Web Analytics Made Easy - Statcounter

هاشمی از راه اندازی دفتر برند ملی محصولات مشاغل خانگی در منطقه آزاد انزلی در راستای انعقاد تفاهم نامه با منطقه آزاد انزلی خبر داد و گفت: برندسازی راه حل توسعه مشاغل خانگی است.

«میرمسلم رهبر هاشمی» در گفت وگو با خبرنگار شبستان از انعقاد تفاهمنامه همکاری مشترک جهاددانشگاهی گیلان و منطقه آزاد انزلی خبر داد و گفت: این تفاهم نامه در راستای توسعه فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی بین دو سازمان جهاددانشگاهی گیلان و منطقه آزاد انزلی منعقد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون آموزشی سازمان جهاددانشگاهی گیلان با بیان اینکه پیرو جلسات برگزار شده در پی سفر «طیبی» رییس سازمان جهاددانشگاهی کشور و «بیجندی» معاون آموزشی سازمان جهاددانشگاهی کشور با مسئولان منطقه آزاد انزلی تصمیم بر آن شد تا فعالیت‌های پژوهشی، دانش‌بنیان و آموزشی جهاددانشگاهی با استفاده از ظرفیت‌های منطقه آزاد انزلی صورت گیرد، گفت: ایجاد اشتغال و استفاده از ظرفیت های بومی و گسترش برنامه های توسعه ای پیشرفت از دیگر اهداف انعقاد این تفاهم نامه است.


وی از راه اندازی دفتر برند ملی محصولات مشاغل خانگی در منطقه آزاد انزلی خبر داد و گفت: برندسازی راه حل توسعه مشاغل خانگی است و سازمان جهاددانشگاهی استان با برنامه مناسب و همکاری پیشران‌ها، به دنبال آن است تا هر یک از مشاغل و مزیت استان را به سمت شبکه‌سازی و برندسازی سوق دهد.


هاشمی با بیان اینکه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در گیلان در حال اجراست، یادآور شد: فرهنگ سازی و ترویج مشاغل خانگی، استفاده از ظرفیت مشاغل خانگی برای ایجاد اشتغال پایدار و مولد، خوداشتغالی متقاضیان ورود به بازار کار، اتصال صاحبان کسب و کار خانگی به بازارهای هدف و بنگاه‌های پیشران، افزایش سهم مشاغل خانگی در اقتصاد مناطق، ایجاد و توسعه برند ملی در محصولات و خدمات خانگی، استانداردسازی، برندسازی و اتصال به بازار محصولات خانگی متقاضیان مشاغل خانگی و تشویق متقاضیان مشاغل خانگی به راه‌اندازی و توسعه کسب و کارهای خانگی کارآفرینانه از جمله اهداف اجرای این طرح است.


هاشمی ایجاد مرکز نوآوری و شتابدهی مبتنی بر ظرفیت های استان گیلان و اهداف و برنامه های سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی بندر انزلی به ویژه در حوزه اقتصاد دیجیتال و فناوری های نوین در حوزه اطلاعات و ارتباطات و تخصیص 500 نفر از طرح ملی توسعه مشاغل خانگی به ساکنین منطقه آزاد تجاری صنعتی انزلی با نگاه تحقق مسئولیت اجتماعی منطقه و... را از برنامه های همکاری مشترک این دو نهاد عنوان کرد.
 

پایان پیام/84

منبع: شبستان

کلیدواژه: محصولات مشاغل خانگی برند ملی جهاد دانشگاهی گیلان سازمان جهاددانشگاهی توسعه مشاغل خانگی منطقه آزاد انزلی مشاغل خانگی راه اندازی برند ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۸۹۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش سرمایه‌گذاری در حوزه شیلات و آبزی پروری قشم

مریم نوری بالانجی مدیر شیلات و کشاورزی سازمان منطقه آزاد قشم گفت: سال گذشته ارزش سرمایه‌گذاری حوزه شیلات و آبزی پروری قشم ۱۳۱ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: ارزش تولیدات واقعی پرورش ماهی در قفس به ۲ هزار و ۲۱۰ میلیارد ریال رسید.

مدیر شیلات و کشاورزی سازمان منطقه آزاد قشم با اشاره به افزایش ۲۰۸ درصدی ارزش سرمایه‌گذاری پرورش میگو هم گفت: حجم تولیدات واقعی این محصول غذایی نیز به دو هزار و ۱۸۰ تُن در سال رسید که رشد ۴۵ درصدی داشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • افزایش سرمایه‌گذاری در حوزه شیلات و آبزی پروری قشم
  • محصولات دانش بنیان دانشجویان فنی و حرفه‌ای به فروش می‌رسد
  • منطقه پردیسان قم صاحب مجتمع نانوایی می‌شود
  • پرداخت ۱۲۰ درصدی تسهیلات مشاغل خانگی شهر همدان
  • 5 چالش اصلی کسب و کارهای کوچک
  • ضرب‌الاجل منطقه آزاد قشم برای ثبت انبارهای کالا
  • راه اندازی فرودگاه به توسعه میناب کمک می‌کند
  • برپایی جشنواره بیتا در یزد
  • ماجرای تولید نوکیای تقلبی جدی شد
  • گامِ مهم «جهاددانشگاهی» برای رشد اقتصادی کرمانشاه