Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-08@19:18:11 GMT

شارژ کارتریج لیزری رنگی ونکاتی که باید رعایت شود

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۸۹۰۶۴

شارژ کارتریج لیزری رنگی ونکاتی که باید رعایت شود

در حال حاضر شارژ کارتریج های لیزری مورد استقبال اکثر کاربران چاپگر قرار گرفته، و دلیل آن را می توان بالا رفتن قیمت کارتریج در کشور عنوان کرد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام پرچابا، شارژ کارتریج اگر به طور استاندارد انجام نشود می تواند به دستگاه چاپگر آسیب برساند.

شارژ کارتریج چیست؟

اگر بطور خلاصه بخواهیم بگوییم که شارژ کارتریج چیست باید بگوییم که شارژ کارتریج یعنی پر کردن مجدد مواد مصرفی پرینتر از جوهر و یا پودر تونر، در کارتریج های جوهرافشان شارژ کارتریج با مایع جوهر انجام می شود و در کارتریج های لیزری شارژ کارتریج با پودر تونر انجام می پذیرد که صرفا با پر کردن مجدد کارتریج نمی تواند نتیجه مطلوب کسب شود و شاید نیاز به تعویض قطعاتی هم باشد که این کار نیاز به تجربه و تخصص ویژه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای کسب اطلاعات بیشتر روی این لینک شارژ کارتریج چیست کلیک نمایید.

شارژ کارتریج لیزری رنگی با کارتریج لیزری سیاه و سفید چه فرقی می کند؟

در شارژکارتریج لیزری سیاه و سفید یک کارتریج وجود دارد و فقط  پودرسیاه رنگ استفاده می شود ولی در کارتریج لیزری رنگی چهار کارتریج با رنگهای زرد، آبی، قرمز و مشکی وجود دارد که برای شارژ آنها باید رنگ مخصوص به کارتریج داخل آن پر شود. شارژ کارتریج های لیزری رنگی نیاز به تخصص و تجربه بالایی دارد و نسبت به کارتریج های لیزری سیاه و سفید از ظرافت بیشتری برخوردار هستند و اگر بعد از باز شدن اتصالات کارتریج و شارژ شدن، هر یک از قطعات به درستی در جای خود قرار نگیرند قطعا در چاپ نهایی می تواند تاثیرگذار باشد و کیفیت مطلوب را به کاربر چاپگر ارائه نمی کند.

برای اطلاعات بیشتر به روی لینک شارژ کارتریج لیزری کلیک نمایید.

نکته: برای شارژ کارتریج حتما از افراد متخصص و با تجربه کمک بگیرید چرا که اگر شارژ کارتریج شما به درستی انجام نشود، نه تنها در کاهش هزینه های شما نمی تواند کمک کند بلکه با آسیب دیدن چاپگر شما می تواند خسارت و هزینه بالاتر ازخرید کارتریج نو را به چاپگر شما وارد نماید.

کارتریج های لیزری رنگی دارای ارزش بالایی می باشند پس برای شارژ کارتریج به شرکتهای معتبر مراجعه کنید تا در صورتی که به مشکلی برخورد کردید بتوانید از خدمات آن شرکت استفاده نمایید.

در پایان یکی از شرکتهای معتبر که خدمات ویژه شارژ و تعمیرات انواع کارتریج با جدیدترین تکنولوژی را ارائه می دهد را به شما همراهان گرامی معرفی می کنیم تا در صورت لزوم برای شارژ کارتریج لیزری به این شرکت مراجعه نمایید:

شرکت پردیس چاپگر باران (سهامی خاص)

آدرس: تهران-خیابان ایرانشهر شمالی نبش خیابان اراک پلاک ۱۵۸ واحد ۱و۲

تلفن دفتر مرکزی: ۰۲۱۸۸۳۲۲۱۲۰  - ۰۲۱۸۸۳۴۱۹۱۹

آدرس وب سایت: www.parchaba.com

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شارژ کارتریج لیزری خرید شارژ کارتریج کارتریج شارژ کارتریج لیزری کارتریج های لیزری برای شارژ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۸۹۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاوربانک‌های جدید سامسونگ معرفی شد

پاوربانک‌های ۱۰ و ۲۰ هزار میلی‌آمپر ساعتی سامسونگ می‌توانند گوشی هوشمند، هندزفری، تبلت، ساعت هوشمند و حتی لپ‌تاپ را شارژ کنند.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، شرکت سامسونگ به‌تازگی پاوربانک‌های ۱۰ و ۲۰ هزار میلی‌آمپر ساعتی خود را معرفی کرده است؛ همانطور که از نام آن‌ها مشخص است، ظرفیت پاوربانک ۲۰ هزار میلی‌آمپر ساعتی سامسونگ دو برابر پاوربانک ۱۰ هزار میلی‌آمپر ساعتی است، به همین دلیل کمی ضخیم‌تر و سنگین‌تر است، هر دو محصول دارای یک کلید پاور و چهار LED برای نشان دادن وضعیت شارژ هستند.

پاوربانک ۱۰ هزار میلی‌آمپر ساعتی سامسونگ دارای دو پورت Type-C است و می‌تواند سه دستگاه را به صورت هم‌زمان شارژ کند، پورت‌ها و پد شارژ بی‌سیم این محصول می‌توانند خروجی ۷.۵ وات را برای همه دستگاه‌ها ارائه دهند، همچنین قادر است یک دستگاه را با توان حداکثر ۲۵ وات شارژ کند.

پاوربانک ۲۰ هزار میلی‌آمپر ساعتی سامسونگ دارای سه پورت است که می‌تواند توان خروجی ۱۵ وات را به طور همزمان به همه دستگاه‌ها انتقال دهد، حداکثر سرعت شارژ به ۴۵ وات می‌رسد؛ هر دو پاوربانک می‌توانند ساعت‌های هوشمند، گوشی‌های هوشمند، هندزفری‌ها، تبلت‌ها و حتی لپ‌تاپ‌ها را شارژ کنند، از پروتکل شارژ USB PD ۳.۰ و PPS نیز پشتیبانی می‌کنند.

قیمت پاوربانک‌های ۱۰ و ۲۰ هزار میلی‌آمپر ساعتی سامسونگ به ترتیب ۴۱.۹۱ و ۵۱.۴۹ دلار ارزیابی شده است، این دو محصول در رنگ بژ در دسترس کاربران قرار خواهند گرفت.

کد خبر 751344

دیگر خبرها

  • استقلالی‌ها شارژ شدند؛ پاداش ۸۰ میلیونی بابت پیروزی برابر ذوب‌آهن
  • حساب دهیاری‌های اردبیل شارژ شد
  • آمریکا با کدام تسلیحات لیزری به جنگ پهپادها می‌رود؟
  • هندزفری بی‌سیم سنهایزر Accentum عرضه شد
  • علت خوابیدن باتری موتور طرح کلیک چیست و راهنمای کامل تعویض باتری طرح کلیک
  • پاوربانک‌های جدید سامسونگ معرفی شد
  • (ویدئو) ژیلا صادقی جواب تمام منتقدانش را یکجا داد!
  • افزایش واردات محصولات دارای تولید داخل خبر خوبی نیست
  • قدیمی ترین تصاویر رنگی از عتبات عالیات
  • کشف کمیاب‌ترین «رنگ» دنیای باستان در یک حمام رومی؛ رنگی گران‌تر از طلا (+عکس)