Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-28@22:06:50 GMT

هوآوی تاریخ عرضه گوشی جدید خود را اعلام کرد

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۹۰۳۰۲

شرکت هوآوی که قبلا از  دو گوشی هوشمند تاشوی خود رونمایی کرده بود در ماه فوریه گوشی هوشمند جدیدش را وارد بازار می‌کند و و طبق گفته منابع، گوشی جدید Mate X2 نیز از این همان الگوی گوشی تاشو قبلی این شرکت استفاده خواهد کرد. یک افشاگر در سایت Weibo گفت: گوشی جدید تاشو  Mate X2 به زودی با طراحی پیشرفته، چیپست ۵ نانومتری و فناوری فوق پیشرفته جدید ارائه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ویژگی‌های گوشی جدید Mate X2

گوشی Mate X2 به تراشه ۵ نانومتری - Kirin ۹۰۰۰ مجهز خواهد شد. این گوشی قبلاً در TENAA با صفحه نمایش ۸ اینچی دارای گواهینامه شده است، اما انتظار می‌رود شکل ظاهری این گوشی تغییر کند و با طراحی خاص از دو سمت داخلی و خارجی باز و بسته می‌شود که این طراحی مشابه Galaxy سری فولد سامسونگ است. این گوشی یک پنل ثانویه در خارج به و

جود می‌آورد.

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: گوشی هوشمند سامسونگ فناوری گوشی هوشمند هوآوی گوشی جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۹۰۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنترل هوشمند ترافیکی شهر زابل


به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، فرماندار شهرستان زابل، گفت: به منظور افزایش تعاملات و در راستای هوشمندسازی این شهرستان، تفاهم‌نامه همکاری مشترک میان شهرداری و شرکت مخابرات با موضوع روند توسعه طرحه فیبرنوری و نصب ۲۰ دوربین پلاک‌خوان منعقد شد.
ملاشاهی در جلسه تفاهم‌نامه همکاری مشترک میان شهرداری و شرکت مخابرات، افزود: توسعه زیرساخت‌ها یکی از اصلی‌ترین پایه‌های توسعه و پیشرفت هر منطقه‌ای است و یکی از این زیرساخت‌ها در حوزه ارتباطات است.
وی با اشاره به شتاب طرح ملی فیبرنوری مشترکان خانگی ادامه داد: با برنامه ریزی و سیاست‌های دولت سیزدهم و تاکید استاندار سیستان وبلوچستان هر روز شاهد توسعه و پیشرفت در تمامی عرصه‌ها در این استان هستیم و امروز نیز طرح ملی فیبر نوری مشترکان خانگی برای دومین بار در شهر زابل در حال اجراست.

دیگر خبرها

  • طراحی و ساخت برج‌های تقطیر توسط یک شرکت دانش‌بنیان
  • رونمایی از تیگو ۹ در نمایشگاه پکن؛ محصول هوشمند چینی چه زمانی به ایران می‌رسد؟
  • کنترل هوشمند ترافیکی شهر زابل
  • کدام مونتاژ گوشی‌های سامسونگ بهتر است؟ (چین، ویتنام یا هند)
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳/ ارزان‌ترین گوشی هوشمند بازار
  • مدل «ددپول» گوشی پوکو F6 می‌سازد؟
  • ◄ روش ابطال کارت هوشمند رانندگان کامیون اعلام شد+ سند
  • ایده برای طراحی سایت شرکتی
  • قیمت گوشی آیفون ۱۳ (۸ اردیبهشت) + بررسی و مشخصات iPhone ۱۳
  • خطرات استفاده از تلفن هوشمند با دمای بالا