Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-27@15:46:25 GMT

۱۰ محفل قرآنی ویژه دهه فجر در کاشان برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۸۹۹۲۱

۱۰ محفل قرآنی ویژه دهه فجر در کاشان برگزار می شود

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کاشان از اجرای ۱۰ محفل قرآنی در بقاع متبرکه کاشان در طول دهه فجر خبر داد.

مسلم محمود زاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شمال استان اصفهان گفت: همزمان با دهه فجر و چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، ۱۰ محفل قرآنی در شهرستان کاشان برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کاشان افزود: این برنامه ها توسط کمیته های قرآن و نهج البلاغه و بقاع متبرکه ستاد دهه فجر برنامه ریزی شده و در قالب ویژه برنامه‌های قرآنی دهه فجر اجرا خواهد شد.

 

محمودزاده افزود: برنامه های امسال دهه فجر به دلیل شیوع کرونا با شرایط خاصی به صورت محدود و با رویکرد تقویت برنامه ها در فضای مجازی برگزار می شود و  همه توان خود را برای برگزاری برنامه‌های با کیفیت با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به کار بسته ایم.

 

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه کاشان افزود: پخش ندای الله اکبر از بلندگوی حرم‌های مطهر، دیدار با خانواده شهدا، آئین غبارروبی و عطرافشانی بقاع متبرکه و گلزار شهدای مدفون در بقاع متبرکه از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده در ایام الله دهه فجر است.

 

محمودزاده در ادامه بیان داشت: رونمایی از دو کلیپ و نماهنگ ویژه همراه با پخش از شبکه اصفهان به نام‌های ایران و شهدا نیز در این دهه انجام می‌شود.

 

وی با بیان اینکه مراسم گرامی داشت دهه فجر در بقاع متبرکه به صورت مجازی و حضوری با جمعیت محدود خواهد بود، اضافه کرد: علاقه مندان می‌توانند این برنامه‌ها را از شبکه‌های مجازی بقاع متبرکه دنبال کنند./

پایان پیام/513

منبع: شبستان

کلیدواژه: اداره اوقاف و امور خیریه کاشان محفل قرانی محفل قرآنی کاشان اصفهان بقاع متبرکه دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۸۹۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجتماع ۳هزار نفری دختران در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  مدیر امور خواهران سازمان بسیج دانش آموزی  آذربایجان غربی    گفت: با توجه به اهمیت نقش بانوان و دختران در تحکیم پایه­‌های نهاد مقدس خانواده و نهادینه نمودن ارزش های اخلاقی در جامعه و هجمه­‌های فراوان دشمنان علیه این قشر حساس بسیج دانش آموزی استان در نظر دارد ویژه برنامه هایی را با عنوان «گلبرگ آفرینش» برگزار خواهد کرد.

ملائکه اسلام پرست، با بیان اینکه برنامه های روز دختر همزمان با ولادت حضرت معصومه (س) و دهه کرامت برگزار خواهد شد، افزود: این ویژه برنامه‌ها از ۲۱ تا ۳۱ اردیبهشت ماه در سراسر استان اجرا خواهند شد.

وی ادامه داد: همچنین ویژه برنامه ای ۱۹ اردیبهشت ماه سال جاری با اجتماع ۳ هزار نفری دختران در حسینیه ثارالله ارومیه برگزار خواهد شد که تبرک پرچم مرقد حضرت معصومه (س) از برنامه های جنبی این اجتماع خواهد بود.

  اسلام پرست بیان کرد: هویت بخشی به دختران و تبیین چگونگی نقش آفرینی آنها در عرصه های مختلف اجتماعی، توجه به رسالت خطیر دختران در خانواده و تقویت پیوندهای درون خانوادگی و نقش دادن به دختران در مواجه با مقوله های مختلف اجتماعی چون عفاف و حجاب، ولایت فقیه، وفاق و همدلی امت اسلام در برابر جبهه کفر به عنوان عرصه های مختلف فردی و اجتماعی برای نقش­ آفرینی دختران از محورهای محتوایی برنامه ها است.

وی  راه اندازی پویش ( از و به )، ویژه برنامه حمایت و همدردی دختران دانش آموز از کودکان و زنان غزه، اکران سراسری فیلم اخت الرضا درمدارس، دهکده فرهنگی پرنیان و برگزاری اردوی یک‌روزه در بقاع متبرکه را از جمله برنامه های پیشنهادی در این ایام عنوان کرد.

دیگر خبرها

  • ویژه‌برنامه‌های دهه کرامت در استان فارس اعلام شد
  • اولین محفل شعر ارادت رضوی در هویزه برگزار شد
  • برگزاری همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای
  • بزرگترین محفل قرآنی استانی در روستای تمنک
  • ویژه‌برنامه استاد مجتهدی با عنوان «یک‌عمر معلم» برگزار می‌شود
  • اجتماع ۳هزار نفری دختران در ارومیه
  • طرح قرآنی «حیات طیبه» برگزار می‌شود
  • اجرای ۲۹ ویژه برنامه در منطقه ۸ ویژه هفته فرهنگی اصفهان
  • پیش‌بینی ۳۰۰ عنوان برنامه برای کنگره ملی شهدای کاشان
  • قرآن همه چیز ماست