Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، علی‌اکبر مرتضایی افزود: با توجه به ظرفیت‌های منطقه کاشان، برگزاری بزرگداشت محتشم کاشانی، فیض کاشانی و روز کاشان در دستور کار شورای فرهنگ‌ عمومی این منطقه قرار گیرد.

وی خاطر نشان کرد: شورای فرهنگ عمومی کاشان در ۱۴ سال گذشته ۲۷۱ مصوبه داشته است که ۲۴۲ مصوبه آن اجرایی شده است که آثار آن در جامعه محسوس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار کاشان با یادآوری تدوین منشور حقوق شهروندی و آغار فعالیت رادیو در این شهرستان اظهار داشت: انتشار کتاب‌هایی در خصوص مفاخر کاشان، تشکیل اتاق فکر نخبگان و ساماندهی رسانه‌ها و فضای مجازی از مهمترین برنامه‌ها برای بررسی در شورای فرهنگ ‌عمومی کاشان است.

کاشان از ۲۱ مهر امسال به مدت ۲ سال به عنوان نخستین پایتخت نهج‌البلاغه کشور نام‌گذاری شده است.

افزون بر ۵۰ نفر حافظ نهج‌البلاغه، یک هزار و ۲۰۰ نفر حافظ بخش‌هایی از این کتاب ارزشمند، ۲۰۰ نفر حافظ کل قرآن مجید و ۱۵ نفر حافظ کل صحیفه سجادیه در شهرستان کاشان با تلاش موسسه امیرالمومنین (ع) آموزش دیدند.

کاشان همچنین در سال ۱۳۹۷ به عنوان چهارمین پایتخت کتاب ایران معرفی شده بود.

غلبه فضای مجازی بر حقیقی

همچنین دادستان کاشان گفت: جامعه به سمت ۲ جهانی شدن پیش می رود، چرا که فضای مجازی بر حقیقی غلبه کرده است.

روح‌الله دهقانی افزود: بررسی آماری پرونده‌های دستگاه قضایی نشان می‌دهد که ریشه بیشتر جرایم در فضای مجازی است که نشان از اهمیت این حوزه دارد.

وی با اشاره به فراهم شدن زمینه تشکیل مرکز فضای مجازی در کاشان توضیح داد: کارگروه‌های زیر نظر این مرکز چالش‌ها و فرصت‌های این حوزه را بررسی می‌کنند و این فضا به نوعی مدیریت می‌شود.

نخستین نشست شورای فرهنگ عمومی منطقه شمال اصفهان با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان و مدیران مرتبط شهرستان‌های کاشان، آران و بیدگل، نطنز و اردستان در تالار آزادی دانشگاه کاشان برگزار و حکم آیت‌الله عباسعلی سلیمانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان به عنوان رییس این شورا اعطا شد.

برچسب‌ها شورای فرهنگ عمومی فرمانداران کاشان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای فرهنگ عمومی فرمانداران کاشان شورای فرهنگ عمومی فرمانداران کاشان اخبار کنکور شورای فرهنگ فضای مجازی نفر حافظ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۸۹۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتقای فرهنگ و سواد سلامت از اولویت‌های حوزه بهداشت است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ دکتر علیرضا مهرعلیان، رئیس مرکز بهداشت شهید بلندیان شهرستان قزوین به مناسبت هفته سلامت در دیدار با دکتر فاطمه محمدبیگی، مدیرکل کتابخانه عمومی استان قزوین گفت: اگر به سواد سلامت اهمیت داده نشود و جدی گرفته نشود، عوارض متعددی را در حوزه‌های مختلف زندگی برای فرد در پی خواهد داشت.

این مقام مسوول با اذعان به اینکه افزایش ارتقای فرهنگ سلامت در جامعه باعث کاهش هزینه‌های درمان و از بسیاری از بیماری‌ها پیشگیری می‌کند؛ گفت: ارتقای سواد سلامت افراد، باعث می‌شود که فرد، جامعه‌ای ایمن و امید به زندگی بیشتری داشته باشد.

دکتر فاطمه محمدبیگی، مدیرکل نهاد کتابخانه عمومی استان هم ضمن تبریک هفته سلامت و قدردانی از زحمات کادر سلامت، گفت: تلاش برای هم‌افزایی در ارتقای سرانه مطالعه کتاب و آشنایی بیشتر دو حوزه بهداشت و کتاب‌خوانی و استفاده از پتانسیل کتابخانه‌ها به عنوان یک مکان فرهنگی و اجتماعی برای خدمات‌دهی به افراد، بدون هیچ محدودیتی است.

گفتنی است، این نشست به منظور سلامت خانواده و فرهنگ سلامت در اداره کل کتابخانه عمومی قزوین برگزار شد و مقرر شد که با همکاری بین دو حوزه، مسابقه کتابخوانی با موضوع سلامت روان در سامانه مسابقات کتابخوانی برای عموم مردم برگزار شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900612

دیگر خبرها

  • پنجشنبه را تعطیل کنید که از نظر فرهنگی و تمدنی مهم است | برای فعالیت اقتصادی هم فضای مجازی و دورکاری هست!
  • راه‌اندازی شورای فضای مجازی در استان بوشهر
  • وزیر ارشاد: به کنسرت رپ مجوز ندادیم
  • شعری که در فضای مجازی ۱۰ میلیون بازدیدکننده داشت
  • شعر «موسی عصمتی» در فضای مجازی ۱۰ میلیون بازدیدکننده داشت
  • خسروپناه: با مکتب حاج قاسم درگیر دعواهای حزبی نمی‌شویم
  • ارتقای فرهنگ و سواد سلامت از اولویت‌های حوزه بهداشت است
  • مکمل‌های طرح نور در نهادهای فرهنگی اجرا شود
  • خسروپناه: شورای فرهنگ عمومی استان‌ها رویکرد مسئله محور داشته باشند
  • نگاه ویژه شورای ششم به فعالیت‌های فرهنگی در مشهدالرضا