Web Analytics Made Easy - Statcounter

روابط عمومی این اداره کل در گزارش روز سه‌شنبه خود به نقل از علیرضا سیاهپور افزود: عملیات اجرای این پروژه‌ها امسال از هفته دولت (دوم تا هشتم شهریور) آغاز شد و هم اینک این طرح‌ها که برای آنها ۸۳۶ میلیارد ریال هزینه شده تکمیل و آماده بهره‌برداری است.
وی بیان کرد: در روزهای آتی شاهد افتتاح ۱۵ پروژه در حوزه نگهداری راه‌های شمال استان فارس شامل لکه گیری و روکش آسفالت به طول ۴۶ کیلومتر با اعتباری افزون بر۳۶۲ میلیارد ریال خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او اظهار داشت: همچنین ۱۹ پروژه در بخش ایمنی راه شامل اجرای روشنایی، احداث حفاظ بتنی (نیوجرسی) و احداث رفوژ میانی با صرف هزینه‌ای بیش از ۱۲۳ میلیارد ریال و هفت پروژه در حوزه نگهداری ابنیه فنی راه‌ها شامل احداث، تعمیر، نگهداری و تثبیت ابنیه فنی با اعتباری افزون بر۲۰۶ میلیارد ریال مهیای بهره‌برداری است.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس اضافه کرد: افتتاح ۲ شرکت حمل و نقل کالا و آغاز عملیات اجرایی احداث یک مرکز معاینه فنی خودروهای سنگین از دیگر برنامه‌های این اداره کل در دهه مبارک فجر است.
سیاهپور ادامه داد: تمام پروژه‌های حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس با هدف افزایش ارتقای ایمنی و نگهداری راه‌ها به عنوان سرمایه‌های ملی و با رویکرد تامین رفاه حال کاربران جاده‌ای به شکل مستمر و با جدیت اجرا و افتتاح می‌شود.
استان فارس، هم‌اینک دارای یک هزار و ۴۶۰ کیلومتر بزرگراه، ۲ هزار و ۳۰۹ کیلومتر راه اصلی، ۲ هزار و ۸۷۲ کیلومتر راه فرعی و حدود ۱۱ هزار کیلومتر راه روستایی است.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس افتتاح طرح شیراز فارس دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس افتتاح طرح سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس افتتاح طرح شیراز فارس دهه فجر اخبار کنکور راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس میلیارد ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۸۸۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از جاده پدافندی اربعین در دستور کار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ حسن بهرام نیا در نشست ستاد اربعین استان، به بهره برداری از این جاده پیش از آغاز کنگره عظیم اربعین تاکید کرد و گفت: ایجاد این جاده، به طول ۷ هزار و ۴۰۰ متر با اعتبار ۳۲ میلیارد تومان در دستور کار است.

وی همچنین به جانمایی مواکب در مرز مهران با در نظر گرفتن ملاحظات ترافیکی پرداخت و افزود: طرح ساماندهی میدان اربعین مسیر‌های ورودی و خروجی به این‌ میدان با هدف جلوگیری از ازدحام جمعیت بزودی آغاز خواهد شد.

تکمیل طرح‌های نیمه تمام، نصب دستگاه ایکس ری و همچنین دوربین‌های پایش نظارتی از دیگر مباحث مطرح شده در این نشست بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بازگشایی راه ارتباطی مازندران به قزوین
  • اجرای ۱۰ طرح راه سازی در استان همدان
  • ساخت هر کیلومتر مربع آسفالت چقدر هزینه دارد؟
  • دو هزار و ۹۵۰ طرح آماده بهره برداری در بردسکن
  • بهسازی ۲۱۰ کیلومتر از آسفالت آزادراه تبریز - زنجان
  • بهره برداری از جاده پدافندی اربعین در دستور کار
  • بهره‌برداری از بزرگراه آستارا – آستارا تا پایان تابستان
  • لایروبی ۱۴۰ کیلومتر از کانال شبکه آبیاری مغان
  • توسعه و بهسازی راه‌های استان زنجان با اجرای ۷ پروژه
  • خط کشی ۳هزار و ۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان