Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-04@13:45:53 GMT

200 تن روغن در کنگان توزیع می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۹۰۰۲۴

200 تن روغن در کنگان توزیع می‌شود

حمزه طهماسبی در گفتگو با خبرنگار فارس در شهرستان کنگان درخصوص آخرین وضعیت روغن خوراکی در شهرستان اظهار داشت: مدتی به خاطر کمبود روغن درکشور، شرایط کلی تحت تاثیر این موضوع بود. 

رئیس اتاق اصناف شهرستان کنگان افزود: با تدابیری که اتخاذ شد با همکاری بسیار موثر مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر و فرماندار شهرستان کنگان، این مشکل را در این شهرستان به حداقل رساندیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طهماسبی با اشاره به مشکلات روغن دربازارها گفت: خوشبختانه با تلاش‌های مداوم  و پیگیری‌ها به زودی ۲۰۰تن روغن وارد بازارهای شهرستان می‌شود.

وی با بیان اینکه در توزیع قبلی روغن، تمام اغذیه فروش‌های کنگان را پوشش دادیم  افزود: اکثر نیروهای خدماتی دستگاه‌های خدمت رسان سهمیه روغن دریافت کرده‌اند.

طهماسبی گفت: ۱۰۰ درصد روستاهای میانلو، برکه چوپان، تمبک جدید، نخل غانم، شصت پیچ، لاورگل، لاورگل ده، سه چاه، هفت چاه، چاه دمیت، طی این مدت تحت پوشش ما قرار گرفته‌اند و روغن خوراکی به آن‌ها اختصاص داده شده است و همچنین شهرهای سیراف، شیرینو، پرک تقریبا ۸۰ درصد سهمیه روغن دریافت کرده‌اند.

وی گفت: همچنین طی این مدت فروشگاه‌های اینترنتی و نیز از  هشت فروشگاه زنجیره‌ای روغن عرضه شده است‌.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: روغن خوراکی خبرخوب کمبود روغن خوراکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۹۰۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیگر تخم مرغ را در روغن سرخ نکنید (فیلم)



منبع:پیج zaneideal

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: طرز پخت کتلت مرغ و تخم مرغ به سبک آشپز ژاپنی (فیلم) آموزش و طرز تهیه مرغ سوخاری ترد و خوشمزه (فیلم) فرایند پخت نیمرو با 1000 تخم مرغ توسط آشپر روستایی (فیلم)

دیگر خبرها

  • لزوم مقابله با گرانی/ زمان وعده صادق اقتصادی مسؤولان به مردم است
  • همسطح سازی حوضچه شیرآلات شبکه توزیع آب شرب شهرستان میاندوآب
  • آوای آرامبخش باران در شهرستان کنگان پیچید + فیلم
  • مسدود شدن جاده گردنه تنگ توکلی به سمت کنگان بوشهر
  • کشف ۵۴ تن نهاده دامی و آرد خارج از شبکه توزیع در شهرستان پلدختر
  • جوانه زدن ۷۵ درصد محصول باغات دیم زمین‌های شیب دار شهرستان اردل
  • دیگر تخم مرغ را در روغن سرخ نکنید (فیلم)
  • تلاش برای حل فروکش تنش آبی و ایجاد پایداری شبکه توزیع آب در شهرستان چهارباغ
  • آزمون تخصصی حافظان قرآن در بوشهر و کنگان برگزار می‌شود
  • شهرک صنفی در رزن احداث می‌شود