Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@12:36:20 GMT

۲۱۰۰ گیلانی در حوزه مشاغل خانگی آموزش می‌بینند

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۸۹۷۶۵

۲۱۰۰ گیلانی در حوزه مشاغل خانگی آموزش می‌بینند

گروه استان‌ها- معاون سازمان جهاد دانشگاهی گیلان گفت: با اجرای طرح توسعه مشاغل خانگی ۲ هزار و ۱۰۰ نفر در گیلان توانمندسازی می‌شوند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  رشت ، میرمسلم رهبر هاشمی عصر امروز در جمع خبرنگاران از انعقاد تفاهمنامه همکاری مشترک جهاد دانشگاهی گیلان و منطقه آزاد انزلی خبر داد و اظهار داشت: این تفاهم‌نامه در راستای توسعه فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی بین دو سازمان جهاددانشگاهی گیلان و منطقه آزاد انزلی منعقد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون آموزشی سازمان جهاد دانشگاهی استان گیلان ایجاد اشتغال و استفاده از ظرفیت های بومی و گسترش برنامه های توسعه ای را از اهداف انعقاد تفاهم‌نامه مذکور برشمرد و گفت: در این‌‌ راستا جلساتی بین رئیس سازمان جهاد دانشگاهی کشور و معاون آموزشی این سازمان و همچنین مسئولان منطقه آزاد انزلی برگزار شد.

هاشمی با بیان اینکه انجام فعالیت‌های پژوهشی، دانش‌بنیان و آموزشی جهاد دانشگاهی با استفاده از ظرفیت‌های منطقه آزاد انزلی از تصمیمات جلسه مذکور بین مسئولان بوده است تصریح کرد: طرح توسعه مشاغل خانگی در 31 استان و براساس انعقاد تفاهم‌نامه با وزارت کار اجرا شده و جهاد دانشگاهی نیز مجری این طرح است.

70 نوع محصول کشاورزی در استان گیلان تولید می‌شودافزایش سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در گیلان؛ 140 پروژه جدید راه‌اندازی می‌شودپویش مردمی «مهر مادری» برای کمک به نیازمندان در گیلان برگزار می‌شود

وی خاطرنشان کرد: در راستای اجرای طرح توسعه مشاغل خانگی بیش از 54 هزار نفر در سطح کشور در حوزه مشاغل خانگی توانمند می شوند که از این تعداد سهم استان گیلان 2 هزار و 100 نفر است که خوشبختانه این ظرفیت در استان تکمیل شده است.

معاون آموزشی سازمان جهاد دانشگاهی استان گیلان از اختصاص سهم 500 نفری مردم منطقه آزاد انزلی در راستای اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی خبر داد و گفت: این طرح براساس تفاهمنامه همکاری مشترک جهاد دانشگاهی گیلان و منطقه آزاد انزلی اجرا می‌شود.

هاشمی با اشاره به برنامه های پیش‌بینی شده در تفاهم‌نامه‌ مذکور افزود: ایجاد مرکز نوآوری و شتابدهی مبتنی بر ظرفیت‌های استان گیلان، اهداف و برنامه‌های سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی بندرانزلی به‌ویژه در حوزه اقتصاد دیجیتال و فناوری‌های نوین در حوزه اطلاعات و ارتباطات از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده هستند.

معاون آموزشی سازمان جهاد دانشگاهی استان گیلان خاطرنشان کرد: راه‌اندازی دفتر برند ملی محصولات مشاغل خانگی در منطقه آزاد انزلی و سایر برنامه های را نیز می‌توان در همکاری مشترک این دو نهاد در نطر گرفت.

انتهای پیام/ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان جهاد دانشگاهی توسعه مشاغل خانگی منطقه آزاد انزلی دانشگاهی گیلان معاون آموزشی استان گیلان تفاهم نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۸۹۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجویان گیلانی از جنبش دانشجویی آمریکا و اروپا حمایت کردند

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با گسترش جنبش دانشجویی در دانشگاه‌های آمریکا و اروپا، جمعی از دانشجویان و استادان دانشگاه گیلان ظهر یکشنبه در تجمعی از خیزش دانشجویان و اساتید آزادی خواه حامی فلسطین آمریکایی و اروپایی پشتیبانی کردند.

دانشگاهیان دانشگاه‌های گیلان با برپایی تجمعات گسترده پس از اقامه نماز در مساجد، میدان‌های اصلی دانشگاه‌ها، حمایت خود را از دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های آمریکا و اروپا حمایت خود را از استادان و دانشجویان معترض به جنایات رژیم کودک کش اسرائیل، اعلام داشتند.

کد خبر 6091129

دیگر خبرها

  • کدام بانوان گیلانی نخستین مدارس دخترانه را تاسیس کردند؟
  • افزایش سرمایه‌گذاری در حوزه شیلات و آبزی پروری قشم
  • ۲۰۰ هزار دانش‌آموز در کشور آموزش‌های مهارتی می‌بینند
  • ۱۵ طرح جهاد دانشگاهی در ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • منطقه پردیسان قم صاحب مجتمع نانوایی می‌شود
  • پرداخت ۱۲۰ درصدی تسهیلات مشاغل خانگی شهر همدان
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در یزد
  • دانشجویان گیلانی از جنبش دانشجویی آمریکا و اروپا حمایت کردند
  • برپایی جشنواره بیتا در یزد
  • سودآوری بالای صنعت لنج‌سازی در قشم