Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام غلامرضا دروند پور در گفت وگو با خبرنگار فارس در زرین دشت، ضمن اشاره به فرا رسیدن سالروز میلاد با برکت حضرت زهرا(س) اسوه زنان مسلمان گفت: اهل بیت (ع) حجت خدا به خلق و حضرت زهرا(ع) حجت خدا بر اهل بیت(ع) است. 

وی با اشاره به انتخاب‌های به جای حضرت زهرا(س) فارغ از هر زمان و مکان افزود: انتخاب درست، درسی است که همه ما باید از مکتب حضرت زهرا(س) بیاموزیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حجت الاسلام دروند پور با استناد به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص انتخاب آگاهانه و با بصیرت اظهار کرد: باید زمینه تحقق دولت جوان انقلابی با بصیرت افزایی در جامعه فراهم شود. 

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان زرین دشت با اذعان بر اینکه باید همه مدیران در چارچوب اصول رهبر معظم انقلاب بیانیه گام دوم انقلاب را برای مردم بازگو نمایند ، اظهار کرد:  متأسفانه در راستای عملی شدن بیانیه گام دوم انقلاب کم کار شده است و می طلبد که تعدادی از دستگاه‌ها که زمینه عملی کردن  این بیانیه را دارند، در این راستا اهتمام ورزند.

وی برگزاری مسابقات در راستای اهداف بیانیه گام دوم انقلاب در فضای مجازی را امری ضروری برای آشنا شدن نسل جدید با آرمان‌های انقلاب در گام دوم انقلاب دانست.

امام جمعه زرین دشت همچنین بر اجرای  باشکوه آئین بزرگداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی نیز  تاکید کرد و گفت: با توجه به بیماری کرونا امسال مراسم ۲۲بهمن برگزار نمی شود اما با تمهیدات لازم مراسم رژه موتوری و خودرویی با پخش سرودهای انقلابی در خیابان‌های شهرستان  این روز گرامی داشته خواهد شد. 

سه شنبه‌های مهدوی زمانی برای دلدادگی 

امام جمعه شهرستان زرین دشت در بخشی دیگری از گفتگوی خود  ادامه داد: ویژه ‌برنامه‌های دهه فجر  امسال بیشتر با محوریت مساجد  اجرا می شود.

 وی با اشاره بر اینکه برنامه‌های دهه فجر منطبق با شرایط روز برگزار خواهد شد بر لزوم اجرای این برنامه‌‌ها با محوریت مساجد تاکید کرد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان زرین دشت افزود: امسال با توجه به شرایط خاص کشور به دلیل شیوع کرونا ویروس و لزوم حفظ سلامت مردم با پرهیز از تجمعات، برنامه‌های جشن پیروزی چهل و دومین فجر انقلاب اسلامی به شیوه‌ای متفاوت و با بهره‌گیری از فضای مجازی برگزار خواهد شد. 

حجت الاسلام دروند پور بر استفاده از ظرفیت روحانیون شهرستان برای اجرای طرح  سه شنبه مهدویت تاکید کرد و خواستار تدریس آنان در زمینه مهدویت شناسی از سنگر مساجد شد. 

او همچنین به اهدای بسته های معیشتی در قالب طرح سه شنبه های مهدویت نیز اشاره کرد و گفت: با برنامه ریزی نهادهای حمایتی و مشارکت خیرین نیک اندیش شهرستان زرین دشت از این پس رزمایش کمک های مومنانه در سه شنبه های مهدویت اجرایی خواهی شد.

وی در پایان یادآور شد: برنامه‌های امسال دهه فجر انقلاب اسلامی مطابق با پروتکل‌های بهداشتی و ابلاغیه‌های ستاد ملی مقابله با کرونا در زرین دشت اجرا می‌شود.

انتهای پیام/ن

منبع: فارس

کلیدواژه: انقلاب اسلامی گام دوم انقلاب دهه فجر شهرستان زرین دشت گام دوم انقلاب حضرت زهرا سه شنبه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۸۹۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید امام جمعه مشهد بر ضرورت تحول و تجدید حیات در عرصه فرهنگی جامعه

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، آیت الله سید احمد علم الهدی امام جمعه مشهددر جمع نمازگزاران جمعه در حرم مطهر رضوی با بیان اینکه امروزه این نگرانی وجود دارد که فرهنگ انقلابی گری در جامعه و به ویژه نسل جوان توسط دشمن کمرنگ شود گفت:ما به یک تحول و تجدید حیات فرهنگی نیاز داریم تا نسل آینده بتواند در بستری از جهت گیری‌های انقلابی ملت رشد کند. ملتی که فراتر از فرهنگ مشتری مداری در میدان باشد و دولتی که مافوق یک ناصح مشفق، برای صیانت از فرهنگ هزینه بدهد.
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در ادامه با اشاره به دستاورد‌های عملیات وعده صادق و نمایش اقتدار نیرو‌های مسلح کشورمان افزود: اراده این ملت، پرورش یافته بر بستر انقلابی است که در فرهنگ خداباوری ریشه دارد.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت:امام بزرگوار به مردم در این خط جهت داد و اندیشه‌ای را نهادینه کرد که در اراده انقلاب، دفاع مقدس و اکنون عملیات وعده صادق نمود پیدا می‌کند.
او در بخش دیگری از سخنانش با انتقاد از تحریف کلام و منطق رهبر معظم انقلاب در میدان عمل افزود: مایه تأسف است که امروزه شاهد تکرار و تحریف منطق رهبری در بین مسئولان هستیم. 
ایت الله علم الهدی افزود:جذب حداکثری که یکی از راهبرد‌های مقام معظم رهبری و به این معنااست که همه جریانات دولتی و تشکل‌های مردمی همت کنند تا افراد از جریان‌های لائیک و لامذهب خارج و به جمعیت انقلابی افزوده شوند.

دیگر خبرها

  • حجاب و عفاف نماد مسلمانی و پرچم افتخار امت اسلامی است
  • مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمنان در گرو بصیرت‌افزایی است
  • مقابله با هجمه‌های دشمن در گرو بصیرت‌افزایی است
  • تاکید امام جمعه مشهد بر ضرورت تحول و تجدید حیات در عرصه فرهنگی جامعه
  • شناخت دشمن نیاز به تقویت بصیرت انقلابی دارد
  • لزوم حمایت از جامعه کارگری برای تحقق شعار سال
  • سپاه از حریم ولایت و اسلام جانانه دفاع می‌کند
  • لزوم ارائه برنامه از سمت شرکت‌های تعاونی روستایی برای تحقق شعار سال
  • لزوم آمادگی بسیج فرهنگیان برای حل مسائل آموزش و پرورش
  • جهاد تبیین اولویت اول برنامه های سپاه