Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، طی مراسمی در روز چهارشنبه ۱۵ بهمن به مناسبت ایام‌ا... دهه مبارک فجر و در فرخنده سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت روز زن، با حضور اشرف بروجردی، رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی، حجت‌اله صیدی، مدیرعامل بانک صادرات ایران و بانوان همکار منتخب این بانک از قابلیت‌های جدید سامانه شمس (شعب مجازی سپهر) رونمایی و افتتاح آنلاین حساب در این سامانه عملیاتی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


با ارتقا سامانه شمس و رونمایی از این قابلیت جدید، چرخه خدمات بانکداری الکترونیک بانک صادرات ایران کامل‌تر می‌شود.
سامانه شمس (شعبه مجازی سپهر) با هدف ارائه خدمات پرکاربرد بانکی راه‌اندازی شده که به صورت غیرحضوری، به مشتریان ارائه می‌شود.
«درخواست اینترنتی تسهیلات و تعهدات»، «افتتاح حساب»، «دریافت دسته‌چک»، «رفع سوءاثر از چک برگشتی»، «فعال‌سازی خدمات بانکداری الکترونیکی»، «دریافت صورتحساب اینترنتی» و «ثبت‌نام در سامانه درخواست تعویق اقساط تسهیلات»، از جمله خدماتی است که از طریق سامانه «شمس» در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.
همچنین در این مراسم با حضور مادر شهیدان والامقام اکبری (از شهدای همکار بانک)، از بانوان همکار منتخب تجلیل و قدردانی می‌شود.
 

منبع: فارس

کلیدواژه: صادرات زن ایران افتتاح بانک صادرات ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۸۹۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک سامان میزبان صادرکنندگان در نمایشگاه اکسپو ایران

بانک سامان با تیمی کامل از مدیران و کارکنان خود، از صادرکنندگان کشور در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ میزبانی می‌کند.

به نقل از سامان رسانه، ششمین نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ با حضور فعال بانک سامان در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

این نمایشگاه رویدادی است که در آن معتبرترین شرکت‌ها و بنگاه‌های اقتصادی از جمله بانک سامان، توانمندی‌های صادراتی خود را به مراجعه کنندگان معرفی می‌کنند.

بانک سامان که به‌واسطه خدمات گسترده و کامل خود در سال‌های گذشته به انتخاب اول شرکت‌ها و بنگاه‌های صادراتی کشور تبدیل شده است، در مدت برگزاری این رویداد با برگزاری جلسات و ملاقات حضوری آخرین خدمات و امکانات خود را در اختیار صادرکنندگان کشور قرار خواهد داد.
گفتنی است، این نمایشگاه از ۸ لغایت ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد و غرفه بانک سامان در سالن ۵ پذیرای بازدیدکنندگان است.

دیگر خبرها

  • امکان ایفای تعهدات صادراتی، از طریق بانک سامان
  • بانک سامان میزبان صادرکنندگان در نمایشگاه اکسپو ایران
  • بسته تأمین مالی غیر نقدی زنجیره تأمین بانک صادرات ایران در خدمت تولید است
  • بسته زنجیره تأمین بانک صادرات ایران در خدمت تولید است
  • رفع ابهام حق بیمه مشاغل سخت و زیان‌آور و مفاصا حساب در خوزستان+فیلم
  • تجارت ایران با کشور‌های آفریقایی دوبرابر می‌شود/ فردا ۸ اردیبهشت زمان افتتاح بزرگترین نمایشگاه دستاورد‌های ایران
  • ایران به عضویت سازمان جهانی ارزیابی و انطباق درآمد
  • عضویت ایران در سازمان جهانی ارزیابی و انطباق
  • جزئیات دانلود و بارگذاری فیش حقوقی بازنشستگان
  • پروژه «اومااویا» سریلانکا، نماد توان صادرات خدمات فنی - مهندسی ایران