Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حسن علیمرادی سلیمانی روز سه شنبه در آیین آغاز فعالیت کارگروه ویژه بانوان در استان کرمان افزود: این تشکل با محوریت زن و خانواده در آستانه میلاد حضرت زهرا (س) در حال شکل گیری است که امیدواریم مایه خیر و برکت باشد. 
وی اظهار داشت: این کارگروه می تواند جریان فعال پویا در تراز نظام اسلامی در استان کرمان مدیریت کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
امام جمعه کرمان با اشاره به اینکه حضرت زهرا (س) القاب و اسامی فراوان دارد تصریح کرد: هر کدام از این القاب بخشی از خصوصیات و فضیلت های ایشان را بیان می کند لذا ایشان اسامی و القاب متعددی دارند.
امام جمعه کرمان ادامه داد: زمانی تعداد اسامی و القاب فردی متعدد می شود به این معنی است که با یک لقب نمی توان خصوصیات فرد را معرفی و توصیف کرد.
وی به لقب الائمه حضرت فاطمه (س) اشاره کرد و گفت:  ایشان مادر امامات، همسر ولایت و نقطه اتصال امامت و ولایت است. 
وی ادامه داد: آنچه از امامت جامعه اسلامی سراغ دارید از یک نقطه آغاز می شود و استمرار دارد که استمرار این نقطه در ام الائمه و آغازش غدیر است که پشتوانه ای چون سرور بانوان جهان می خواهد.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی اظهار داشت: امام خمینی (ره) وظیفه زن را در نظام تکوین انسان سازی می داند که بالاترین وظیفه است و محوریت بسیاری از آیات نیز اشاره به انسان دارد و این امر بیانگر نقش بی نظیر زن در تربیت انسان ها است.
وی بیان کرد: تمدن اسلامی دو بال به نام جامعه و دولت اسلامی دارد که فرایند دولت و جامعه اسلامی فرایند این دو تمدن اسلامی نام دارد.
امام جمعه کرمان افزود: هر انسانی شاگرد مادر است و همه به این شاگردی افتخار می کنند و یکی از این رجال تمدن ساز امام خمینی (ره) است و امام قبل از اینکه در مکتب ارزشمند اسلام باشد پای درس مادر شجاعش بوده است.
وی با اشاره به شهادت پدر امام خمینی در ایام کودکی گفت: مادر خدا وجودی پدر را برای امام پر می کند و تحت تربیت این مادر شخصیت ایشان شکل می گیرد.
وی تاکید کرد: سپهبد شهید سلیمانی نیز حاصل تربیت مادری بزرگ منش است.

حجت الاسلام علیمرادی سلیمانی ادامه داد: یک روز از مرحوم پدر حاج قاسم پرسیدم دلیل ویژگی های مثبت فرزند شما چیست، گفت هر ویژگی که ایشان دارد برمی گردد به مادر ایشان.
وی ادامه داد: اگر نقش مادر را در جامعه حذف کنیم تمدن ها را فرو پاشیده ایم.

وی تصریح کرد: زن جامعه ساز و تمدن ساز است و تربیت حاکمان را بر عهده دارد. 

کارگروه ویژه بانوان در کرمان آغاز به‌ کار کرد

کارگروه ویژه بانوان عصر امروز (سه شنبه) در آستانه میلاد دخت نبوت همسر ولایت حضرت فاطمه زهرا (س) آغاز به‌ کار کرد.

کارگروه ویژه بانوان استان کرمان با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان و جمعی از بانوان کرمانی در مصلی امام علی (ع) آغاز به کار کرد.

آیین آغاز به کار کار گروه ویژه بانوان استان کرمان با مداحی و نوحه سرایی همراه بود.

مدیر بخش خواهران دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان در این آیین گفت: امام جمعه کرمان سال گذشته یک ماموریت را به جمعی از بانوان کرمان واگذار کرد.

فاطمه شفیعی اظهار داشت: ماموریت محوله مبنی بر این بود که ساز و کاری را برای حضور جدی، مستمر، ضابطه‌مند و راهگشا برای ورود جدی به حوزه بانوان ترسیم شود.

وی ادامه داد: در این راستا ما الگو و مدل خاصی نداشتیم بنابراین مسائل مرتبط با حوزه زنان در این رابطه شناسایی و عملکردها  مشخص شد.

