Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان اعتقاد دارد اگر مشکلات مالی این تیم برطرف نشود، شاید سرنوشتی مانند تیم پارس جنوبی جم در انتظارش باشد. - اخبار ورزشی -

نیما انتظاری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در مورد آخرین وضعیت نفت مسجدسلیمان بعد از تساوی برابر استقلال گفت: وضعیت فنی تیم ما خوب است و تا الان هم نتایج خوبی گرفته‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فقط امیدواریم که مسئولان به قول‌شان عمل کرده و مشکلات مالی ما را برطرف کنند. ما تا الان 20 درصد از مبلغ قراردادمان را گرفتیم. این در حالی است که طبق وعده مسئولان باید تا نیم‌فصل 50 درصد پول می‌گرفتیم. طبیعتاً مسائل مالی در ذهن و تمرکز بازیکنان تأثیر می‌گذارد و ممکن است نفت مسجدسلیمان ضربه بخورد.

وی ادامه داد: فصل گذشته دیدید که تیم‌هایی مثل پارس جنوبی و صنعت نفت با وجود مشکلات مالی چه شرایطی پیدا کردند. اگر باشگاه مشکلات مالی را دیر حل کند و بازیکنان دیرتر از حد موعد پول بگیرند، دیگر چیزی درست نخواهد شد. صبر کردن هم تا یک جایی جواب می‌دهد. مسئولان باشگاه قبل از بازی با استقلال قول دادند که همین هفته پول بازیکنان پرداخت شود. امیدوارم این قول عملی شود. مطمئناً اگر تیم ما مورد حمایت قرار بگیرد، نتایج خوبی خواهیم گرفت، در غیر اینصورت با مشکل مواجه خواهیم شد. تمام امید مردم مسجدسلیمان به این تیم است و امیدوارم مسئولان به فکر باشند.

هافبک تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان درباره بازی بعدی تیمش برابر گل‌گهر سیرجان خاطرنشان کرد: گل‌گهر نیازی به تعریف من ندارد. آنها جزو تیم‌های پرقدرت لیگ برتر هستند، ولی ما هم تیم دست و پا بسته‌ای نیستم و تلاش می‌کنیم تا در این بازی هم امتیاز بگیریم.

ابراهیمی: علیاری صد درصد تمارض کرد/ بازی سختی با نفت مسجدسلیمان داریم

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/ 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نفت مسجدسلیمان نفت مسجدسلیمان نفت مسجدسلیمان مشکلات مالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۹۰۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره پی‌اس‌جی: رونالدو من را دیوانه خودش کرد

به گزارش "ورزش سه"، بردلی بارکولا در تابستان گذشته به‌عنوان یک پدیده از لیون به پی اس جی پیوست تا خط حمله این تیم را تقویت کند. 

او مورد اعتماد لوئیس انریکه قرار گرفت و به سرعت نیز روند پیشرفت را طی کرده است. بارکولا در هر دو بازی رفت و برگشت برابر بارسا در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان تعیین کننده کار کرد.

بارکولا در مصاحبه با سایت یوفا گفت که کریستیانو رونالدو الگوی او است: «تماشای گل‌های رونالدو و اینکه چطور تیمش را به دوش می‌کشد، برای من همیشه استثنایی بود. واقعا تمام دوران کودکی من با تماشای بازی‌های رونالدو سپری شد و شیفته او بودم و هستم. من همیشه رونالدو را دوست داشتم. ذهنیت و هرگز تسلیم نشدنش، چیزی است که بیش از همه من را تحت تأثیر قرار می‌دهد و این چیزی بود که من را به سطح اول فوتبال رسانده است.»

دیگر خبرها

  • انصاف نبود بخواهم تراشتگن را تحقیر کنم
  • خیرین و مسؤولان در رفع مشکلات مراکز نگهداری معولان کمک کنند
  • ستاره پی‌اس‌جی: رونالدو من را دیوانه خودش کرد
  • آرزوی ستاره سیتی: آرسنال امتیاز بدهد، خوب می‌شود
  • شعار سال یک راهبرد اجرایی برای حل مشکلات است
  • سردار آزمون در زمین مارادونا درخشید(عکس)
  • آرزوی ستاره آرسنال: خدانکند سیتی امتیاز از دست بدهد!
  • الان وقت حاشیه درست کردن، نیست؛ انتقاد لوتار ماتئوس از اولی هونس
  • دردسر جدید بارسلونا: ویتور روکه قربانی مسائل مالی می‌شود؟
  • تعرفه تاکسی‌های اینترنتی را شرکت‌ها تعیین کنند یا شورای رقابت؟