Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس،  رهبر جنبش انصار الله یمن به مناسبت میلاد خجسته حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها پیامی را خطاب به ملت یمن صادر کرد.

به گزارش شبکه المسیره، «عبدالملک بدر الدین الحوثی» ضمن تبریک میلادحضرت زهرا سلام الله علیها به همه زنان مومنه جهان گفت: شایسته است که روز میلاد دخت نبی اکرم (ص) روز جهانی «بانوی مومنه» نامگذاری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: وجود اسوه‌های تمام عیار مکارم از میان بانوانی نظیر مریم بنت عمران (ع) و فاطمه بنت محمد (ص)، گواه آشکار بر جایگاه والای زنان نزد خداوند متعال است.

الحوثی گفت:  «خطرناکترین چیزی که دشمنان اسلام به دنبال آن هستند، ضربه زدن به زن مومنه در اصول، اخلاق و ارزش‌هایش و تلاش برای به فساد کشاندن او است.»

این رهبر انصار الله تصریح کرد: «دشمنان امت به فساد کشاندن جامعه مسلمانان را بزرگترین راه سرکوب، تحقیر و تحکم بر آن می‌دانند؛ اما مقابله با تلاش‌های خصمانه و شیطانی و حفظ جدی اصول  اسلام، تعالیم و اخلاق اسلامی است که از جامعه مسلمان یمن و خوبی‌های آن صیانت کرده است.»

رهبر انصار الله ثمره خوب تعهد مردم کشورش به اصول و مبانی اسلام را  در قدرت، استحکام و انسجام جامعه یمنی  در مقابله موثر با دشمنان در همه زمینه‌های رویارویی دانست و گفت: «بدون اصول ایمان و تعالیم الهی جامعه ما به این اندازه از ارزش‌های مقاومت، پایداری و انسجام، از خودگذشتگی و جانفشانی برخوردار نبود.»

الحوثی تاکید کرد: پایبندی ملت یمن به اصول ایمان باعث شد آنها از این سطح از حمایت الهی برخوردار شوند که آنها را قادر ساخته است  که شش سال در برابر شدیدترین تجاوز و شدیدترین محاصره تاریخ مقاومت کنند.

انتهای پیام/.

منبع: فارس

کلیدواژه: عبدالملک الحوثی رهبر انصار الله یمن میلاد حضرت فاطمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۹۰۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروزه غزه به مساله اول جهان اسلام تبدیل شده است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید جواد سلیمانی بعد از ظهر چهارشنبه در مراسم گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی و شهید مرتضی مطهری با اشاره به بیانات حضرت علی (ع) در نهج البلاغه مبنی بر اینکه خدای متعال خیلی دوست داشت مخلوقات او را ببینند اما از آنجا که ضعف وجودی مخلوقات در عالم ماده خیلی محدود است و نمی‌شود خدا را رؤیت کرد، خدا کتاب آسمانی را فرستاد اظهار کرد: کسی که می‌خواهد خدا را زیارت کند با شنیدن، خواندن و نشستن پای قرآن می‌تواند خدا را زیارت کند.

حجت الاسلام سلیمانی با بیان اینکه امروز تحولات فلسطین که دنیا را تکان داده با مبانی قرآن است، افزود: غزه تکه‌ای از یک سرزمین باریک بسیار کوچک است اما با داشتن هزاران حافظ قرآن توانست بالاتر از خیلی کشورها قرار گرفته و بیشترین حافظ قرآن را در یک منطقه داشته باشد و با همین مبانی تبدیل به مساله اول دنیا و جهان اسلام شود.

امام جمعه لاهیجان به نامه رهبر معظم انقلاب به جوانان آمریکا و اروپا اشاره داشتند و ادامه داد: ۱۰ سال از پیام رهبر انقلاب به جوانان غرب می‌گذرد و امروز پیام تعالیم و جواب آن نامه را در صحنه‌های مختلف دانشگاه‌های غرب مشاهده می‌کنیم.

وی اضافه کرد: امروز بسیاری از تحلیلگران می‌گویند سر و صدایی که در جهان ایجاد شده از ایران بوده و البته راهبرد رهبر انقلاب وجدان‌های خفته جوانان اروپا و آمریکا بیدار کند و راهبرد نگاری امروز با مساله فلسطین گره خورده و خودش را در کف خیابان‌های غرب نشان می‌دهد.

سلیمانی با بیان اینکه قرآن وجه اشتراکی سبب شده تا دانشجویان غرب بیدار شوند، گفت: رهبر انقلاب در نامه خودش به جوانان آمریکا فرمودند که قرآن تکلیف ما را با استکبار روشن کرده است، فرمود جوانان اروپایی و آمریکایی مستکبران زمان خودشان را بشناسند، ببینید قرآن چه گفته آیا همان دستورات تورات و انجیل نیست، قرآن بهترین کتاب وحدت بخشی است و امروز که می‌بینیم جوانان مسیحی با قرآن و چفیه در دانشگاه حضور دارند و از جوانان مسلمانی که نماز می‌خوانند، مراقبت می‌کنند، به برکت کتاب قرآن است.

کد خبر 6094378

دیگر خبرها

  • صهیونیست ها از اتحاد کشورهای اسلامی ترس دارند/ وحدت جهان اسلام از مهمات پیروزی بر صهیونیسم است
  • امروزه غزه به مساله اول جهان اسلام تبدیل شده است
  • شهادت رزمنده حزب الله در راه قدس
  • اصول فکری شهید مطهری برای جامعه دانشگاهی بسیار کارآمد است
  • هشدار احمد مسعود درباره احتمال حمله تروریستی از خاک افغانستان به آمریکا و اروپا
  • غدیر، اصل و اصول مهندسی دین خداست
  • (ویدئو) اعترافات عضو بازداشت شده گروهک انصار الفرقان
  • اگر مطهری و مبارزه او با تحجر ادامه داشت...
  • مطهری امام
  • همایش عقیدتی سیاسی سپاه روح‌الله استان مرکزی