Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مرتضی حیدری عصر امروز و در نشست ستاد برگزاری مراسم دهه فجر انقلاب اسلامی در استان قم با اشاره به این که مراسم بزرگداشت این دهه آغاز شده و در روزهای آینده به اوج خود خواهد رسید بیان داشت: با توجه به این که این مراسم باید به شکل خاصی در ایام شیوع کرونا برگزار شود، بنابراین نیاز است تا اوج خلاقیت و جلوه های هنری در اجرای آن به کار گرفته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اجرای موفقیت آمیز طرح شهید سلیمانی در کشور خاطر نشان کرد: از آن جا که نقش ویژه بسیج در اجرای این طرح محله محور مشهود است، از این رو می توان با استفاده از ظرفیت های بسیج به عنوان قوی ترین و منسجم ترین تشکل در کشور، راهپیمایی موتوری و خودرویی بیست و دوم بهمن ماه را نیز به بهترین نحو مدیریت کرد.

فرماندار قم در ادامه پیشنهاد داد تا کاروان هایی از موتور و خودرو به صورت جوخه ای برای راهپیمایی بیست و دوم بهمن ماه در قم تدارک دیده شوند.

وی اضافه کرد: می توان به شکل نمادین 22 کاروان را به مناسبت بیست و دوم بهمن ماه از اقشار مختلف مانند بازاریان، روحانیون، دانش آموزان، دانشجویان، پرستاران و مانند آن ها پیش بینی کرد تا با حضور باشکوه خود، جلوه ای خاص به این مراسم بدهند.

حیدری در ادامه به اهمیت تزیین موتورها و اتومبیل ها برای پُرشور بودن راهپیمایی بیست و دوم بهمن ماه امسال توجه داد و گفت: بدیهی است ابتکارات مردمی در تزیین وسائل نقلیه برای حضور موتوری و خودرویی در این روز می تواند تنوع خاصی در مراسم ایجاد کند و در عین حال بازتاب رسانه ای خاص داشته باشد.

انتهای پیام/78027

منبع: فارس

کلیدواژه: استان قم دهه فجر انقلاب اسلامی فرماندار قم بسیج و ابتکارات بیست و دوم بهمن ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۸۸۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۸۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج توسط سپاه چالدران 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه چالدران گفت: مهمترین رسالت عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج، تقویت دانش معرفتی و عقیدتی و بالا بردن روحیه معنوی و انقلابی بسیجیان برای تربیت نسل انقلابی و جهادی است.
 حجت الاسلام قنبری با بیان اینکه سالگرد شهادت استاد شهید مرتضی مطهری به عنوان هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج نامگذاری شده است، افزود: بیش از ۸۰برنامه به مناسبت این هفته توسط سپاه چالدران برگزار خواهد شد 
وی با بیان اینکه به مناسبت این هفته برنامه‌های محوری متنوعی پیش‌بینی و اجرایی می‌شود، گفت: تجلیل از مقام مربیان و هادیان سیاسی، برگزاری همایش حکمت مطهر، حضور در گلزار شهدا و تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا و تجلیل از مربیان و اساتید سپاه و بسیج و تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا از جمله این برنامه‌ها است.

دیگر خبرها

  • تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار در رشت
  • اجرای ۶۰ طرح محرومیت‌زدایی در پلدشت
  • ۲۳۲ روستای بالای بیست خانوار لرستان به اینترنت پر سرعت دسترسی پیدا کردند
  • اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در کازرون
  • بررسی رونداجرا وبرنامه های محرومت زدایی در نقده
  • بهره برداری از دفتر بسیج ورزشکاران شهرستان ساری
  • ادامه مراسم جمعه‌های خشم در مازندران
  • ادامه مراسم جمعه های خشم در مازندران
  • اجرای بیش از ۸۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج توسط سپاه چالدران 
  • برگزاری نخستین نشست سلامت برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی