Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@14:14:06 GMT

لحظه شماری برای آغاز تقابل خاص فوتبال اسپانیا

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۸۹۷۹۶

لحظه شماری برای آغاز تقابل خاص فوتبال اسپانیا

دو تیم اتلتیکو بیلبائو و والنسیا روز یکشنبه در دیداری حساس به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به گزارش "ورزش سه"، دو مورد از قدیمی ترین باشگاه های فوتبال اسپانیا یعنی اتلتیکو بیلبائو و والنسیا روز یکشنبه در ورزشگاه سن مامس به مصاف یکدیگر خواهند رفت. هر دو این باشگاه ها بیش از 100 سال قدمت دارند و 171 بار رو در روی یکدیگر قرار گرفته اند که حاصل آن 62 پیروزی برای بیلبائو، 67 برد برای والنسیا و 42 تساوی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

مسابقه روز شنبه دو تیم اولین دیداری محسوب می‌شود که مارسلینو و خاوی گراسیا سرمربی دو تیم رو در روی یکدیگر قرار می‌گیرند. مارسلینو در ابتدای ماه ژانویه هدایت بیلبائو را بر عهده گرفت و توانست با این تیم به مقام قهرمانی سوپرجام اسپانیا نیز دست پیدا کند تا شروعی فوق العاده داشته باشد. او همچنین سابقه سرمربیگری تیم والنسیا را هم در کارنامه داشته و اتفاقاً عملکرد قابل قبولی در این تیم به ثبت رساند؛ موضوعی که باعث شده هواداران والنسیا به نیکی از او یاد کنند. با این حال مارسلینو اکنون برای اولین بار از زمان جدایی از والنسیا در مقابل تیم سابق قرار خواهد گرفت.

 

از طرف دیگر بازیکنانی نظیر خوزه دومنک، دنیل واس، گابریل، خوزه گایا، کارلوس سولر، گونسالو گدس و کوین گامیرو کسانی بودند که در دیدار فینال کوپا دل ری سال 2019 در ترکیب تیم مارسلینو حضور داشتند؛ مسابقه ای که والنسیا در آن برابر بارسلونا به پیروزی رسید و قهرمان جام حذفی شد. بنابراین حالا این بازیکنان می توانند مقابل سرمربی سابق خود قرار گیرند.

 

 

 

 

از طرف دیگر خاوی گراسیا، سرمربی والنسیا نیز کسی است که پیش از این سابقه هدایت اتلتیکو بیلبائو را در کارنامه داشته است. او در دوران بازی در 100 مسابقه برای بیلبائو به میدان رفت. او بعد از پایان دوران بازی به مربیگری روی آورد و در کشورهایی نظیر اسپانیا، یونان، روسیه و انگلیس کار کرده است. از طرفی او شش بار با مارسلینو روبرو شده اما در هیچ کدام از آنها به پیروزی نرسیده است.

 

 

 

 

بازی بین دو تیم بیلبائو و والنسیا همواره یک مسابقه خاص برای هواداران دو تیم به حساب آمده است؛ دیداری که پیروزی در آن خوشحالی بیش از حد هواداران هر یک از دو تیم و برعکس شکست در آن ناراحتی غیر قابل توصیف شان را به همراه داشته است.

 

محتوای اختصاصی ورزش‌سه با همکاری رسمی لالیگا laliga
This Content Is Provided By Laliga In Partnership With Varzesh3

والنسیا اتلتیک بیلبائو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: والنسیا اتلتیک بیلبائو دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۸۹۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارسلونا ۴-۲ والنسیا/ لواندوفسکی بلای جان خفاش‌ها شد+ فیلم

در آخرین دیدار هفته سی و سوم لالیگای اسپانیا، تیم بارسلونا میزبان والنسیا بود که با درخشش لواندوفسکی با نتیجه چهار بر دو به پیروزی رسید.

در این بازی ابتدا فرمین لوپز در دقیقه ۲۲ بارسا را پیش انداخت، اما در ادامه خفاش‌ها دو گل زدند و تا در نیمه نخست پیروز به رختکن بروند. البته در ثانیه‌های پایانی وقت‌های تلف شده نیمه نخست، دروازه بان والنسیا خارج از محوطه جریمه توپ را با دست لمس کرد و از زمین بازی اخراج شد تا این تیم در نیمه دوم ۱۰ نفره بازی کند. نیمه‌ای که لواندوفسکی در آن درخشید و هت تریک کرد تا بارسلونا چهار بر دو پیروز این مسابقه شود.

شاگردان ژاوی با این پیروزی ۷۳ امتیازی شد و دوباره رتبه دوم را از خیرونا پس گرفت. والنسیا هم با ۴۷ امتیاز هشتم است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • استقلال و ۶ پیروزی در ۷ تقابل آخر برابر تراکتور
  • خلاصه‌بازی بارسلونا و والنسیا + فیلم
  • پیروزی بارسلونا مقابل والنسیا با هت‌تریک لواندوفسکی
  • بارسلونا ۴-۲ والنسیا/ لواندوفسکی بلای جان خفاش‌ها شد+ فیلم
  • پیروزی بارسلونا برابر والنسیا با هت‌تریک لواندوفسکی
  • بارسلونا - والنسیا؛ ترکیب رسمی
  • به دنبال نایب‌ قهرمانی؛ ترکیب احتمالی بارسلونا برای جدال با والنسیا
  • اتلتیکو مادرید ۳ - ۱ اتلتیک بیلبائو/ خیال شاگردان سیمئونه از بابت کسب سهمیه راحت شد+ فیلم
  • انتقام سیمئونه از والورده / باز هم نژادپرستی در لالیگا!
  • پیروزی تیم والیبال دانش‌آموزی مقابل چین تایپه/ تقابل با آلمان در فینال جهان