شفیعی با طرح پرسش های مختلف در راستای بهبود شرایط حوزه بانوان گفت: ما برای پاسخ به این پرسش‌ها به مدلی رسیدیم که حاصل همکاری و هم‌اندیشی جمعی است و تشکیل کارگروه ویژه بانوان نیز از دستاوردهای این مدل است.

وی به تشکیل هفت کمیسیون در کارگروه ویژه بانوان کرمان اشاره کرد و افزود: شورای مرکزی بالاترین رکن این کارگروه است و ۹ عضو و شورای مشورتی نیز دارای هشت عضو است.
وی خاطرنشان کرد: بانوان کرمانی را در ۳۰ صنف رده بندی کردیم تا بتوانیم همه اقشار بانوان را مخاطب خود قرار دهیم.
مدیر بخش خواهران دفتر نماینده ولی‌فقیه در کرمان تصریح کرد: هفت محور اصلی برای فعالیت کارگروه ویژه بانوان کرمان در نظر گرفته شده که یکی از مهمترین آنها آموزش، پژوهش، فرهنگ، تربیت، رسانه و فضای مجازی، سلامت و نشاط است.
شفیعی، عزم و اراده جدی بانوان و شئونات نماینده‌ولی فقیه رادپشتوانه و ضمانت فعالیت کارگروه ویژه بانوان کرمان معرفی کرد و گفت: قرارگاه فرهنگی برای پشتیبانی مالی و تدارکاتی در این کار گروه نیاز است.

برچسب‌ها خبرگزاری جمهوری اسلامی کرمان امام جمعه کرمان بانوان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خبرگزاری جمهوری اسلامی کرمان امام جمعه کرمان خبرگزاری جمهوری اسلامی کرمان امام جمعه کرمان بانوان اخبار کنکور کارگروه ویژه بانوان نماینده ولی فقیه امام جمعه کرمان بانوان کرمان استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۸۹۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرب‌الاجل یک‌هفته‌ای استاندار برای پیگیری بیکاری لرستان

استاندار لرستان از تشکیل کارگروه ویژه برای پیگیری بیکاری در این استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، ابوطالب شفقت، صبح امروز، با اشاره به پیگیری بیکاری در لرستان، گفت: رئیس‌جمهور در نشست هیئت‌دولت و استانداران دستور پیگیری بیکاری در استان‌های دارای بیشترین آمار را صادر کرده‌است.

او خطاب به مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان، اضافه کرد: کارگروه ویژه برای پیگیری بیکاری در این استان در هفتۀ جاری تشکیل شود.

عقب‌ماندگی‌های لرستان را با کار جهادی جبران کنیم

استاندار لرستان عنوان کرد: رئیس‌جمهور با تأکید بر بانک‌های عامل خواستار تسریع در پرداخت تسهیلات برای حمایت واحدهای تولیدی و مشاغل خرد در استان‌های دارای بیشترین آمار بیکاری شده‌است.

شفقت بیان کرد: کارگروه ویژۀ اشتغال در لرستان باید به‌صورت ویژه موضوع اشتغال این استان را پیگیری کند.

انتهای پیام/ 645

دیگر خبرها

  • کرمان، زیرسایه خورشید/ اجرای ۵۰۰ برنامه فرهنگی ویژه دهه کرامت در پایتخت مقاومت اسلامی
  • نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان مُهر برگزار شد
  • دانشگاه با فرهنگ‌سازی در جامعه خودباوری را به منصه ظهور برساند
  • ضرب‌الاجل یک‌هفته‌ای استاندار برای پیگیری بیکاری لرستان
  • آیت‌اللّه نوری همدانی: اسلام بزرگترین حامی حقوق زن است
  • آیت‌اللّه العظمی نوری همدانی: اسلام بزرگترین حامی حقوق زن است/ اسلام «زن‌» را بعنوان اینکه مانند مرد یک انسان کامل است و شایستگی خلیفه الهی بودن را دارد معرفی کرد
  • امام جمعه بلوک براثر سانحه تصادف درگذشت
  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی شهادت سرباز مرزبانی
  • استقبال از طرح دوخت رایگان چادر در پرند چشم‌گیر است
  • حج نماد عظمت امت اسلامی است