Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل جمعیت هلال استان کردستان از برگزاری آزمون کسب درجه ایثار ویژه نجاتگران این جمعیت در سیزده و چهاردهم بهمن ماه خبر داد.

پیام جلالی مدیرعامل این جمعیت در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان، از برگزاری آزمون کسب درجه ایثار ویژه نجاتگران درجه ۱ استان کردستان در سیزده و چهاردهم بهمن ماه، خبر داد و افزود: آزمون کسب درجه ایثار با حضور ۴۶ نفر از نجاتگران درجه ۱ جمعیت هلال احمر استان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به شرایط لازم برای شرکت در آزمون اظهار کرد: نجاتگران شرکت کننده در آزمون فوق باید شرایطی از جمله دارا بودن درجه نجاتگر۱، سپری شدن حداقل ۲ سال از صدور درجه نجاتگر ۱، کسب امتیاز لازم برای حضور در آزمون درجه ایثار، دارا بودن نمره قبولی در آزمون جسمانی و مهارتی را داشته باشند.

 

وی اضافه کرد: موارد آزمون شامل آیتم آمادگی جسمانی نظیر تست کوپر، دراز و نشست، انعطاف نیم تنه به جلو، دوی ۴۵ متر، پرش طول درجا، فشار موازی، پرش جفت دو طرف، دوی مارپیچ و معلق ماندن است.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کردستان افزود: مباحث مهارتی از جمله کمک‌های اولیه، جست وجو و نجات در جاده، آوار، کوهستان و محیط‌های آبی از دیگر آیتم‌های آزمون است.

 

وی ارتقاء آمادگی نجاتگران در امدادرسانی را امری مهم دانست و گفت: شرکت کنندگان پس از قبولی در آزمون ایثار با برنامه‌ریزی جمعیت هلال احمر مرکز، در  استخدامی‌های آینده بکارگیری شده و در پایگاه‌های امداد و نجات به هموطنان خود خدمت رسانی خواهند کرد.

پایان پیام/713

منبع: شبستان

کلیدواژه: آزمون هلال احمر کردستان آزمون کسب درجه ایثار جمعیت هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۹۰۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری رئیس جمعیت هلال احمر

پیرحسین کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر صبح امروز در نشست خبری به سؤالات خبرنگاران پاسخ داد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3081507 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • اعزام ۲ کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار اردستان در سال گذشته
  • هلال احمر دارای سرمایه عظیمی است
  • عکس یادگاری کودکان عضو جمعیت هلال‌احمر با قالیباف
  • رقابت ۲۸۰ دانش آموز کردستانی در ‌مسابقات‌ دادرس هلال‌احمر
  • نوع‌دوستی و همراهی از جنس فرشتگان نجات
  • نشست خبری رئیس جمعیت هلال احمر
  • آمادگی هلال‌احمر کرمانشاه برای برگزاری یادواره شهدای «بازی‌دراز»
  • دوره تربیت مربی درجه ۳ در استان ایلام برگزار می‌شود
  • از ارتقای اخلاق امدادگری تا توجه به فرهنگ دینی در هلال احمر
  • ۳۰ عنوان ویژه برنامه هفته هلال احمر در استان سمنان برگزار می‌شود