Web Analytics Made Easy - Statcounter

برادر پوگبا دوباره به مبحث جدایی او از شیاطین سرخ پرداخته است. 

ماتیاس پوگبا به منچستریونایتد توصیه کرده است که اگر دنبال کسب درآمد از جدایی پل پوگبا هستند، باید او را در تابستان ۲۰۲۱ به فروش برسانند. 

به گزارش طرفداری و به نقل از میرر، پس از حواشی بسیاری که در مورد آینده ستاره فرانسوی شیاطین سرخ به راه افتاد، این بازیکن طی هفته های اخیر یکی از برترین بازیکنان تیمش بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این وجود قرارداد پوگبا در انتهای فصل آینده به پایان می رسد و مدیران یونایتد باید هر چه سریع تر در مورد آینده این بازیکن تصمیم گیری کنند. ماتیاس پوگبا که برای ریسینگ مورسیا بازی می کند، صبح سه شنبه به ال چیرینگیتو گفت:

او خوشحال است و سطح بازی او نیز در حال پیشرفت است. یکسال دیگر قرارداد دارد. نمی دانم (که تا آن زمان در تیم می ماند یا نه). در حال حاضر نمی توانم چیزی در این باره بگویم. تنها چیزی که می توانم بگویم این است که اگر یونایتد پول می خواهد، حالا باید او را بفروشد. این تنها چیزی است که می توانم بگویم؛ در غیر این صورت او به طور رایگان جدا خواهد شد. من چیزی از تمدید قرارداد او نشنیده ام. 

اخبار داغ 

علی انصاریان به خواب مصنوعی رفت | برای علی سلامتی بخواهیم پاس گل زیبای طارمی به یاد مهرداد میناوند آتش زدن رفیق به خاطر دختری در پارک! عمل زیبایی بهاره رهنما در لایو اینستاگرام فاش شد کریستیانو رونالدو بهترین بازیکن اروپایی دهه اخیر از نگاه IFFHS لیونل مسی ماشین پول سازی بارسلونا | گزارش روز

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۸۹۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطعی بودن جدایی سه بازیکن از تیم‌های میلان و اینتر به صورت آزاد

دو بازیکن از اینتر و یک بازیکن از میلان در تابستان 2024 به صورت آزاد جدا می شوند

طرفداری | الکسیس سانچز و استفانو سنسی از اینتر و سیمون کیائر از میلان با اتمام قراردادشان این دو تیم را ترک می کنند. 

به گزارش فابریتزیو رومانو، الکسیس سانچز در پایان فصل اینتر را ترک می کند. قرارداد مهاجم شیلیایی با نراتزوری تنها تا تابستان 2024 اعتبار دارد و او به صورت آزاد راهی تیم دیگری می شود. برخی منابع ایتالیایی از احتمال بازگشت او به ریورپلاته خبر داده اند. استفانو سنسی که او هم قراردادش تا تابستان 2024 اعتبار دارد، دیگر بازیکنی است که از نراتزوری به صورت آزاد جدا می شود. سنسی در ژانویه تا آستانه انتقال به لسترسیتی پیش رفت و باید دید این تیم انگلیسی دوباره برای او اقدام می کند یا نه. 

رومانو همچنین گزارش داد سیمون کیائر که قراردادش با میلان در انتهای فصل خاتمه می باید به زودی روسونری را ترک می کند. مدیر برنامه مدافع با تجربه دانمارکی جدایی او را تایید کرده است. 

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • کاپیتان یونایتد: باید بخواهند تا اینجا بمانم!
  • کل منچستریونایتد برای فروش غیر از سه بازیکن!
  • ترکیب منچستریونایتد متحول می‌شود/ ۳ بازیکن فروشی نیستند
  • ستاره بارسلونا: به جدایی فکر نمی‌کنم
  • منچستریونایتد در آستانه یک خانه تکانی بزرگ
  • منچستریونایتد حراج تابستانی راه می‌اندازد: شیاطین سرخ در آستانه یک خانه تکانی بزرگ
  • جدایی کاپیتان تیم ملی عراق از تیم لیگ برترمس رفسنجان
  • آنتونی: رقم انتقالم به منچستریونایتد تاثیری روی عملکرد من ندارد
  • قطعی بودن جدایی سه بازیکن از تیم‌های میلان و اینتر به صورت آزاد
  • جدایی ستاره عراقی از مس رفسنجان