Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@05:15:38 GMT

تامین تجهیزات پزشکی جدید برای بیمارستان زیرکوه

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۸۸۷۱۵

تامین تجهیزات پزشکی جدید برای بیمارستان زیرکوه

ایسنا/خراسان جنوبی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: تجهیزات پزشکی جدید از طریق هیات امنای صرفه‌جویی ارزی تامین و به بیمارستان کوثر حاجی‌آباد زیرکوه تحویل شد.

جلال احمدی، امروز سه‌شنبه ۱۴ بهمن به رسانه‌های گروهی اعلام کرد: هفته گذشته تجهیزات پزشکی شامل دستگاه سونوگرافی، ونتیلاتور، انکوباتور، سل کانتر و دستگاه‌های دیگر از طریق هیات امنای صرفه‌جویی ارزی در معالجه بیماران تامین شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش ایسنا، وی افزود: مجموع ارزش ریالی تجهیزات پزشکی در بازار آزاد ۷۰ میلیارد ریال بوده که ۱۰ میلیارد آن توسط خیر پرداخت شده است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: همچنین با پیگیری‌های مکرر صورت گرفته از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و هیات امنای صرفه‌جویی ارزی در معالجه با بیماران مابقی به صورت رایگان تامین شد.

وی اظهار کرد: از ابتدای سال جاری با پیگیری‌های صورت گرفته چهار دستگاه سی تی اسکن برای بیمارستان‌های شهید دکتر چمران فردوس، شهید مصطفی خمینی طبس، شهید دکتر آتشدست نهبندان و بیمارستان ولی‌عصر (عج) بیرجند تامین شده که با توانایی تصویربرداری رزولوشن بالا از ریه جزو دستگاه‌های مهم و حیاتی در تشخیص بیماران کرونا است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی تجهیزات بیمارستانی تجهیزات پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۸۸۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوانح رانندگی در خراسان رضوی ۱۱ نفر را راهی بیمارستان کرد

محمد علیشاهی گفت: در حادثه نخست بر اثر تصادف ۲ دستگاه خودروی سواری پژو پارس و سمند در بلوار «مجد» مشهد که صبح امروز رخ داد، ۶ نفر مصدوم شدند.

وی ادامه داد: برای امدادرسانی به مصدومان این حادثه سه دستگاه آمبولانس اورژانس به محل حادثه اعزام و تمامی مصدومان به بیمارستان امدادی شهید کامیاب مشهد منتقل شدند.

مسوول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در حادثه دیگر تصادف ۲ دستگاه خودروی سواری آردی با سمند ساعت ۱۱ و ۲۲ دقیقه امروز در محور سرخس به «چاهک» رخ داد که این حادثه پنج مصدوم در پی داشت.

وی بیان کرد: برای امدادرسانی به مصدومان یک دستگاه آمبولانس اورژانس و یک دستگاه آمبولانس هلال احمر به محل حادثه اعزام و تمامی مصدومان توسط اورژانس به بیمارستان امدادی شهید کامیاب مشهد منتقل شدند.

مرکز اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ۱۶۴ پایگاه عملیاتی شامل ۱۰۰ پایگاه شهری، ۶۲ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه امداد هوایی، ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۱۰ دستگاه موتورلانس و مرکز ارتباطات و فرماندهی عملیات با تحت پوشش داشتن ۱۵ شهرستان به صورت شبانه روزی و رایگان در حال ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • تکمیل ۲ بیمارستان در خراسان جنوبی
  • توزیع بیش از ۶۰۰ مورد تجهیزات بیمارستان در خراسان جنوبی
  • انتقال تجربیات اعضای ادوار شورا برای بالندگی شهر/ لزوم صرفه‌جویی در هزینه‌کرد اعتبارات
  • کاهش ۱۰۰ میلیمتری بارش برف و باران در تهران/ لزوم صرفه‌جویی در مصرف آب
  • اجرای طرح ساماندهی تردد موتورسیکلت‌ها در میدان امام اصفهان
  • سوانح رانندگی در خراسان رضوی ۱۱ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • ظرفیت صادرات محصولات سلامت محور ایران به کشور‌های آفریقایی
  • آمریکا پهپاد زیردریایی ساخت؛ این وسیله غول‌پیکر کف دریا می‌خوابد! | تصویر
  • کاهش ۵ درصدی ذخیره آب سد یامچی اردبیل
  • (تصویر) آمریکا پهپاد زیردریایی ساخت