Web Analytics Made Easy - Statcounter

ماینرهای بیت کوین پس از چندین سال دوباره به درآمد میلیارد دلاری دست پیدا کردند. درآمد این افراد در ژانویه ۲۰۲۱ به ۱.۰۹ میلیارد دلار رسید.

درآمد ماینرهای بیت کوین در ژانویه ۲۰۲۱ بالاترین حد از دسامبر ۲۰۱۷ محسوب می‌شود و البته پس از سال ۲۰۱۸ این درآمد به چنین رقمی رسیده است. در ژانویه ۲۰۱۸ ماینرها درآمدی برابر ۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۰۲ میلیارد دلار داشتند که اختلاف نسبتا کمی با درآمد آن‌ها در ماه گذشته میلادی دارد.

با وجود درآمد میلیارد دلاری ماینرهای بیت کوین در ژانویه ۲۰۱۸ و ۲۰۲۱، آن‌ها هنوز نتوانسته‌اند به رکورد بالاترین درآمد ماهانه خود دست پیدا کنند. درآمد ماینرها در دسامبر ۲۰۱۷ به ۱.۲۵ میلیارد دلار رسید. در آن زمان قیمت بیت کوین رکوردشکنی کرد، البته در سال ۲۰۲۰ چندین بار این رکورد شکسته شد.

از درآمد بیش از ۱ میلیارد دلاری ماینرهای بیت کوین در ماه گذشته میلادی، ۹۷۷ میلیون دلار آن مربوط به سوبسید بلوک شبکه می‌شود. این سوبسید پس از اینکه قیمت بیت کوین از ۳۰ هزار دلار عبور کرد و به ۴۲ هزار دلار رسید، افزایش چشمگیری را تجربه کرد.

ماینرهای بیت کوین

هزینه استخراج بیت کوین نسبت به گذشته افزایش داشته چرا که افراد زیادی به دنبال خرید «مدارهای مجتمع با کاربرد خاص» یا «ASIC» برای ماینینگ هستند. در این میان دستگاه‌های AntMiner S19 Pro و AntMiner S19 شرکت «Bitmain» موردتوجه ماینرها قرار دارند.

کمبود تجهیزات و همچنین افزایش قیمت بیت کوین باعث شده درآمد روزانه ماینرهای بیت کوین به ازای هر تراهش بر ثانیه قدرت محاسباتی، به ۰.۲۵ دلار برسد که بیشترین میزان از اواسط سال ۲۰۱۹ محسوب می‌شود.

قیمت بیت کوین در ماه‌های گذشته افزایش چشمگیری را تجربه کرده و البته پس از عبور از مرز ۴۰ هزار دلار، حالا در محدوده ۳۴ هزار دلار قرار دارد. قیمت این رمزارز حتی چند روز پیش به کمتر از ۳۰ هزار دلار هم رسید اما توانست ارزش خود را افزایش دهد. در افزایش ارزش این رمزارز مدیرعامل تسلا، ایلان ماسک هم نقش داشته است.

ایلان ماسک که با افزودن بیت کوین به نمایه حساب توییترش باعث افزایش قیمت این رمزارز شده بوده، اخیرا در مصاحبه‌ای خود را حامی آن اعلام کرده و گفته در آینده سیستم‌های مالی آن را می‌پذیرند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بیت کوین ماینرهای ارز دیجیتال ماینرهای بیت کوین قیمت بیت کوین میلیارد دلار هزار دلار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۸۹۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۲ درصدی درآمد داروخانه های هلال احمر اردبیل

به گزارش خبرنگار مهر، حمید قویدل عصر شنبه در حاشیه جلسه مدیران و معاونان جمعیت هلال احمر استان اردبیل با حضور نماینده ولی فقیه در هلال احمر ایران با اشاره به اقدامات جمعیت هلال احمر اردبیل اظهار کرد: استان اردبیل دارای ۱۰ شهرستان جمعیت هلال احمر است که دو شعبه نیز در آینده نزدیک به آن اضافه خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در این استان ۱۳ پایگاه امداد و نجات فعال وجود دارد که تا شهریور ماه سال جاری دو پایگاه امداد نجات دیگر با کمک خیرین اضافه خواهد شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل به افزایش در آمدهای استانی اشاره کرد و گفت: در بحث های عمرانی اقدامات خوبی در سال های گذشته در سطح استان انجام شده است که جای تقدیر دارد.

قویدل با بیان اینکه در سال گذشته همچنین در آمد دارو خانه های استان ۱۱.۸ درصد افزایش یافته است، افزود: داروخانه های استان اردبیل یکی از داروخانه های فعال کشور به شمار می رود.

وی همچنین جذب ۱۸۰ نفر از امدادگران در سطح استان را یادآور شد و بیان کرد: این افراد در سطح پایگاه های استان در حال امداد رسانی هستند که این اقدام نیز در نوع خود بی نظیر است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل با اشاره به به تجهیز پایگاه ها و تیم های واکنش سریع به تجهیزات امدادی انفرادی اشاره کرد و گفت: سال گذشته امدادگران جمعیت هلال احمر استان اردبیل بیش از ۱۲ حادثه را در سطح استان مدیریت کردند، که جای تقدیر دارد.

قویدل از کسب دو مقام برتر کشوری در حوزه داوطلبان خبرداد و ادامه داد: در سال گذشته در حوزه داوطلبان نیز ۱۱ میلیارد اعتبار از تهران جذب و در اختیار مردم قرار گرفته است.

کد خبر 6090394

دیگر خبرها

  • بازگشت قریب الوقوع بیت کوین به ۳۰ هزار دلار
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۹ ارديبهشت
  • قیمت ارز مرکز مبادله‌ای ۹ اردیبهشت؛ افزایش قیمت دلار و یورو
  • بیت کوین به ۶۳ هزار و ۸۲۲ دلار رسید
  • نزول طلا و ارز ادامه دارد | افزایش تیراژ تولید خودرو
  • افزایش ۱۲ درصدی درآمد داروخانه‌های هلال احمر اردبیل
  • افزایش ۱۲ درصدی درآمد داروخانه های هلال احمر اردبیل
  • جدیدترین قیمت رمزازها در جهان : ۸ ارديبهشت
  • آخرین وضعیت بازار رمزارزها در جهان/ سقوط سودآوری بیت‌کوین
  • سقوط سودآوری بیت‌کوین