Web Analytics Made Easy - Statcounter

سال ها پیش یک ایرانی در اسلواکی تیم داشت و بازیکنان ایرانی را برای فوتبال به این کشور می برد و مثل یک کارگر روزمزد به آن ها جای خواب و سه وعده غذا و حقوق ماهیانه می داد و به آن ها وعده می داد که می توانند در آینده به تیم های مطرح اروپایی بروید.

به گزارش تابناک ورزشی، شعار آن دلال هم این بود که تیم های بزرگ برای بازی دوستانه به  اسلواکی می آیند و با دیدن بازی بازیکنان مستعد آن ها را جذب می کنند اما هرگز این اتفاق برای این بازیکنان نیفتاد و جمعی از بازیکنان آینده دار فوتبال ما در لیگ اسلواکی حیف شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. بازیکنانی که رویای شان این بود پاسپورت یک کشور اروپایی را داشته باشند!

 حالا مشابه این اتفاق را مدیر برنامه ای ایرانی که ساکن اروپاست (ن.م) برای ایمان سلیمی رقم زده و یکی از مستعدترین مدافعان میانی فوتبال ما را به لیگ اسلواکی برده است.

ایمان سلیمی روزی که جفت پایش را داخل یک کفش کرد که در تراکتور نماند، حرف از پرتغال و یونان می زد و این اواخر از سوئد و اتریش می گفت اما ناگهان به تیم هفتم اسلواکی پیوست. آن هم با دستمزدی که می گویند پس از کسر بیمه و مالیات به ماهی 3 هزار یورو هم نمی رسد.

هواداران تراکتور از خبر این انتقال بیش از همه شوکه هستند و ایمان سلیمی آن زمانی که به دلیل پیشنهادهای اروپایی قصد داشت جدا شود توقع داشتند این بازیکن به یک تیم مطرح اروپایی یا دست کم به لیگی که سطح کیفی اش از فوتبال ایران بالاتر باشد، برود. ایمان با انتخاب اسلواکی به خودش هم بد کرد. او در فوتبال امروز ایران یک استعداد است که باید از او مراقبت شود. 

البته شاید داستان این باشد که ایمان سلیمی به این تیم اسلواکیایی رفته تا فقط به عنوان یک لژیونر شناخته شود. اما با سطحی که لیگ اسلواکی دارد ایمان سلیمی که حتی شانس ملی پوش شدن داشت از پیراهن تیم ملی دور می شود.

این انتخاب های غلط بارها به فوتبالیست های خوب ما لطمه زده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: علی انصاریان دهه فجر حکومت پهلوی واکسن روسی کرونا سی و نهمین جشنواره فیلم فجر پرسپولیس ایمان سلیمی تراکتور تابناک ورزشی نقل و انتقالات علی انصاریان دهه فجر حکومت پهلوی واکسن روسی کرونا سی و نهمین جشنواره فیلم فجر ایمان سلیمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۸۹۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاس گل اوسمار در تلویزیون به سپاهان در آستانه بازی حساس

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، اوسمار ویرا در برنامه تلویزیونی فوتبال برتر به یک سوال محمد حسین میثاقی که در ظاهر سوالی معمولی بود جواب داد و اسم چند بازیکن محبوب خود را در رسانه ملی اعلام کرد. شاید ویرا خیلی دقت نکرد سه بازیکنی که اسم برد در سپاهان بازی می‌کنند که حریف بعدی پرسپولیس در لیگ برتر است و هر سه سابقه حضور در پرسپولیس را هم دارند.

در فرهنگ فوتبال ایرانی اگر بازیکنی مثل دانیال اسماعیلی فر بداند که مثلاً رامین رضاییان مورد علاقه سرمربی تیمش است ناراحت می‌شود و این مسئله می‌تواند روی فوتبال او هم تاثیر بگذارد حالا بماند که دانیال اسماعیلی فر به دلیل محرومیت نمی‌تواند مقابل سپاهان بازی کند. حرف‌های اوسمار ویرا در تلویزیون نشان می‌دهد که او هنوز بر خلاف تصور خیلی‌ها چندان با فضای فوتبال ایران آشنا نیست و نمی‌داند که گاهی اوقات نباید پاسخ بعضی از سوالات را بدهد. 

اگر خودتان را جای نفراتی مثل اسماعیلی فر و آل کثیر بگذارید شاید به آنها حق بدهید که در ادامه مسابقات با استرس بیشتری فوتبال بازی کنند. ویرا قاعدتاً باید روحیه بازیکنان تیم خودش را بالا می‌برد، اما این کار را با بازیکنان سپاهان کرد که چهارشنبه آینده باید مقابل پرسپولیس قرار بگیرند و یکی از دیدار‌های فینال گونه لیگ برتر را برگزار کنند.  سرمربی برزیلی پرسپولیس البته از نظر فنی تحول مثبتی در این تیم ایجاد کرده به طوری که حتی طرفداران متعصب یحیی گل محمدی هم نمی‌توانند منکر این قضیه شوند، اما شاید بهتر بود که او پاسخ سوال خاص محمد حسین میثاقی را نمی‌داد و ناخواسته روحیه رقبا را تقویت نمی‌کرد. 

پرسپولیس در بازی رفت و در اصفهان با تک گل رضا اسدی یکی از بازیکنان مورد علاقه اوسمار ویرا مغلوب سپاهان شد و حالا باید انتقام آن شکست را در تهران بگیرد. همان طور که بازی با آلومینیوم اراک در جام حذفی هم برای پرسپولیسی‌ها حکم یک بازی انتقامی را دارد و آنها چند هفته قبل در همین اراک با یک گل مغلوب شاگردان مجتبی حسینی شدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ریشه‌یابی علل کمبود مدافعان چپ ممتاز در فوتبال مدرن
  • دنبال تحقق خواسته هواداران تراکتور هستیم
  • حمید مطهری: در تراکتور سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم بیشتر کار کنم
  • سرخپوشان بعد از تمرین راهی اراک شدند
  • همه باید همدل و متحد به دنبال موفقیت تراکتور باشیم
  • نتوانستم برای خداحافظی با قلعه نویی صحبت کنم | قبل از این دو پیشنهاد دیگر هم داشتم
  • پاس گل اوسمار در تلویزیون به سپاهان در آستانه بازی حساس
  • شایعات غیرفوتبالی یحیی گل‌محمدی
  • بازگشت جام‌حذفی؛ فرصت تاریخی پرسپولیس برای عبور از استقلال
  • بازی پرسپولیس و سپاهان جذاب است/کار استقلال برابر تراکتور سخت است