Web Analytics Made Easy - Statcounter

ماهرخ بلوری روز سه شنبه در نشست بانوان شاغل در استانداری زنجان افزود: بر این اساس در انتصاب مدیران زن در استانداری، فرمانداری و بخشداری ها نیز ارتقای استانداری زنجان از ر تبه ۱۱ به رتبه چهار در بین استانداری های سراسر کشور به وقوع پیوسته است.

این مسوول ادامه داد: قبل از سال ۹۲، ۵۲ مدیر زن در استان وجود داشت که از سال ۹۲ تا آبان ۹۷، ۱۶۶ انتصاب مدیر زن و از سال ۹۷ تا به امروز ۱۹۶ نفر بود که در مجموع ۴۱۴ نفر را شامل می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: این حرکت نشان داد می توان به زنان با تجربه و توانمند در حوزه های مختلف مسوولیت های مهمی را سپرد و بدون نگاه جنسیتی توقع داشت که سطح کارآمدی و بهره وری در حوزوه های مختلف را رشد دهند، چرا که برای رسیدن به تعادل و عدالت در جامعه امروز نیازمند آن هستیم که این قشر بتوانند حضور چشمگیرتری در فرآیند تصمیم گیری در سطوح مختلف جامعه از جمله دستگاههای اجرایی داشته باشند.

این مسوول، با تبریک ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهر(س) ادامه داد:  این روز و نام فاطمه همان علامتی است که راه را گم نکنیم و بدانیم راه تعالی بانوان و همه انسان ها در چه مسیری است.

وی اظهار داشت: جامعه ای که زنان در آن به فرهنگ فعالیت های مشارکتی در عرصه تولید فکر و اندیشه برسند، بطور مسلم جامعه ای سالم، رشد یافته و در مسیر بهره وری است و نمونه های آن را امروز در حرکت جدی زنان شهری و استان در حوزه کارآفرینی، علم و فناوری، خیرات و امور عام المنفعه به ویژه توسعه نهادهای مدنی شاهد هستیم.

بلوری افزود: زنان در دهه های اخیر نشان دادند بین نقش های متفاوتی که در جامعه دارند، می توانند سازگاری ایجاد کنند و در افزایش تولید ناخالص داخلی به مثابه حماسه اقتصادی و گسترش نهادهای مدنی به نشانه حماسه سیاسی پیشگام باشند و مجوعه ای از انتظارات نامحدود فضای امروز جامعه را پوشش دهند.

این مسوول  ادامه داد: نگاه به وضعیت آمارها و ارقام در حوزه های علمی، تحقیقاتی، پزشکی، اشتغال، اجتماعی، سیاسی و مدیریتی نیز حکایت از رشد روز افزون جامعه زنان استان دارد.

وی خاطرنشان کرد: زنان در کنار این موفقیت ها توانستند برای ارتقا و بازیابی ارزش خانواده به عنوان مسوول اصلی جامعه اسلامی توازن نقش اجتماعی زن با نقش خانوادگی و راهبری مسایل این حوزه حرکتی هماهنگ و هدف دار را داشته باشند و پا به پای مردان در فراز و نشیب های زندگی و سازندگی نقش موثر خود را در تاریخ انسانی نشان دهند.

برچسب‌ها مدیران زن اشتغال زایی استانداری زنجان بانوان زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدیران زن اشتغال زایی استانداری زنجان مدیران زن اشتغال زایی استانداری زنجان بانوان زنجان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۸۹۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار مرگ و میر در ایران؛ فوت مردان بیشتر از زنان

در سال ۱۴۰۲ مردان ۵۵/۶ درصد و زنان ۴۴/۴ درصد از ثبت فوت‌ها را به خود اختصاص داده‌اند.

به گزارش مهر، این میزان در مدت مشابه سال قبل برابر ۵۶/۶ درصد برای مردان و ۴۳/۴ درصد برای زنان بوده است.

همچنین آمار‌های ثبت‌شده در سازمان ثبت احوال کشور نشان می‌دهد در مقابل هر ۱۳۰ مرد فوت‌شده، ۱۰۰ زن فوت شده‌اند. به عبارتی، تعداد مردان فوت‌شده ۱۱.۲ درصد بیشتر از زنان است.

بر اساس این گزارش، سال گذشته ۴۴۲ هزار و ۲۱۳ رویداد فوت به ثبت رسیده است که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن با ۴۱۸ هزار و ۷۴۱ رویداد فوت ثبت‌شده ۵/۶ درصد افزایش داشته است.

دیگر خبرها

  • بارش‌ها در ایران ۹ درصد افزایش یافت / کاهش ۸ درصدی ورودی آب به سدهای کشور
  • افزایش ۴۰ درصدی تعرفه روانشناسی پاسخگو نیست/شرکت های بیمه‌ای به بحث پوشش خدمات روانشناسی ورود کنند
  • افزایش ۲۸ درصدی میزان جوجه‌ریزی در مازندران
  • افزایش ۶ درصدی تولید برق در فروردین ۱۴۰۳
  • ۱۳۵ چاه غیرمجاز در کرمانشاه مسدود شد
  • اعلام آمار مرگ و میر؛ سال ۱۴۰۲ زنان بیشتر فوت کردند یا مردان؟
  • دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت در قم برگزار می‌شود
  • آمار مرگ و میر در ایران؛ فوت مردان بیشتر از زنان
  • آمار مرگ مردان ۱۱.۲ درصد بیشتر از زنان
  • آمار مرگ در ایران | افزایش تعداد فوتی‌ها | آمار مرگ مردان ۱۱.۲ درصد بیشتر از زنان