ترکیب رسمی