Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست خبری فیلم سینمایی «تک تیرانداز» به کارگردانی علی غفاری با حضور این کارگردان و سایر عوامل فیلم همچون «کامبیز دیرباز» و امیررضا دلاوری از بازیگران اثر در مرکز همایش های برج میلاد تهران برگزار شد. 

خبرگزاری میزان - نشست خبری فیلم سینمایی «تک تیرانداز» به کارگردانی علی غفاری با حضور این کارگردان و سایر عوامل فیلم همچون «کامبیز دیرباز» و امیررضا دلاوری از بازیگران اثر در مرکز همایش های برج میلاد تهران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ابراهیم اصغری درباره امکانات فیلم تک تیرانداز گفت: تهیه و تولید فیلم جنگی بسیار سخت است، بسیاری دوستان تلاش کردند تا امکانات این فیلم مهیا شود، البته من از برخی مدیران ارشد گلایه هایی دارم که می توانستند کار ما را راحت تر کنند.

بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین اخبار از جشنواره فیلم فجر اینجا کلیک کنید شیوه بلیت‌فروشی سینما‌های مردمی در جشنواره فیلم فجر ۳۹ اعلام شد برای دریافت برنامه کلیه سینماهای مردمی اینجا کلیک کنید

***اصغری: با کمترین امکانات «تک تیرانداز» را ساختیم

وی در همین راستا ادامه داد: ما از حداقل امکانات حداکثر استفاده را کردیم، ما سعی کردیم که فیلم پرباری به وجود آید، ما مخصوصا در بخش عراق سعی کردیم واقع گرایانه به فیلم نگاه کنیم، لازمه کار ما این بود که دشمن را قوی نشان دهیم تا تاثیر شخصیت این تک تیرانداز مشخص شود. 

حسن ایوبی درباره تدوین فیلم «تک تیرانداز» گفت: این فیلم در زمان کمی ساخته شد و برای تدوین هم فرصت کمی در اختیار من بود اما سعی کردم با شب بیداری این فیلم را به جشنواره فیلم فجر برسانم زیرا زحمات فراوانی پای این فیلم کشیده شد. 

***غفاری: «تک تیرانداز» تلفیقی از واقعیت و ذهن کارگردان است

علی غفاری درباره واقعیت نگاری این فیلم اضافه کرد: من از فرزند شهید بسیار تشکر می کنم که طی پانزده سال از تمامی همراهان شهید مصاحبه گرفتند و در کار هم به ما کمک بسیاری کردند. البته مرور خاطرات شهدای دیگر همچون شهید خرازی کمک های بسیاری به ما کرد. ما تمام سعی مان را کردیم تا به واقعیت وفادار باشیم اما طبیعتا برای سینمایی شدن اثر برخی از واقعیات را دراماتیزه تر کردیم، این فیلم ترکیبی از ذهن کارگردان و واقعیت است. 

غفاری درباره فیلمنامه «تک تیرانداز» اضافه کرد» یک فیلمنامه اولیه ای وجود داشت، طبیعتا هر فیلمنامه با سلیقه کارگردان بازنویسی می شود، گفت و گوهای فراوانی در قبال فیلم انجام شد، ما سعی مان نگاه بر واقعیت ها بود اما تلاشمان را کردیم تا رنگ و لعاب سینما رعایت شود. کامبیر دیرباز برای ایفای این نقش سعی فراوانی کرد که ترجیح می دهم خودش بگوید. 

***دیرباز: افتخار می‌کنم که نقش شهید زرین را ایفا کردم

دیرباز در همین رابطه افزود: خدا را شکر می کنم و قدر این نقش را می دانم، من نزدیک بیست سال است که در این حرفه هستم، در ابتدا از تمام کسانی که این جشنواره را سرپا نگه داشتند تشکر می کنم. بعد از مجید سوزوکی این دومین نقشی بود که از شخصیت واقعی برداشته شده بود. من تمام سعی ام را کردم تا به کاراکتر نزدیک شوم، قرار نبود شباهت نعل به نعلی به کاراکتر داشته باشم اما سعی کردیم که این کاراکتر فهوای اخلاقی شهید بزرگوار را به نمایش بگذارد. 

وی ادامه داد: من منبع خوبی برای لحن و لهجه شهید نداشتم، من با کاراکتری روبرو بودم که در گچساران به دنیا آمده و در اصفهان زندگی کرده است، به همین دلیل تصمیم گرفتیم لهجه مرجع را لهجه پسر این شهید بزرگوار و همرزمانشان قرار دهیم.

ابراهیم اصغری درباره عدم حمایت از این فیلم اضافه کرد: متاسفانه در این مدت تلاش کردیم تا از کمک مسئولین فرهنگی اصفهان استفاده کنیم که مقدور نشد، تنها گله من در قبال فیلمی که درباره یک قهرمان ملی ساخته شده این است که آنها متاسفانه لیاقت همکاری با این فیلم را نداشتند. مشکل عمده ما نبود امکانات بود، در شهرک دفاع مقدس اکثر امکانات کهنه و قدیمی بودند اما به لطف انجمن روایت تمامی سعی مان را انجام دادیم تا بهترین استفاده را از همان امکانات کم انجام دهیم. 

انتهای پیام/

برچسب ها: جشنواره فیلم فجر اخبار سینما

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اینجا جشنواره فیلم فجر اخبار سینما جشنواره فیلم فجر تک تیرانداز ما سعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۸۹۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«افتخار به حجاب» + فیلم

رهبر انقلاب در بیاناتی به افتخار ایرانیان به حجاب زنان اشاره و تاکید کردند که زنان ما با حجاب اسلامی خود توانسته‌اند در عرصه‌هایی چون عملی، ورزش، شغل، خانه داری و ... به بالاترین درجات برسند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • تیرانداز چینی رکورد تفنگ ۱۰ متر بانوان جهان را شکست
  • فیلم/ لحظه هدف قرار دادن یک نظامی اسرائیلی توسط تک‌تیرانداز قسام
  • ده روسی: به بازیکنانم افتخار می‌کنم و از عملکرد آن‌ها برابر یوونتوس خوشحالم
  • داور مشهور: به‌خاطر گارد افتخار رئال محروم شدم!
  • نکونام: حضور یک نفر در استقلال باعث افتخار است | نمی‌توانند به من بگویند همیشه بیا
  • لزوم مبارزه تلفیقی با آفت سپردار توت سفید در باغات سیاه ریشه
  • «افتخار به حجاب» + فیلم
  • زمانی که پرچم کشورم را میان تماشاگران می‌بینم، بسیار افتخار می‌کنم
  • ده روسی: می‌خواهم از مدل ژابی آلونسو در لورکوزن تقلید کنم؛ به ۳ امتیاز بازی با یوونتوس نیاز داریم
  • یادواره شهدای طلاب و روحانی زرین دشت برگزار شد