Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-02@14:46:59 GMT

تیراندازی پی در پی در خیابان‌های شهرهای آمریکا

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۸۹۲۸۶

تیراندازی پی در پی در خیابان‌های شهرهای آمریکا

چند مامور پلیس فدرال آمریکا هنگام انجام ماموریت در جنوب ایالت فلوریدا هدف تیراندازی قرار گرفتند و در پی آن به بیمارستان منتقل شدند.

به گزارش مشرق؛  در پی تیراندازی صبح سه‌شنبه (به وقت محلی) در جنوب فلوریدا که به زخمی شدن چند مامور اف‌بی‌آی منجر شد، تعداد قابل توجهی از نیروهای پلیس در این منطقه حضور یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک نیروی پلیس در گفت‌وگو با خبرگزاری «آسوشیتد پرس» اعلام کرد چند مامور اف‌بی‌آی زخمی شده‌اند و شدت جراحات آنها مشخص نیست. او جزئیات بیشتری از تحقیقات در جریان ارائه نکرد و به شرط فاش نشدن نامش حاضر به صحبت شد.

بنابر گزارش‌های رسانه‌ای، نیروهای چند سازمان اجرای قانون به صحنه حادثه در شهر «سانرایز» فلوریدا رفته‌اند و همچنین ازدحام زیاد پلیس اطراف بیمارستانی در شهر «فورت لادردیل» جایی که قربانیان این تیراندازی برده شده‌اند، حضور دارند.

اداره پلیس سانرایز در توییتی از حضور سنگین نیروها خبر داد و افزود چند جاده در این شهر بسته شده است.

بنابر گزارش خبرگزاری‌ها، پلیس سانرایز در صحنه حادثه گفت هنگام وقوع تیراندازی ماموران اف‌بی‌آی مشغول اجرای حکمی در ارتباط با یک پرونده سوءاستفاده از کودکان بودند. گفته می‌شود یک مرد هم در داخل خانه‌ای در حومه شهر فورت لادردیل محصور شده است.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا جشنواره فیلم فجر پلیس فدرال آمریکا ایالت فلوریدا فلوریدا تیراندازی تیراندازی در آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۸۹۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۷۰۰ نفر در تظاهرات دانشجویی در آمریکا بازداشت شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، روزنامه واشنگتن‌پست اعلام کرد در جریان اعتراض‌ها و تظاهرات دانشجویی در دانشگاه‌های آمریکا تاکنون ۱۷۰۰ نفر بازداشت شدند.

اعتراض‌های دانشجویی در آمریکا از دو هفته پیش در دانشگاه‌های مختلف برای حمایت از مردم فلسطین و محکومیت جنایت‌های رژیم صهیونیستی در نوار غزه آغاز شده و علی‌رغم سرکوب شدید پلیس و نیروهای امنیتی آمریکا این تظاهرات ادامه دارد و الهام‌بخش اعتراض‌های دانشجویی در دیگر کشورهای جهان بوده است.

ساعاتی پیش شبکه «سی‌ان‌ان» هم اعلام کرد که پلیس و نیروهای امنیتی آمریکا به تجمع و تظاهرات دانشجویان تگزاس حمله و ۱۸ دانشجو را با ضرب‌وشتم بازداشت کردند.

با اوج گرفتن اعتراضات دانشجویی علیه رژیم صهیونیستی از لس‌آنجلس تا نیویورک در حمایت از مردم فلسطین در غزه، موج ضدصهیونیستی نوپا چنان زلزله‌ای در جهان به راه انداخته که نیروهای پلیس و گارد ملی آمریکا با خشونت تمام به صحنه آمده‌اند.

پایگاه خبری النشره لبنان روز چهارشنبه به نقل از رسانه‌های آمریکایی گزارش داد که «اریک آدامز» شهردار نیویورک گفته پلیس «نیویورک‌سیتی» روز گذشته ۳۰۰ نفر را در دانشگاه کلمبیا و «سیتی کالج» در تظاهرات‌های حمایت از فلسطین دستگیر کرده است.

آدامز که با شبکه تلویزیونی «سی‌بی‌اس» مصاحبه می‌کرد، مدعی شده که اکثر دستگیر شده‌ها دانشجو نبوده‌اند. وی همچنین مدعی شده که پلیس سازمان‌ها و افرادی را شناسایی کرده که به عنوان «آشوبگرهای حرفه‌ای» در تجمعات حضور داشته‌اند.

این مقام آمریکایی با هدف مسالمت‌آمیز نشان دادن برخورد پلیس با معترضان حامی غزه ادعا کرد در جریان یورش پلیس به محوله دانشگاه کلمبیا درگیری شدید بین پلیس و معترضان صورت نگرفته است.

شبکه سی‌ان‌ان دیروز چهارشنبه گزارش داد که طی روزهای اخیر دستکم یک هزار دانشجوی آمریکایی معترض علیه جنگ غزه از سوی پلیس آمریکا بازداشت شده اند.

بنابراین گزارش، این دانشجویان در ۲۵ دانشگاه مختلف در ۲۱ ایالت آمریکا بازداشت شده و روانه مراکز امنیتی شده اند.

در روزهای اخیر دانشگاه‌های مختلف آمریکا صحنه اعتراض جدی دانشجویان علیه جنگ غزه، تداوم جنایات رژیم صهیونیستی و همچنین حمایت‌های مداوم واشنگتن از تل آویو بوده است.

کد خبر 6095038

دیگر خبرها

  • پلیس «پدرخوانده» را در یکی از شهرهای شمالی دستگیر کرد + جزئیات
  • ۱۷۰۰ نفر در تظاهرات دانشجویی در آمریکا بازداشت شدند
  • بازداشت ۲۱۰ نفر در اعتراضات «روز کارگر» در ترکیه
  • حضور کودکان در تظاهرات حمایت از فلسطین در آمریکا
  • ببینید | اولین تصاویر از تیراندازی پلیس به سمت سارق زورگیر؛ نتیجه تعقیب و گریز پلیس با موتور وسط خیابان‌های تهران
  • گردشگر ترکیه‌ای با چاقو به یک پلیس صهیونیست حمله کرد
  • کشته شدن ۴ مامور پلیس در کارولینای شمالی
  • تیراندازی هنگام اجرای حکم جلب/ ۴ پلیس کشته شدند
  • تیراندازی در کارولینای آمریکا؛ / سه پلیس جان باختند
  • ماجرای تیراندازی در دولت‌آباد چه بود؟