Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - از ۳ محصول دانش‌بنیان استان چهارمحال و بختیاری در ارتباط تصویری با رئیس‌جمهور رونمایی شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  شهرکرد، عصر امروز مراسم ویژه ولادت حضرت زهرا(س) و بزرگداشت مقام زن به صورت مجازی با حضور رئیس‌جمهور , معاون زنان و خانواده رئیس‌جمهور, استانداران و مدیران کل دفاتر امور زنان و خانواده استانداری‌های سراسر کشور برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم از 3 محصول دانش بنیان پروین برادران، کارآفرین برتر ملی از شرکت دانش بنیان فناوران ابزاردقیق کوهرنگِ شهرستان کوهرنگ، منتخب شش زن برتر کارآفرین فناورانه جهان توسط دیده بان جهانی کارآفرینی و یکی از ده بانوی کارآفرین برتر ملی رونمایی شد.

وی در این مراسم در ارتباط تصویری با رئیس‌جمهور، پارک علم و فناوری استان در شهرک صنعتی شهرکرد را تبلور تلاش دولت و ملت در پرتو رهنمودهای عالمانه رهبر انقلاب در حوزه اقتصاد دانش بنیان و کارآفرینی در حوزه فرآوری‌های پیشرفته دانست.

برادران افزود: جهش اقتصادی و خروج از اقتصاد تک محصولی با موفقیت شرکت‌های دانش بینان و فناور در زیست بوم‌ کارآفرینی با سرعت بسیار زیاد در حال انجام است و هر روز شاهد توسعه این نوع کارآفرینی و جایگزینی شرکت‌های سنتی و غیربهره‌ور با شرکت‌های با ارزش افزوده بالا هستیم و نیازمند توسعه و طرفیت‌سازی پارک‌های علم و فناوری هستیم.

کارآفرین برتر ملی بیان کرد: زنان با وجود نقش ارزنده مادری و همسری می‌توانند با نوآوری، معادلات اجتماعی و اقتصادی مثبت را رقم‌ بزنند. زنان در شبکه علمی و اقتصادی کشور نیازمند حمایت‌هایی هستند که ایران را در تراز پیشرفت‌های قابل توجه قرار می‌دهند و حضور زن مسلمانِ متخصص و کارآفرین را در سطح جهانی با اهمیت و مورد توجه قرار می‌دهد.

قاسم‌پور: اولین وزیری که به مجلس دعوت کردیم، وزیر ورزش بود/ طاهریان: امیدوارم با حمایت نمایندگان ورزش زنان شرایط خوبی داشته باشدروحانی: زنان نقش بزرگی در پیروزی انقلاب داشته‌اند / تلاش نظام این است که خانواده‌ها مستحکم باشنددرخواست نعمتی از نمایندگان مجلس برای تخصیص بودجه زنان

وی تصریح‌کرد: تسهیل فرآیند‌ها و قوانین برای زنان به عنوان بازوی توانمند جامعه باعث اعتلای جامعه و تحکیم بنیان خانواده و تربیت نسل آینده کشور است.

برادران خاطرنشان کرد: شرکت دانش بنیان کوهرنگ با 9 اختراع و تولید انبوه نقش موثری در توسعه تولیدات ملی و بی‌نیازی از واردات به کشور در زمینه‌های مختلف شده است که در این مراسم از 3 محصول آمینواسیدهای چپگرد غنی شده اورگانامین، پروتئین هیدرولیزات سراتل و انواع طعمه آماده سراتل جلب کننده مگس مدیترانه‌ای و انواع مگس میوه و جالیز و صیفی رونمایی می‌شود.

وی در پایان تصریح کرد: پروتئین هیدرولیزات سراتل به عنوان کنترل‌کننده بیولوژیک آفات یک محصول ارزشمند است که کشور را از وارد کردن این فناوری بی‌نیاز و با توجه به نتایج عملکردی از نظر کیفیت در سطح بالاتر و از نظر قیمت رقابتی‌تر از محصولات وارداتی است و امکان صادرات آن مهیا است که جلوگیری از واردات محصول را توسط دولت  می‌طلبد.

انتهای پیام/7540/ ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دانش بنیان رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۸۹۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید داروی بیماران اس ام ای در یک شرکت دانش‌بنیان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، بهرام عین‌اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و برخی مسئولان و معاونان این وزارتخانه برای دیدار و گفتگوی چهره به چهره با مردم در مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری حاضر شدند.

حیدر محمدی، رئیس سازمان غذا و دارو در این دیدار، از تولید داروی بیماران اس ام اِی (SMA) در یک شرکت دانش‌بنیان خبر داد و گفت: این دارو در سطح آزمایشگاهی تولید شده است و اگر نتایج نهایی آن اثربخش باشد، وارد مرحله تولید صنعتی می‌شود. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تولید داروی بیماران اس ام ای در یک شرکت دانش‌بنیان
  • تجلیل از ۵۳ معلم نمونه چهارمحال و بختیاری
  • دانش‌بنیان‌ها برای توسعه قدرت فناورانه چه امکاناتی نیاز دارند؟
  • آغاز پویش سلامت دهان و دندان در لردگان
  • سوسیس و کالباس با گوشت ماهی هم به بازار آمد
  • ظرفیت ۳۰۰۰ شرکت دانش‌بنیان برای رفع نیازهای فناورانه صنایع معدنی کشور
  • رفع نیازهای فناورانه صنایع معدنی با کمک ۳۰۰۰ شرکت دانش‌بنیان
  • آموزش رشته شنا به شش هزار و ۵۳۶ دانش‌آموز در چهارمحال و بختیاری
  • بی نیازی کشور به واردات ورق‌های گالوانیزه خودرو با میدان داری چهارمحال و بختیاری
  • برگزاری امتحانان نهایی دانش آموزان در ۱۱۰ حوزه امتحانی چهارمحال و بختیاری