Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد - مدیرعامل بانک ملت از مجموعه تولیدی گروه ناصری در شهرستان بیرجند استان خراسان جنوبی، بازدید کرد.

 به گزارش پایگاه خبری امتداد ، دکتر محمد بیگدلی در این بازدید که علی رضا لگزایی عضو هیات مدیره و قائم مقام مدیرعامل، مجید ابراهیمی و حسین بهاری معاونان مدیرعامل، مسعود اصلان آبادی و علی اکبر صابریان مدیران امور و  سیامک لسانی مدیر شعب استان خراسان جنوبی، وی را همراهی می کردند از بخش های مختلف تولید کاشی و سرامیک در این مجموعه تولیدی دیدن کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل بانک ملت همچنین در نشست با مدیران مجموعه تولیدی ناصری با ابراز خرسندی از حضور در این مجموعه تولیدی، اظهار داشت: کارهای بزرگی در این گروه انجام شده که باعث ایجاد اشتغال برای حدود دو هزار نفر شده است که این کارهای شایسته ستایش است.
وی با بیان این نکته که مدیران این مجموعه تولیدی صرفا در پی کسب سود نیستند و به مسوولیت های اجتماعی خود و در راس آنها ایجاد اشتغال توجه ویژه ای دارند، افزود: بسیاری از شرکت های تولیدی اولویت اصلی خود را کسب درآمد و سود قرار داده اند ولی مجموعه گروه ناصری خدمت به خلق خدا را در اولویت قرار داده است.
دکتر بیگدلی گفت: بانک ملت هم به عنوان یک بانک بزرگ و مسوولیت پذیر، به مسوولیت های اجتماعی خود توجه ویژه ای دارد و در این راستا، حمایت های لازم را از فعالیت های گروه ناصری انجام خواهد داد.
وی با بیان این نکته که تمامی اعضای هیات مدیره بانک ملت، از بدنه این بانک هستند و سال های طولانی، تجربه فعالیت در این بانک را دارند، اظهار داشت: بی تردید این افراد باتجربه، بانک را به سمتی سوق می دهند که هدف اصلی آن که خدمت به مردم است، به بهترین شکل ممکن محقق شود.
به گفته مدیرعامل بانک ملت، این که بانکی در شرایط سخت اقتصادی کنونی بتواند بدون مشکل به فعالیت حرفه ای خود ادامه دهد، بی تردید به دلیل وجود مدیران باتجربه و کارکنان وفاداری است که به بانک خود تعصب دارند و آن را در مسیر درست هدایت می کنند.
وی با تاکید بر این نکته که برند محصولات گروه ناصری به دلیل سابقه بیش از 30 ساله این شرکت در داخل و خارج کشور، جا افتاده است، تصریح کرد: یکی از دلایل این موضوع، کیفیت بالای محصولات این گروه تولیدی است که خیلی زود توانسته است جایگاه مناسب خود را در بازار پیدا کند. ضمن این که این مجموعه تولیدی همواره در پی توسعه فعالیت های خود بوده است.
دکتر بیگدلی، به کارگیری افراد معلول را در این گروه تولیدی، اقدامی ماندگار خواند که باعث ایجاد امید و انگیزه در دل این افراد شده است و خیر و برکت آن شامل حال کل گروه خواهد شد.
وی یادآور شد: ما به عنوان مدیران بانک ملت با مشاهده این اقدامات، احساس مسوولیت بیشتری می کنیم تا در حد توان بانک، از این فعالیت ها حمایت های لازم را انجام دهیم.
مدیرعامل بانک ملت با اشاره به این نکته که مدیران مجموعه ناصری تاکنون با سرمایه خود کارها را به پیش برده اند، به آنان پیشنهاد داد که از پتانسیل های نظام بانکی به ویژه این بانک برای پیشبرد اهداف خود به ویژه در زمینه تامین سرمایه در گردش، به نحو بهینه استفاده کنند.
دکتر بیگدلی اضافه کرد: بانک ملت افتخار می کند از کارآفرینی که به تولید، اشتغال، خودکفایی و ایفای مسوولیت های اجتماعی توجه ویژه ای دارد، حمایت کند.
وی با بیان این نکته که یک روز زودتر بهره برداری از پروژه های جدید این گروه تولیدی، دعای خیر افرادی را که مشغول به کار خواهند شد به همراه دارد، از آمادگی کامل بانک ملت برای تامین مالی این پروژه ها و اعطای سرمایه در گردش مورد نیاز شرکت خبر داد.
در این نشست، مهندس ناصری نیز از حمایت های بانک ملت طی سال های گذشته در راه اندازی اولین کارخانه نیلوفر تشکر و بر تحکیم روابط فیمابین تاکید کرد.


منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: مدیرعامل بانک ملت مجموعه تولیدی گروه تولیدی گروه ناصری ویژه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۹۰۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ۸واحد تولیدی از قزوین در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ همزمان با سومین روز از برگزاری ششمین دوره نمایشگاه توانمندی های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (اکسپو۲۰۲۴ ) علی آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت به همراه معاونین وزارتخانه و محسن رستمی مدیرکل صمت استان قزوین از محصولات عرضه شده توسط واحدهای تولیدی و صنعتی شرکت کننده در نمایشگاه بازدید کرد.

محسن رستمی در حاشیه بازدید از نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ گزارشی از واحدهای شرکت کننده استان قزوین در نمایشگاه به وزیر صمت ارائه کرد.

مدیرکل صمت استان قزوین به حضور ۸واحد تولیدی از استان قزوین در ششمین دوره نمایشگاه توانمندی های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (اکسپو ۲۰۲۴) اشاره کرد و گفت: در این نمایشگاه واحدهای تولیدی ارم چهلستون، آپادانا، زرین روی کاسپین، پارسا پلیمر شریف، سهیل گاز تهران، پویا چسب، خوشگوار و ویتانا حضور دارند.

رستمی افزود: این نمایشگاه در راستای ارائه توانمندی های واحدهای صنعتی و تولیدی به بازارهای بین المللی برپا شده است.

این نمایشگاه از ۸ لغایت ۱۲ اردیبهشت ماه از ساعت ۸ الی ۱۶ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برای بازدید عموم مردم دایر است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901343

دیگر خبرها

  • تماشای «العهد الأبدی» در کارون
  • ۲۱ درصد گازهای گلخانه‌ای تولیدی مربوط به بخش کشاورزی است
  • حمایت مالی از حضور ۱۲ واحد تولیدی استان اردبیل
  • حمایت مالی از حضور ۱۲ واحد تولیدی استان اردبیل در نمایشگاه ایران اکسپو
  • حضور ۱۲ واحد تولیدی اردبیل در نمایشگاه ایران اکسپو
  • نیروهای یگان ویژه موجب ارتقاء احساس امنیت شهروندان است
  • حضور ۸واحد تولیدی از قزوین در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • انتصاب مدیرعامل جدید گروه ملی فولاد ایران
  • مراسم تقدیر و معارفه مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی برگزار شد
  • تجلیل از هنرمندان نمونه فعال در واحدهای تولیدی فعال صنایع دستی